Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam.Udało mi się nagrać krótki odczyt z inpa.Jedynka but dwójka but i na trójce do odcięcia . Czwórkę zdążyłem tylko włożyć i utknąłem w korku.Czyściłem kolektor ,egr, zaworki podciśnienia oba i wymienione wężyki podciśnienia stare były sparciałe a mimo to wydaje mi się ze auto jest zamulone do momentu załączenia turbo przy około 1800obr/min.Co może być tego przyczyną???

Opublikowano
Udało mi się ruchomić inpe ale jest tak: główny interfejs po polsku, menu w danym modelu po angielsku a opisy błędów po niemiecku. I do tego nie wszystko działa bo wywala mi czasami ze nie moze załadować jakiegos skryptu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz różne wersje inpy

1.Menu z polskimi skryptami w INPA\CFGDAT dla modeli bmw pliki z końcówką xx.ENG dla wersji angielskiej i xx.GER dla wersji niemieckiej są z nowszej wersji inpy

2. Pliki w INPA\SGDAT skrypty z modułami (sterownikami) albo masz nie kompletne brakuje ich ktoś usunął, albo ktoś chciał zrobić wersje angielską i wkleił pliki IPO od starszej wersji, ponieważ po 2006 roku nie ma już plików IPO angielskich do diagnostyki sterownika są tylko niemieckie.

3. Błędy są po niemiecku ponieważ ktoś aktualizował pliki w EDIABAS\ECU z SP-DATEN np dla NCS się tak robi i jak miało się błędy po angielsku w starszej INPIE to po aktualizacji z SP-daten będą po niemiecku ostatnia wersja INPY po angielsku to INSTALATOR 10.0.5 INPA5 EDIABAS 6.4.7 NCS 3.0.8 w nowszych tylko pliki TD-530_E dla diagnostyki całego samochodu są po angielsku i można znaleźć z 2012 roku obsługujące nawet F30 ale jak ci nie brakuje plików to po komunikacie o różnych wersjach inpy można diagnozować, chyba że masz nowszy samochód niż plik jak jest to często z diagnostyką silnika N47 (DDE7N47) jest plik obsługujący ten silnik po angielsku, ale rzadko kto się przez niego łączy, może w pierwszych wersjach z 2007 roku.

 

Ja aby mieć błędy po angielsku i korzystać z najnowszych plików SP-DATEN w NCS - to mam dwa foldery w EDIABAS \ ECU zamieniam tylko nazwy np ECU-sp-daten49 dopisuje aby nie było dwóch takich samych nazw w folderze EDIABAS jak potrzebne mi są nowsze pliki sp-daten do NCS to do wersji angielskiej plików w ECU dopisuję do nazwy ECUeng abym później wiedział które to które, a z ECU-sp-daten49 ucinam z nazwy -sp-daten49 i pozostaje tylko ECU , ale taka zabawa jak ktoś ma trochę pojęcie o tym nie dla początkujących.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W nowszej wersji inpy tak jest, ale w starszej INPA 3 tego nie ma, jak chcesz mieć tą opcję to zainstaluj na VMware inpe 3 lub sciągnij od trandolfa gotowca na VMware lub jak masz windows XP 32bit to możesz sobie zainstalować starszą wersje INSTALATOR 9.0.7 (jest to wersja 16 bitowa) jak chcesz to dam namiary .
Opublikowano

Variante : KOMBI46.PRG - Zegary Licznik (Instrumentenkombi)

Wersia : 2.41 instrument cluster basis E46

ERGEBNIS : 2 Błędy w pamięci błędów

 

Błąd : 0x0011: TOG

Częstotliwość błędów 50

 

--

--

Open circuit

--

Error present

Sporadic error

--

Kod błędu: 11 C4 32

 

------------------------------------------------------------------------------------

Błąd : 0x00BE: light module-EEPROM error

Częstotliwość błędów 50

 

--

--

--

Invalid working area

Error present

Sporadic error

--

Kod błędu: BE C8 32

 

====================================================================================

Variante : IHKA46_2.PRG - Klimatyzacja (Klimaautomatik)

Wersia : 2.00 Air conditioning IHKA E46 PU 98 / PU 99

ERGEBNIS : 3 Błędy w pamięci błędów

 

Błąd wejścia : 1

Błąd : 0x001E: AUC heating

Częstotliwość błędów 12

 

--

Short circuit to ground

--

--

Error present

--

Kod błędu: 1E 42 0C 24 4B C3 08 50 03 71

 

------------------------------------------------------------------------------------

Błąd wejścia : 2

Błąd : 0x0017: Auxiliary water pump

Częstotliwość błędów 12

 

--

Short circuit to ground

--

--

Error present

--

Kod błędu: 17 42 0C 24 54 C3 08 50 03 86

 

------------------------------------------------------------------------------------

Błąd wejścia : 3

Błąd : 0x0002: Footwell flap motor

Częstotliwość błędów 12

 

--

--

Open circuit

--

--

Sporadic error

Kod błędu: 02 84 0C 24 5D CF 08 50 03 71

 

====================================================================================

Variante : LSZ.PRG - Lichtschaltzentrum (Moduł świateł)

Wersia : 1.25 LSZ E46

ERGEBNIS : 1 Błędy w pamięci błędów

 

Błąd : 0x0019: reserve block 2

Częstotliwość błędów 3

 

Error not present

Kod błędu: 19 03

 

====================================================================================

Variante : ZKE5.PRG - Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik)

Wersia : 1.28 Central Body Electronics V for E46

ERGEBNIS : 2 Błędy w pamięci błędów

 

Błąd : 0x0007: Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit

Częstotliwość błędów 1

 

Static error

Kod błędu: 07 21

 

------------------------------------------------------------------------------------

Błąd : 0x0004: Energy saving mode active

Częstotliwość błędów 1

 

Sporadic error

Kod błędu: 04 01

 

====================================================================================

 

#############################################################

Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp

#############################################################

MOŻE WIECIE O CO CHODZI Z TĄ MASĄ?

Opublikowano
Din76 masz gdzieś moze na chomiku spolszczenie ipo e46?? ogladałem ten twój filmik jak to zrobić i sie troche gubie :D .Wolał bym gotowca ściągnąć :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Din76 masz gdzieś moze na chomiku spolszczenie ipo e46?? ogladałem ten twój filmik jak to zrobić i sie troche gubie :D .Wolał bym gotowca ściągnąć :wink:

instrukcja w środku http://chomikuj.pl/Dinpl/Dokumenty/Test+wszystkich+sterownik*c3*b3w+modu*c5*82*c3*b3w+E46.IPO+dla+INPY+5,3954178436.rar

cały jest po Polsku oprócz nazw na dolnych przyciskach, ale na górze pisze to samo po polsku

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

koledzy zainstalowalem inpe ale nie mam w niej opcji E90. da sie cos z tym zrobic czy inpa do wywalenia i szukac innej ? fajnie by bylo jakby jeszcze serie F czytala no ale E90 to dla mnie mus bo tomoj samochod. inpa ktora zainstalowalem to "inpa-ea-90x" i wszystko robilem wedlug tej instrukcji:

http://lubiebmw.pl/inpa_windows7.html

 

z gory dzieki za pomoc

 

http://i.imgur.com/YpvYBM1.jpg

Opublikowano

rzeczywiscie ale jestem slepy :duh:. no ale ze iem ze to zbyt piekne aby bylo prawdziwe to ubrlem sie i polecialem do samochodu. inpa i tak nie komunikuje sie z modulami bo wyskakuje blad. tutaj screen bledu przy probie komunikacji z silnikiem. zaraz bede szukal rozwiazania;P :

 

http://i.imgur.com/ZIMNKpq.jpg

Opublikowano

Witam...mam problem ponieważ szukam i instalowałem już kilka ściągniętych z chomika plików instalek i nic ...

mam Win 7 Professional i nie odpale ciągle błędy wyskakują raz odpaliłem Menu to wogóle nie pokazuje nic tylko ciągle Battery off a pod spodem białe pole bez modeli aut ...

Opublikowano
Witam...mam problem ponieważ szukam i instalowałem już kilka ściągniętych z chomika plików instalek i nic ...

mam Win 7 Professional i nie odpale ciągle błędy wyskakują raz odpaliłem Menu to wogóle nie pokazuje nic tylko ciągle Battery off a pod spodem białe pole bez modeli aut ...

 

Tak to wlasnie jest gdy sie sciaga nie wiedzac co :D Nie wazne jaki win 7 masz, dobre pliki i dobrze przeprowadzona instalacja nie ma prawa nie zadzialac.

Jesli po odpaleniu Inpa, nie masz listy modeli z klawiszamy funkcyjnymi, tzn że źle zainstalowales, bo nie masz bibliotek uzupelnionych :D

 

A probowales tej instrukcji i plikow jakie sa w tym temacie : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=223979 - Jesli postapisz tak jak w instrukcjach z tego tematu, to nie mam prawa nie zadzialac :cool2:

 

Tylko prosze, zanim zaczniesz sciagac i instalowac, przeczytaj caly temat, bo tam jest takze wiele podpowiedzi co do problemow zwiazanych z instalacja, tylko wtedy bedziesz wiedzial jak poprawnie zainstalowac INPA czy NCS.

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Opublikowano
Panowie, zainstalowałem ST 2.12 ale mam inpę po niemiecku. Całe menu i błędy. Da się to przerobić na ang ???
Opublikowano
Panowie, zainstalowałem ST 2.12 ale mam inpę po niemiecku. Całe menu i błędy. Da się to przerobić na ang ???

 

Oczywiscie, temat do przeczytania jak to zrobic - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=223979

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Opublikowano

ODPOWIEDZ JEST NA 1 STRONIE :mad2:

 

Musisz znalesc pliki po angielsku i nimi zastapic te ktore masz po niemiecku w swoich bibliotekach, tymi po angielsku, a w temacie ktory Ci wskazalem jest wszystko co i jak, a nawet gotowe inpy KOPIUJ-WKLEJ-ZASTAP

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz całą INPE po angielsku, a nawet menu możesz mieć po Polsku http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+5+ENG-GER++WINDOWS+64+bit/INPA+5+ENG+INSTALL+Standard+tools+2.12+NCS401+Win64bit,4256152590.rar

nawet błędy są po angielsku ale, obsługuje tylko auta do 2007-8 roku później jest w inpie tylko po niemiecku, menu można mieć pa angielsku, ale błędy ecu i sterowników diagnoza tylko po niemiecku.

Opublikowano
Jesli mam juz zainstalowane wersje niemiecka tą mam ją odinstalować czy instalować na to co mam ? NCS po jakiemu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.