Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
Witam,

 

udalo mi sie uruchomic INPA (mam tez NCS), łączy sie ladnie z samochodem, odczytuje bez problemu wszystko (przynajmniej parametry, ktore sprawdzalem), ale chcialbym jeszcze dowiedziec sie, jak mozna ustawiac wartosci roznych parametrow, a nie tylko je odczytywac.

 

Na przyklad: czy moglby mi ktos z Was powiedziec, jak sprawic, zeby przy otwieraniu i zamykaniu samochodu pilotem mrugaly kierunkowskazy? Bo to mnie w tej chwili najbardziej interesuje ;)

 

Dzieki za pomoc, pozdrawiam!

 

W DIS masz funkcje kodowania car&key i dokladnie to co potrzebujesz idzie zrobic.

Da sie to zrobic tez NCS ale za tym popatrz na forum http://ecubb.bmwecu.org/

Edytowane przez nerwus
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy idzie to tez ustawić w wersji przed liftem ? ma ktoś może rozpiskę Carkey co w danym modelu można zrobić .
Opublikowano
Czy idzie to tez ustawić w wersji przed liftem ? ma ktoś może rozpiskę Carkey co w danym modelu można zrobić .

 

Kilka razy już było:

np. tu znajdziesz

 

CAR AND KEY MEMORY OPTIONS for 1999 and on

E46 (3 series), E39 (5 series), E38 (7 series), E52 (Z8), E53 (X5)

 

and for pre 9/98 production of

E38 (7 series) and E39 (5 series)

 

http://www.x5world.com/articles/x5/general-information/9481-car-key-memory-configuration-information.html

http://www.e38.org/E38-Options.pdf

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Witam

Mam ogromna prośbę o pomoc w zakupie interfejsu diagnostycznego z softem do mojej E39 z 10.1998 r. 2.5 TD z okrągłym złączem diagnostycznym.

Czy inwestować wyłącznie w interfejs do BMW z Carsoftem 6.5, czy tez iść w bardziej uniwersalne narzędzie z dodatkową obsługą Opla i VW (chyba Carsoft 6.1). A może coś w stylu Inpa??

Bardzo proszę o pomoc w wyborze, gdyż po przeczytaniu tego tematu w ogóle nie mogę się połapać co i do czego.

  • Moderatorzy
Opublikowano

To wszystko zalezy od tego co masz zamiar diagnozowac i jak gleboko.

Jezeli robisz to zawodowa to pojdziesz na uniwersala ale szybko zdasz sobie sprawe ze jak do wszystkiego to do niczego.

Co do wyboru miedzy INPA a Carsoftem to jezeli masz zamiar od czasu do czasu wykosowac jakies bledy to obydwa nadaja sie do tego w takim samym stopniu.

Jezeli chcialbys zrobic cos wiecej w aucie, np przejzec co jest nie tak to Carsoft jest zabawka przy INPA.

Cenne mozesz sam porownac INPA (np: ADS okolo 300 - 400zl, Carsoft 200-250zl).

Wiekszosc ludzi ktorzy maja carsofta przesuwa sie w strone INPA.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam wszystki wczoraj byłem u swojego speca bmw i właśnie podpatrzyłem jaki ma program do kombinowania w komputerze bmw właśnie miał inpe widziałem jakie on cuda tym robił

Cały soft mi zmienił na bardziej aktualny światła przy uruchamianiu się włączają Czy ktoś na tym forum dysponuje wiedzą aż tak mocną aby takie cuda robić?

Ciekawy jestem czy on miał jakiś lepszy interfejs?

Czy można takim interfejsen jak tu chłopaki sami zrobili robić takie rzeczy i pytanie najważniejsze jak bardzo można uszkodzić auto przez takie zabawy??

Pozdrawiam
Opublikowano
Witam wszystki wczoraj byłem u swojego speca bmw i właśnie podpatrzyłem jaki ma program do kombinowania w komputerze bmw właśnie miał inpe widziałem jakie on cuda tym robił

Cały soft mi zmienił na bardziej aktualny światła przy uruchamianiu się włączają Czy ktoś na tym forum dysponuje wiedzą aż tak mocną aby takie cuda robić?

Ciekawy jestem czy on miał jakiś lepszy interfejs?

Czy można takim interfejsen jak tu chłopaki sami zrobili robić takie rzeczy i pytanie najważniejsze jak bardzo można uszkodzić auto przez takie zabawy??

 

1. INPĄ cudów nie narobisz - to jest program do testowania samochodu a nie do kodowania, może a raczej na pewno jeśli kodował to zrobił to NCS (WinKFP)

2. Softu ci nie zmieniał tylko ustawił opcje CAR&KEY

3. W twoim samochodzie takim interfejsem zrobisz wszystko (ale gość mógł mieć coś oryginalnego ale nie koniecznie lepszego)

4. A co do wiedzy to już inna bajka - tego nie ściągniesz z internetu za darmo :mrgreen:

5. NCS'em i WinKFP możesz załatwić samochód prawie na "AMEN" (ale na szczęście są tacy co to naprawią - oczywiście wykluczając ASO bo tu to tylko potrafią zmieniać na nowe) :twisted2:

 

Pozdrawiam wszystkich od NCS'a i DIS'a

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Soft zmienił bo troszke jestem w temacie miałem 135 kW teraz jest 144 kW mam wydruk i patrzyłem jak to robi tylko po zmianie softu z przepływką jest problem auto przyśpiesza skokami ale czuś więcej mocy.

Jutro będę u niego to podpatrze co on ma za programy bo nawet potrafi sterowniki programować tak żeby numer vin trzymały

 

Nic nie pisałeś że zwiększałeś moc - pisałeś tylko o światłach dziennych :mad2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rzeczywiście przeoczyłem, e tam takie zwiększanie mocy bardziejchodziło o podniesienie sprawności silnika - ale przepływka z tym nowym softem szwankuje i nie mam pojęcia co jej dolega.
Pozdrawiam
Opublikowano

Jezeli chcialbys zrobic cos wiecej w aucie, np przejzec co jest nie tak to Carsoft jest zabawka przy INPA.

Cenne mozesz sam porownac INPA (np: ADS okolo 300 - 400zl, Carsoft 200-250zl).

Wiekszosc ludzi ktorzy maja carsofta przesuwa sie w strone INPA.

 

Czyli co byś poradził w zakresie Inpa do mojej BMW (złącze okrągłe) żeby nie przesadzić z ceną, oczywiście z oryginalnym softem ponieważ w piraty nie za bardzo mogę wchodzić.

A potrzebne jest mi to do dokładnej diagnozy mojej E39, gdyż wielu już ją oglądało, ale nikt nie może stwierdzić przyczyny moich problemów z falowaniem silnika po długim nagrzaniu się (jazda w ruchu miejskim około 20 min.). nadmieniam, że zmieniono już trzy nastawniki, sprawdzono koło dwumasowe i pompę paliwa. jedynym błędem pokazującym się w w diagnostyce komputerowej jest błąd przepływki (w KTS nr 28)???

Opublikowano

Jezeli chcialbys zrobic cos wiecej w aucie, np przejzec co jest nie tak to Carsoft jest zabawka przy INPA.

Cenne mozesz sam porownac INPA (np: ADS okolo 300 - 400zl, Carsoft 200-250zl).

Wiekszosc ludzi ktorzy maja carsofta przesuwa sie w strone INPA.

 

Czyli co byś poradził w zakresie Inpa do mojej BMW (złącze okrągłe) żeby nie przesadzić z ceną, oczywiście z oryginalnym softem ponieważ w piraty nie za bardzo mogę wchodzić.

A potrzebne jest mi to do dokładnej diagnozy mojej E39, gdyż wielu już ją oglądało, ale nikt nie może stwierdzić przyczyny moich problemów z falowaniem silnika po długim nagrzaniu się (jazda w ruchu miejskim około 20 min.). nadmieniam, że zmieniono już trzy nastawniki, sprawdzono koło dwumasowe i pompę paliwa. jedynym błędem pokazującym się w w diagnostyce komputerowej jest błąd przepływki (w KTS nr 28)???

 

INPA to jest program i jest oryginalna - tylko że z ... internetu, ale kabelek już nie jest oryginalny ! :diabel_smiech:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jezeli chcialbys zrobic cos wiecej w aucie, np przejzec co jest nie tak to Carsoft jest zabawka przy INPA.

Cenne mozesz sam porownac INPA (np: ADS okolo 300 - 400zl, Carsoft 200-250zl).

Wiekszosc ludzi ktorzy maja carsofta przesuwa sie w strone INPA.

 

Czyli co byś poradził w zakresie Inpa do mojej BMW (złącze okrągłe) żeby nie przesadzić z ceną, oczywiście z oryginalnym softem ponieważ w piraty nie za bardzo mogę wchodzić.

A potrzebne jest mi to do dokładnej diagnozy mojej E39, gdyż wielu już ją oglądało, ale nikt nie może stwierdzić przyczyny moich problemów z falowaniem silnika po długim nagrzaniu się (jazda w ruchu miejskim około 20 min.). nadmieniam, że zmieniono już trzy nastawniki, sprawdzono koło dwumasowe i pompę paliwa. jedynym błędem pokazującym się w w diagnostyce komputerowej jest błąd przepływki (w KTS nr 28)???

 

INPA to jest program i jest oryginalna - tylko że z ... internetu, ale kabelek już nie jest oryginalny ! :diabel_smiech:

 

Kabele jest orginalny. Ja mu daje wlasny Brand :twisted2:

Opublikowano

Kabelek jest orginalny. Ja mu daje wlasny Brand :twisted2:

 

:mrgreen:

To jest oczywista oczywistość

Ja też mam "oryginał"

:twisted2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Witam ponownie

Wchodzą w grę np. tego typu interfejsy, ale nie wiem co najlepiej wybrac do mojej e39:

 

Inpa + carsoft

http://moto.allegro.pl/item450487841_bmw_87_04_carsoft_6_5_inpa_ediabas_z_k_bmw_i_obd2.html

 

carsoft

http://moto.allegro.pl/item451391679_interfejs_diagnostyczny_bmw_carsoft_1987_2006.html

 

coś bardziej uniwersalnego

http://moto.allegro.pl/item459010289_diag_opel_97_2004_bmw_87_2004_vag_92_2004_kable.html

 

Prosiłbym o opinie na ten temat

(E39, 2.5 TD, 1998 r.)

Opublikowano
Witam ponownie

Wchodzą w grę np. tego typu interfejsy, ale nie wiem co najlepiej wybrac do mojej e39:

 

Inpa + carsoft

http://moto.allegro.pl/item450487841_bmw_87_04_carsoft_6_5_inpa_ediabas_z_k_bmw_i_obd2.html

 

carsoft

http://moto.allegro.pl/item451391679_interfejs_diagnostyczny_bmw_carsoft_1987_2006.html

 

coś bardziej uniwersalnego

http://moto.allegro.pl/item459010289_diag_opel_97_2004_bmw_87_2004_vag_92_2004_kable.html

 

Prosiłbym o opinie na ten temat

(E39, 2.5 TD, 1998 r.)

 

Ewentualnie tylko ten 1 - ale poszukaj ADS'a

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

 

Ewentualnie tylko ten 1 - ale poszukaj ADS'a

 

Czyli taki jak ten:

 

http://www.allegro.pl/item457737468_interfejs_bmw_inpa_tester_ads_auta_do_2006.html

 

a czym to się różni?

Ponieważ cena coraz wyższa

 

Do INPY wystarczy ten 1 (teoretycznie każdy jak tylko do testów)

Nie wiem jak się zachowa ten 1 z twoim samochodem bo to 1998 rok (a piszę na 100% jak coś samemu sprawdziłem)

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em

Poczytaj dokładnie ten wątek

:cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Do INPY wystarczy ten 1 (teoretycznie każdy jak tylko do testów)

Nie wiem jak się zachowa ten 1 z twoim samochodem bo to 1998 rok (a piszę na 100% jak coś samemu sprawdziłem)

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em

Poczytaj dokładnie ten wątek

:cool2:

Czyli mam rozumieć, że z Inpą mogą być problemy w moim roczniku, ale Carsoft będzie na 100 % kompatybilny.

Opublikowano

Do INPY wystarczy ten 1 (teoretycznie każdy jak tylko do testów)

Nie wiem jak się zachowa ten 1 z twoim samochodem bo to 1998 rok (a piszę na 100% jak coś samemu sprawdziłem)

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em

Poczytaj dokładnie ten wątek

:cool2:

Czyli mam rozumieć, że z Inpą mogą być problemy w moim roczniku, ale Carsoft będzie na 100 % kompatybilny.

 

Nie będzie żadnych problemów z INPĄ - chodzi tylko o interfejs

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Do INPY wystarczy ten 1 (teoretycznie każdy jak tylko do testów)

Nie wiem jak się zachowa ten 1 z twoim samochodem bo to 1998 rok (a piszę na 100% jak coś samemu sprawdziłem)

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em

Poczytaj dokładnie ten wątek

:cool2:

Czyli mam rozumieć, że z Inpą mogą być problemy w moim roczniku, ale Carsoft będzie na 100 % kompatybilny.

 

Nie będzie żadnych problemów z INPĄ - chodzi tylko o interfejs

 

Czyli jaki interfejs mógłbyś mi polecić w przystępnej cenie?

 

Może ten: http://www.autodiag.pl/index.php?p106,interfejs-do-bmw-obd2-inpa-ediabas

i do tego: http://www.autodiag.pl/index.php?p157,adapter-z-obd2-na-wtyk-bmw-20pin

 

To już chyba powinno chodzić.

Opublikowano

Czyli jaki interfejs mógłbyś mi polecić w przystępnej cenie?

 

Może ten: http://www.autodiag.pl/index.php?p106,interfejs-do-bmw-obd2-inpa-ediabas

i do tego: http://www.autodiag.pl/index.php?p157,adapter-z-obd2-na-wtyk-bmw-20pin

 

To już chyba powinno chodzić.

 

Ten interfejs mam

Ale jak Ci pisałem:

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em (nie próbowałem swoim i nie powiem Ci czy załapie)

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.