Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego czujnik wału sporadyczny error - pewnie trzeba go wymienic jeśli błąd będzie się powtarzał

Lambda ststyczny error - do wymiany

Niech inni też się wypowiedzą może coś dokładniej będziesz wtedy wiedział

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, koledzy poradźcie gdyż od dwóch dni mam dopiero połączenie z moją e39 M57 poprzez INPA. Nie znam tego programu i niestety uczę się na błędach.

Zacząłem bawić się funkcjami aktiv w ABS tj:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/315/58a6198a119ff83c.jpg

 

 

Powiem szczeże że nie pamiętam co włąćzyłem ale pojawiły mi sie 3 żólte kontrolki od abs i trakcji - wiec wykosawem błedy. Ale od tego dnia błąd wraca - wraca mianowicie ten błąd

 

31 whell speed sensor rear right open circuit

 

Wczoraj np włączył się jak dość szybko jadąc wpadłem w dziure - błąd pojawił sie (3 żółte kontroli) i rano zniknął lecz w kompie pozostał- wiec go z czytałem.

 

 

 

Druga rzecz z innej beczki - sporadycznie występuje bład

21 glow device

 

 

Czy ktoś z kolegów mi może pomóc??

www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W samej inpie w dzialaniu nie ma roznicy. Poczytaj sobie realse info to zobaczysz jakie bledy sa zalatane.

Ogolnie pelny instalator z tego co po sobie widze robi wiekszy wachlarz aut (ta od 4.4.7).

Caly pakiet rozni sie potrochu. Polecam instalacje starszej wersji a pozniej upgrade reczny skryptow zamieniajac tylko na nowsze.

Uwaga nie ktore sterowniki nie sa widoczne w tej nowszej. Ale skrypty mozna edytowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Druga rzecz z innej beczki - sporadycznie występuje bład

21 glow device

 

Któraś ze świec żarowych :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71).

 

Czy to jest dobrze, źle, powinienem auto zezlomowac czy jeszcze pojeździ kilka dni?

 

%5B640%3A458%5Dhttp%3A//f3g.home.pl/bmw/sondy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71).

 

Czy to jest dobrze, źle, powinienem auto zezlomowac czy jeszcze pojeździ kilka dni?

 

%5B640%3A458%5Dhttp%3A//f3g.home.pl/bmw/sondy.jpg

 

 

:cool2: :mrgreen: :cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wartości wtrysków na poszczególnych cylindrach nie powinny być w miarę równe??

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/449/091a07474dcea5d5.jpg

 

Jeszcze jedno

Date of manufacture to przecież w tłumaczeniu data produkcji czyli wypadł by wrzesień 2001 roku wg INPA a papiery mam z października 2000 roku - teraz gdzie leży prawda?? rok równizy to bardzo dużo :(

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images26.fotosik.pl/317/8d94babac3e70013.jpg

Edytowane przez sanders20
www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wartości wtrysków na poszczególnych cylindrach nie powinny być w miarę równe??

 

Nawet przy nowych wtryskiwaczach występują różnice.

 

U Ciebie nie jest źle, nie ma się czym martwić.

Z tego co pamiętam po sprawdzeniu w DISie dopuszczalne są odchyły nawet od -4 do +4. Jednakże ponoć przy wartościach ok. -3 już należy zastanowić się nad wymianą.

 

Tak zgadza się "Date of manufacture" to data produkcji, w tym przypadku dokładnie data zaprogramowania sterownika silnika i powinna być zgodna z datą produkcji auta. Jednak jeżeli jest inna to nie oznacza nic strasznego, mógł być ten sterownik zmieniany np., przeprogramowywany. (jak to się mówi flaszowany?)

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez roney
jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71

 

W przypadku Twojego motorku (nie znam kompletnie) najpewniej jest podpiąć się pod DISa i uruchomić teścik (Diagnosis>Drive>Enigne Management>Oxygen-control>i tu 1 z 4 sond) - ściągawka w teście pokaże czy odczyty są wporządku, ale gdyby nie były zapewne byś już o tym wiedział :)

Edytowane przez pimposh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej moje wartosci lambdy, stawiam piwo za wyjasnienie o co chodzi. Test zrobiony po dluzszej jeździe, wczoraj na sucho wartosci byly inne (m.in. drugi rzad mial 0.70 i 0.71

Sonda Lambda jak każda inna, w zależności od tego jak bardzo uboga/bogata jest mieszanka wskazuje to wartością napięcia (stąd zmiany które widzisz)

W przypadku Twojego motorku (nie znam kompletnie) najpewniej jest podpiąć się pod DISa i uruchomić teścik (Diagnosis>Drive>Enigne Management>Oxygen-control>i tu 1 z 4 sond) - ściągawka w teście pokaże czy odczyty są wporządku, ale gdyby nie były zapewne byś już o tym wiedział :)

 

GT1 wlasnie nie chce mi sie odpalic na laptopie 'garażowym'. Nie moge uruchomic vmware, dlatego na poczatek probuje z INPĄ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekleję swojego posta z innego tematu:

Podpiąłem się pod swój samochód (M54B25 LPG) i INPA pokazała m.in. taki błąd:

%5B342%3A480%5Dhttp%3A//img525.imageshack.us/img525/863/silnikko5.jpg

Wg strony: http://www.my330i.com/odb2a.php

błąd nr 18 to Exhaust Cam Position Sensor Malfunction.

Który to dokładnie czujnik?

Czy to nr 5:

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/525i-M54/ECE/L/M/2000/03/mg-11/ill-11_2170/#7

?

Nie odczuwam żadnego spadku mocy, falowania obrotów czy innych objawów uszkodzonego czujnika położenia wałka. Zanim wydam kilkaset PLN chciałbym się dowiedzieć czy to ten konkretny czujnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Z jakiego modulu to blad? Exhaust to wydech. W moim e36 mialem blad statyczny braku czujnika wydechowego i okazalo sie ze montuje sie je tylko w wersji amerykanskiej.

Sprawdz pod dis'em czy ten blad tez bedzie obecne. Czasami INPA pokazuje wiecej niz trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.