roney Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 musialem zmienic laptoka mam teraz viste, zamiast xp. czy da rade zainstalowac inpa i disa na vista - z tego co probowalem to chyba nie. komus sie udalo? INPA, DIS, SSS wszystko działa na viście, było o tym wyżej lub w temacie o DIS. Inpę trzeba instalować w trybie zgodności z XP. DIS i SSS wiadomo pod VMware.Pozdrawiam jak suka nie da to pies nie weźmie
Moderatorzy nerwus Opublikowano 15 Lipca 2009 Moderatorzy Opublikowano 15 Lipca 2009 Wszystko instaluje sie normalnie bez zadnych trybow zgodnosci. Jedyna rzecz ktora musisz zmienic po wszystkim to wpisy w rejestrze dla portu com. W zaleznosci jaki masz fejs.Tu masz przyklad dla fejsow zgodnych z OBD http://rapidshare.com/files/245670288/obd_wpisy_rejestru.rar
robiola1 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 nerwusW zaleznosci jaki masz fejs. fejsa mam od Ciebie.zara sprobuje go zainstalowacdzieki!!
pembuk Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 A ja mam takie pytanie.Zainstalowałem ostatnio Inpa wersje 5_0_2_10.0.0.4 z linków dostępnych na forum. Obsługuje ona model e46 natomiast brak w wyborze silnika M47 jest tylko m47 new czyli 150PS. Czy istnieje możliwość dorzucenia do tej wersji INPY silnika m47?
tediz3 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Przed zainstalowaniem emulatora maty siedzenia i wymiany napinacza pasów od strony kierowcy miałem takie inf z INpa : 26 seat occupied reognition 1 [sBE 1] plausibity error , error active at the moment, error is not sporadic i 2ignition circuit ZK1 belttensioner driver . Więc wymieniłem napinacz i zamontowałem emulator maty , błąd 2 ignition circuit ZK1 dał sie skasowac i jest ok ale błąd 26 seat reognition 1 [sBE 1] plausibity error , error active at the moment, error is not sporadic nie daje sie skasować . Nadmieniam iż jest u mnie tylko poduszka kierowcy , i wymieniłem siedzenia od innej bmw też z3 z 2001 r Proszę o jakąś porade.
tediz3 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Dopiszę jeszcze po co mata pasżera jak nie ma poduszki paseżera , nie pamietam właśnie czy w siedzeniach które sprzedałe od tej bmw z3 była mata siedzenia ale chyba nie to jak w tych siedzeniach co założyłem jest mata pasżera to może być ten błąd co opisałem wczesniej może odłączyc siedzenie pasażera. Czekam na podpowiedz
tediz3 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Już usunąłem problem mam do zbycia moduł z emulatorem maty siedzenia pasażera.
tediz3 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Wymontowałem z pod siedzenia pasażera tem moduł co przypina sie do niego emulator maty siedzenia i wtedy mogłem wykasować błąd 26. Kontrolka zgasła i jest ok. Po prostu u mnie nie było w orginalnych siedzeniach tego modułu od maty i po wymianie siedzeń na drugie W których była mata pasażera INPA wskazała jako błąd 26. Dlatego mam na zbyciu moduł wraz z emulatorem ,[ mata była dobra w tym siedzeniu]
tediz3 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Teraz czekam na przepływke boscha, po kupieniu i zamontowaniu przepływki za 150 zł na alegro INPA pokazuje cały czas błędy , po przejechaniu 120 km pokazała błąd 171, 120, 141. Jutro może będzie przepływka boscha to zobaczę jaka będzie poprawa. Na tej za 150 zł czasami przerwie,czasami jest tak jak by brakowało na chwile paliwa itp.
tediz3 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Po zamontowaniu przepływki boscha , żadnych błędów nie kupujcie podróbek tylko orginalna przepływka bosch. :cool2:
pembuk Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Ok,A jakie miałeś błędy? U mnie np. wiadac w inpie błędne wskazanie z przepływomierza, ale żadnych błędów z nim zwiazanych nie ma. Generalnie auto jest strasznie zamulone do 3000-3500 rpm (silnik m47).
tediz3 Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Teraz czekam na przepływke boscha, po kupieniu i zamontowaniu przepływki za 150 zł na alegro INPA pokazuje cały czas błędy , po przejechaniu 120 km pokazała błąd 171, 120, 141. Jutro może będzie przepływka boscha to zobaczę jaka będzie poprawa. Na tej za 150 zł czasami przerwie,czasami jest tak jak by brakowało na chwile paliwa itp.tediz3 Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zasłużeni forumowicze BaX Opublikowano 29 Lipca 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam. Jest mi ktoś w stanie zdiagnozować o co mu chodzi, mam takie 2 błedy i nie potrafie ich skasować. Czego dotycza? http://baxwrzuta.neostrada.pl/INPA/INPA.2bledy.jpg Dzieki ;) Pozdro.
klubau Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Pierwszego nie znalazłem, a drugi to:SAE Code P1397BMW-Specific Code 18Description Exhaust Cam Position Sensor Malfunction na razie
Zasłużeni forumowicze BaX Opublikowano 30 Lipca 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 30 Lipca 2009 Pierwszego nie znalazłem, a drugi to:SAE Code P1397BMW-Specific Code 18Description Exhaust Cam Position Sensor Malfunction na razie Hmm, dobrze zgaduje, że to czujnik położenia wałka?Nr 5 na tym diagramie? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN51&mospid=47620&btnr=11_2170&hg=11&fg=15 bo jest jeszcze 18 :?:
523i Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Koledzy mam problem zainstalowałem inpe podłączyłem fejs od Nerwusa dzięki kolego za fejs :D iii nie ma ignition ani batery a gdy chce wejść np w airbag to mi się wyświetla ramka a w niej IFH-003 data transmission to interface disturbed co to może być o co kaman dodam że interface jest pod usb bo taki chciałem a moja beemka ze stycznia 1998r. Jak to uleczyć :mad2:
klubau Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Hmm, dobrze zgaduje, że to czujnik położenia wałka?Nr 5 na tym diagramie? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN51&mospid=47620&btnr=11_2170&hg=11&fg=15 bo jest jeszcze 18 :?: dokładnie, to ten
523i Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 a ja dalej walczę z tą INPA bezskutecznie czy ktoś na forum ma również fejs usb od nerwusa i miał ten sam problem przy instalacji gdzie może być przyczyna że nie chce hulać
wojtt Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pomęczyłem sie troche z instalacja Inpy ale już działa.E39 530dA po lifcie. Podłączyłem INPE i ponizej kilka wskazan poza zakresem i bład. Może ktoś sie wypowie co one oznaczają. http://images50.fotosik.pl/173/27f210242ee35feam.jpg http://images49.fotosik.pl/173/72986a5f611f3132m.jpg Ist-Air mass - przy obrotach jałowych jest ok 450 - po dodaniu gazu wychodzi poza zakres.UB operating hours - domyslam sie ze chodzi o czas pracy silnika.http://images45.fotosik.pl/173/58fde1f9a91bffdbm.jpghttp://images41.fotosik.pl/169/e46cee4996f1004am.jpg Z samochodem nic złego się nie dzieje, ma moc i mało pali :)Pozdrawiam
leser Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 witam po długiej przerwiePanowie, okazało się, że leży u mnie w domu kabel VAG KKL,jakiś najtańszy na USB z chipsetem FTDI, z tego co słyszałem, po lekkich modyfikacjach da się go wykorzystać w BMWi teraz do rzeczy: 1. co trzeba zrobić by kabel był kompatybilny z BMW ?z tego co widzę, że nic jeżeli auto ma wtyczkę OBD2 (np e46),wiec pasuje, a majstrować dopiero jak auto ma wtyczkę okrągłą... tak ? 2. z jakim softem będzie kompatybilny ten kabel ? (CarSoft, inpa, inny ?) 3. jak by się komuś chciało dopisać, to z jakimi modelami będzie to kompatybilne ?
roney Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Pomęczyłem sie troche z instalacja Inpy ale już działa.E39 530dA po lifcie. Podłączyłem INPE i ponizej kilka wskazan poza zakresem i bład. Może ktoś sie wypowie co one oznaczają. http://images50.fotosik.pl/173/27f210242ee35feam.jpg http://images49.fotosik.pl/173/72986a5f611f3132m.jpg Ist-Air mass - przy obrotach jałowych jest ok 450 - po dodaniu gazu wychodzi poza zakres.UB operating hours - domyslam sie ze chodzi o czas pracy silnika.http://images45.fotosik.pl/173/58fde1f9a91bffdbm.jpghttp://images41.fotosik.pl/169/e46cee4996f1004am.jpgZ samochodem nic złego się nie dzieje, ma moc i mało pali :)Pozdrawiam Pierwszy błąd to przekaźnik świec żarowych, zdarza się to w tych silnikach, w końcu maja już parę lat. Prawdopodobnie wymiana. Live data w większości wskazań sprawdza się podczas jazdy przy obrotach ok. 3500, wiec na sucho niewiele się dowiesz, przy takim przebiegu coś tam się może odzywać ale skoro nic się nie dziej to nie ma co panikować.Pzd. jak suka nie da to pies nie weźmie
roney Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 witam po długiej przerwiePanowie, okazało się, że leży u mnie w domu kabel VAG KKL,jakiś najtańszy na USB z chipsetem FTDI, z tego co słyszałem, po lekkich modyfikacjach da się go wykorzystać w BMWi teraz do rzeczy: 1. co trzeba zrobić by kabel był kompatybilny z BMW ?z tego co widzę, że nic jeżeli auto ma wtyczkę OBD2 (np e46),wiec pasuje, a majstrować dopiero jak auto ma wtyczkę okrągłą... tak ? 2. z jakim softem będzie kompatybilny ten kabel ? (CarSoft, inpa, inny ?) 3. jak by się komuś chciało dopisać, to z jakimi modelami będzie to kompatybilne ? Pisałem o tym gdzieś tu viewtopic.php?f=97&t=65259&start=975.Pzd jak suka nie da to pies nie weźmie
leser Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Pisałem o tym gdzieś tu viewtopic.php?f=97&t=65259&start=975.PzdDzięki bardzo, ale widzę, że wtyczka powinna polecieć \bez łączenia pinów 7 i 8,oraz bez rezystorów i tranzystora ? zadziała ? http://img156.imageshack.us/img156/2747/bmwkio.th.jpg jedyne co, to będzie ograniczona liczba opcji do diagnozy, dobrze rozumuję?
roney Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Pisałem o tym gdzieś tu viewtopic.php?f=97&t=65259&start=975.PzdDzięki bardzo, ale widzę, że wtyczka powinna polecieć \bez łączenia pinów 7 i 8,oraz bez rezystorów i tranzystora ? zadziała ? http://img156.imageshack.us/img156/2747/bmwkio.th.jpg jedyne co, to będzie ograniczona liczba opcji do diagnozy, dobrze rozumuję? Jeżeli chcesz mieć pełnowartościowy fejs zrób jak napisane. Wiele osób to testowało i działa idealnie.Pzd. jak suka nie da to pies nie weźmie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się