Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wyglada na sonde z 1-2-3 cylindra przed katem.

grzalke sprawdzisz miernikiem, powinna miec jakas opornosc. porownaj z innymi.

 

po katalizatorze moze byc inna sonda niz przed, wiec porownuj z ta o podobnym przeznaczeniu z innej "trojcy"

No i d...a, kupiłem nową sondę Boscha, zamontowałem, pojeździłem i błąd nadal się pojawia. Identyczny jak wcześniej...

 

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

A wystarczyło przeczytać moją odpowiedź i mógłbyś spróbowac namierzyć problem inaczej.

No ale Twój wybór, Twoje pieniądze .... wymieniaj dalej

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wyglada na sonde z 1-2-3 cylindra przed katem.

grzalke sprawdzisz miernikiem, powinna miec jakas opornosc. porownaj z innymi.

 

po katalizatorze moze byc inna sonda niz przed, wiec porownuj z ta o podobnym przeznaczeniu z innej "trojcy"

No i d...a, kupiłem nową sondę Boscha, zamontowałem, pojeździłem i błąd nadal się pojawia. Identyczny jak wcześniej...

 

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

A wystarczyło przeczytać moją odpowiedź i mógłbyś spróbowac namierzyć problem inaczej.

No ale Twój wybór, Twoje pieniądze .... wymieniaj dalej

Kiedyś mechanik zapytał mnie czy wiem że ta sonda nie ma podgrzewania, teraz kilka osób stwierdziło podobnie, że to sonda przed katem, więc zasugerowałem się ich wypowiedziami. Kilka odpowiedzi przeciwko jednej, sam rozumiesz...

Teraz zrobię tak jak Ty proponowałeś :oops:

Opublikowano

Właśnie dołaczyłem do grona szczęśliwców z którymi gada INPA. Mam fejs Fister taki wg dokumentacji i płytki z bbecu, ładnie wybiera model E39 i ładnie odczytuje dane z funkcyjnych F1, F2, F3, tzn data produkcji, vin, wersje i takie tam, ładnie pokazuje również jakieś obrazki, wykresy na żywo jak pracuje silnik, chociaż na razie nie wiem co na nich jest bo nie kumam niemieckiego a tak mi się niechcący zainstalowało.

Jednak mam poważny problem. Jak wybieram Engine i mój silnik M52b20 to krzyczy że nie znalazł czegoś, sprawdziłem że owszem w katalogu INPA nawet nie mam katalogu z silnikami, ale mam takowy w katalogu ediabas/bin/engine jest tam plik który dokładnie tak się nazywa. Co zrobić aby silnik ten był widoczny dla inpy ??

Jak wybiorę body to również zonk, nie wykrywa mi żadnego modułu, mam ustawione DS2 only a w moim gnieździe 20pin nie mam sygnału L-line a K0line mam tylko jeden, nie wiem, może powinienem zewrzeć sygnały K i L ze sobą na wyjściu interfejsu? kto ma podobnie jak ja, tylko jeden sygnał K dostępny w złączu?

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, czy któryś z Was może orientuje się, czy w INPA-ie bądź DIS-ie jest możliwość ustawienia takiej opcji, przy której jedno wciśnięcie kierunkowskazu spowoduje 3 cykle pracy? Przydatne przy zmianie pasa, nie trzeba trzymać wajch wiem, że można coś takiego w mercach zaprogramować, ale jak jest w przypadku bmw?

 

A mnie strasznie irytuje takie potrójne miganie na siłę. Bardzo utrudnia dziękowanie komuś migaczami. Jak widać są gusta i guściki. ;)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A mnie strasznie irytuje takie potrójne miganie na siłę. Bardzo utrudnia dziękowanie komuś migaczami. Jak widać są gusta i guściki. ;)

 

Ciebie irytuje, a mnie by się przydało. Po to są różne opcje w menu, żeby autko zindywidualizować wg potrzeb. Ale skoro się nie da to dyskusja czysto akademicka :norty:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Właśnie dołaczyłem do grona szczęśliwców z którymi gada INPA. Mam fejs Fister taki wg dokumentacji i płytki z bbecu, ładnie wybiera model E39 i ładnie odczytuje dane z funkcyjnych F1, F2, F3, tzn data produkcji, vin, wersje i takie tam, ładnie pokazuje również jakieś obrazki, wykresy na żywo jak pracuje silnik, chociaż na razie nie wiem co na nich jest bo nie kumam niemieckiego a tak mi się niechcący zainstalowało.

Jednak mam poważny problem. Jak wybieram Engine i mój silnik M52b20 to krzyczy że nie znalazł czegoś, sprawdziłem że owszem w katalogu INPA nawet nie mam katalogu z silnikami, ale mam takowy w katalogu ediabas/bin/engine jest tam plik który dokładnie tak się nazywa. Co zrobić aby silnik ten był widoczny dla inpy ??

Jak wybiorę body to również zonk, nie wykrywa mi żadnego modułu, mam ustawione DS2 only a w moim gnieździe 20pin nie mam sygnału L-line a K0line mam tylko jeden, nie wiem, może powinienem zewrzeć sygnały K i L ze sobą na wyjściu interfejsu? kto ma podobnie jak ja, tylko jeden sygnał K dostępny w złączu?

 

Inpa sam w sobie nie ma skryptow. Tak jak masz w ediabs to jest ok.

Ustaw przelacznik na normal nie na DS2 to auto nie jest pierwszej mlodosci.

Czy w menu masz wybor ms 41.0 bo taki modul sterujacy ma M52b20

 

http://img25.imageshack.us/img25/6540/e39g.th.jpg

 

Zeby dodac skrypty musisz edytowac odpowiedni plik w C:\INPA\CFGDAT

Opublikowano

Witam wszystkich

Chciałem podłączyć sie do tematu który tak ostro maglujecie ponieważ też zamierzam pobawić sie w diagnostyke samochodową i znalazłem cos takiego

 

http://moto.allegro.pl/item603321310_hitinterfejs_do_bmw_87_04_carsoft_6_5_inpa_ediabas.html

 

możecie mi cos powiedzieć na ten temat? czy ten fejs nadaje sie do dobrej diagnostyki jak dla poczatkującego? czyli dla mnie. A może polecicie mi cos lepszego w podobnej cenie (narazie sie uczę wiec nie mam z czego zainwestować)

Oprogramowania już sobie pościągałem i Carsofta i INPE i też do innych aut typu OpelTech2 czy VagCom teraz tylko czeka mnie zakup interfejsu i prosze Was o dobrą rade za którą z góry dziękuje i pozdrawiam

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

jesli chcesz pobawic sie inpa z e36 to zakup ads`a np od nerwusa. to co jest w linku nadaje sie do nowszych aut (e39/e38 i nowsze).

 

carsofta odpusc sobie na samym poczatku, to tylko kasuje bledy, nic wiecej, w dodatku czasem po kasowaniu bledow carsoftem w inpie sa inne, nie wykryte przez carsofta.

Opublikowano

Czyli ten fejs z linku nie pociągnie e36? A co ma nerwus i na jakim programie mu chodzi ? bo z tego co sie orietuje to on chyba sam robi te interfejsy ,dobrze pametam?

Chciałem kupic coś dobrego ale jednoczesnie łatwego w obsłudze bo jak już pisałem jestem początkujący w tyh sprawach jeśli chodzi o diagnostyke komputerową bo w mechanice to juz troche siedze ale tez nie zawodowo.

Zassałem z netu jakąś INPA ale nie wiem czy to jest dobra, niby wszystko mi sie zainstalowało i nawet w windowsie poprzestawiałem tak jak było napisane i instrukcji instalacji ale brakuje mi fejsu i nic z nią nie moge zrobić a bardzo bym chciał.

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

zobacz trzy posty wyżej, tam pisał nerwus.

Jego Interfejsy chodzą jak lala pod INPĄ, DISem i SSS i zawsze pomaga gdy ktos ma problemy.

 

na razie

 

 

Życzę wszystkim Wesołych Świąt

Opublikowano
,,,

Czy w menu masz wybor ms 41.0 bo taki modul sterujacy ma M52b20

,,,

 

F2 zwraca mi co nastepuje:

Nacharbeitsprogram: MS42.0

Steaergerat: MS42.0 fuer M52 mit EWS3

Steaergeratebeschreibbungdatei: MS420DS0

 

z tego screenu który wrzuciłeś jak wybieram MS42.0 for M52 new to krzyczy że błąd bo znalazł MS420DS3 zamiast oczekiwanego MS420DS0

no i program oczywiście aborted

 

posłuchałem twojej rady i wybrałem MS41.0 i wiesz co mi zwrócił? MS410DS3 found! ale dalej niestety wraca do menu głównego zakładki Engine

 

 

czy to możlwe aby w tym roczniku było M420DS3 :duh:

wersja Bella Italiana, ale język ma niemiecki

i co oznacza to M52 EWS3 :jawdrop:

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

z tego screenu który wrzuciłeś jak wybieram MS42.0 for M52 new to krzyczy że błąd bo znalazł MS420DS3 zamiast oczekiwanego MS420DS0

no i program oczywiście aborted

Ten sterownik jest w silnikach M52TU z podwójnym Vanosem, chyba raczej w 97r nie było jeszcze takich w e39.

Tak jak pisze Nerwus u Ciebie tylko i wyłącznie MS41.0 .

 

i co oznacza to M52 EWS3

 

EWS3 oznacza wersję immobilizer-a (epromu), w którym koduje się kluczyki.

 

EDIT: przypadkowo zdublowałem się z kolegą klubau :mrgreen:

Edytowane przez kwiatus19
Opublikowano

Witam,

 

z tego co sie orientuje to "M52 new" to wersia po 9/98 z podwojnym Vanosem, a EWS3 to bodajze imobilajzer w 3 wersji, ale nie jestem pewien.

 

na razie

Opublikowano

W takim razie skąd zczytuje te informacje:

Nacharbeitsprogram: MS42.0 ver. 1.04
Verantwortung: BMW TI-433 Schiefer 
Steaergeratebeschreibbungdatei: MS420DS0
Steaergerat: MS42.0 fuer M52 mit EWS3 ver 1.32
Sprache: deutsch

i dlaczego powraca do głownego menu po wyborze MS41.0 ?

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Opublikowano (edytowane)

Witam

 

A wiec mądre głowy moze powiecie mi co zle robie podczas aktywacji webasto w e39 z duzą navi podczas programowania w ncs-ie według tego:

 

Odpal NCS. Zapłon - 1. Załaduj profil expert. F1,F3,E46,IKE. Odpal sobie w tle jakiegoś totalcmd. przejdz do katalogu WORK w katalogu gdzie zainstalowales NCS. Skopiuj FSW_PSW.TRC do FSW_PSW.MAN. Weydytuj plik MAN, znajdz standheizung, zmień na active. Wróć do NCS, edytuj profil, podaj hasło (repxet), włącz w FSW_PSW odczytywanie MAN. OK. Potem F6, Code Car. Prościej nie umiem Ci napisać. Nie znajdziesz standheizung - to masz za stare skrypty w ncs. Zepsujesz - nie płacz

 

całość leci pieknie az do momentu "OK. Potem F6, Code Car" u mnie czegos takiego niema :mad2: co robie zle??ptaszek przy manipulieren MAN zaznaczam jak na zrzucie klikam OK i nic :duh: przycisk F6 pusty i niewidze nigdzie Code Car :worried:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img21.imageshack.us/img21/5553/beztytuugif.jpg

Edytowane przez Dr wirus
  • Moderatorzy
Opublikowano
W takim razie skąd zczytuje te informacje:

Nacharbeitsprogram: MS42.0 ver. 1.04
Verantwortung: BMW TI-433 Schiefer 
Steaergeratebeschreibbungdatei: MS420DS0
Steaergerat: MS42.0 fuer M52 mit EWS3 ver 1.32
Sprache: deutsch

i dlaczego powraca do głownego menu po wyborze MS41.0 ?

 

Ze skryptu. Nie powinien wracac. Zainstaluj inpa z moich linkow.

Opublikowano
Witam! A wiec problem z INPA tego typu ze po instalacji wszystko sie uruchamia tzn program startuje jest wybor aut ale IGNITION jest caly czas off(kolko jest puste)niezaleznie od tego czy wlacze zaplon w pozycje 0 1 czy 2. A druga sparawa to jak chce zdiagnozowac cokolwiek wywala cos takiego: na gorze okienka jest napis INPALOAD a komunikat to Error compiling script file. Wie ktos o co chodzi??? Z gory dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam! A wiec problem z INPA tego typu ze po instalacji wszystko sie uruchamia tzn program startuje jest wybor aut ale IGNITION jest caly czas off(kolko jest puste)niezaleznie od tego czy wlacze zaplon w pozycje 0 1 czy 2. A druga sparawa to jak chce zdiagnozowac cokolwiek wywala cos takiego: na gorze okienka jest napis INPALOAD a komunikat to Error compiling script file. Wie ktos o co chodzi??? Z gory dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam

 

Wykrywanie igntion zalezy od interfejsu. Jak interfejs masz?

Wrzuc screen. Prawdopodobnie zle sie inpa zainstalowala.

Opublikowano

A wiec kabelek mam z Viakena ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=185 a co do screen'a to tak to wyglada:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img4.imageshack.us/img4/8657/beztytuuhzv.jpg

 

A co do poprawnosci instalacji to pewnie masz racje, bede probowal ponownie zainstalowac tylkoe pytanie czy lepiej bedzie jak ja odinstaluje i zainstaluje na nowo czy tylko wystarczy dac naprawianie starej wersji..? Dzieki za pomoc. Pzdr

  • Moderatorzy
Opublikowano
A wiec kabelek mam z Viakena ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=185 a co do screen'a to tak to wyglada:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img4.imageshack.us/img4/8657/beztytuuhzv.jpg

 

A co do poprawnosci instalacji to pewnie masz racje, bede probowal ponownie zainstalowac tylkoe pytanie czy lepiej bedzie jak ja odinstaluje i zainstaluje na nowo czy tylko wystarczy dac naprawianie starej wersji..? Dzieki za pomoc. Pzdr

 

Ten interfejs z tego co wiem Ignition zmiany nie wykrywa.

Co do scrennu to masz blad w skrypcie startowym. Jaka wersje zainstalowales.

Opublikowano
Mam jakies dwie wersje inpy, obie z tego forum jedna z nich to ta ktora kolega muras wrzucil linka niby pelna wersja. Ale obie nie chodza a probowalem na rozne sposoby. Mozesz mi polecic jakas instalke co dziala w 100% i instrukcje jak ja instalowac co podmieniac itd..?? Bo juz sily na to niemam....
  • Moderatorzy
Opublikowano
Popatrz do mojego opisu. Masz link do watku o interfejsie ADS i tam wszystko jest.
Opublikowano

Panowie mam problem z układem DSC, świeci się kontrolka plus ta od hamulca. Auto było po drobnej stłuczce, była robiona zbieżność.

Problem to czujnik skrętu. W jaki sposób ustawia się go ponownie, aby układ DSC działał?

Czy dam rade zrobić to INPA?

 

Auto to 318d E46

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie mam problem z układem DSC, świeci się kontrolka plus ta od hamulca. Auto było po drobnej stłuczce, była robiona zbieżność.

Problem to czujnik skrętu. W jaki sposób ustawia się go ponownie, aby układ DSC działał?

Czy dam rade zrobić to INPA?

 

Auto to 318d E46

 

Co to znaczy problem z czujnikiem skrętu ?? Może po prostu jest walnięty i trzeba go wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.