Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A czy ten sprzęt odczytuję parametry pracy silnika, skrzyni biegów w

starszych modelach przed 96 rokiem? Tak jak funkcja Live Data w Carsofcie z tym że tu przed 96 rokiem ta funkcja nie działa.

I możesz opisać co dokładnie ten program potrafi? Bo wszędzie tylko suche dane a żadnego opisu ze strony użytkownika nie mogę znaleźć.

Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
A czy ten sprzęt odczytuję parametry pracy silnika, skrzyni biegów w

starszych modelach przed 96 rokiem? Tak jak funkcja Live Data w Carsofcie z tym że tu przed 96 rokiem ta funkcja nie działa.

I możesz opisać co dokładnie ten program potrafi? Bo wszędzie tylko suche dane a żadnego opisu ze strony użytkownika nie mogę znaleźć.

 

http://www.minsk555.narod.ru/inpa_english.zip

 

http://www.minsk555.narod.ru/BMWINPAshots.zip

Opublikowano
A czy ten sprzęt odczytuję parametry pracy silnika, skrzyni biegów w

starszych modelach przed 96 rokiem? Tak jak funkcja Live Data w Carsofcie z tym że tu przed 96 rokiem ta funkcja nie działa.

I możesz opisać co dokładnie ten program potrafi? Bo wszędzie tylko suche dane a żadnego opisu ze strony użytkownika nie mogę znaleźć.

 

http://www.minsk555.narod.ru/inpa_english.zip

 

http://www.minsk555.narod.ru/BMWINPAshots.zip

 

Tu masz instrukcja tylko po angielsku!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

I faktycznie INPA działa z interfejsem od Carsofta.

Obsługuje dużo więcej modułów w samochodzie

:mrgreen:

Jak dla mnie rewelacja :cool2:

Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
  • Moderatorzy
Opublikowano
INPA dziala z interfejsem od carsoftu. Dla aut ponizej 1998 potrzebny jest tzw. K+L interfejs. Jedynie ten z rosyjkiej strony jest wstanie w pelni diagnozowac <1998.
Opublikowano

panowie nie porownujcie carsoftu do inpy . inpa jest testerem oryginlanym gdzie tak naprawde mozna przy bmw zrobic prawie wszystko ( tylko pełna wersja - okrojonej przez rosjanow nie biore pod uwage) . fakt inpa działa z fejsem od carsoftu ale nie w pełni - cos sie tam zrobi i tylko tyle. sam fejs za 250zł to nie wszystko a program z emule to złamany przez sasiadów zza miedzy program ktory nie działa w 100% . jestem uzytkownikiem inpy i chwale sobie bardzo ten fejs dlatego ze jest np: szybszy od modica ktorego tez posiadam. z tych tytułów nie zgadzam sie z niektorymi poprzednimi wypowiedziami , poniewaz nie cena zakupu gra ty role tylko jakosc i autentycznosc sprzetu !!! inpa to uzadzenie dla profejonalistów - duzo serwisow uzywa tego zamiast modica lub gt1 z prostego powodu - szybkosc działania i latwosc obsługi !!! link http://www.allegro.pl/item316793064_bmw_inpa_oryginalny_tester_interfejs.html

odnosi sie do sprzetu ktory działa i nie jest programem pirackim . sam uzywam tego w warsztacie i jestem zadowolny. takze dla mnie pisanie i opowiadanie o mozliwosciach carsoftu i inpie na carsofcie wywyołuje usmieszek na twarzy. pozdrawiam

Ps: oporcz prawdziwych live data to istnieje takze takze kasowanie stałych błedów w pamieci komputera ( nie kojarzyc ze sporadycznymi)

jak ja kocham m-powery !!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jezeli uwazasz ze ta aukcja dotyczy orginalnej INPY to sie grubo mylisz. Co najwyzej jest to podrobka orginalu zrobiona z dostepnych schematow.

Cena troche nie ta jak na orginal + licencja.

Opublikowano
niewiem czy ty mnie dobrze zrozumiałes , nie wiem czy ty widziałes akurat ten fejs na oczy czy moze sprawdzałes jak działa, poza tym prawdziwej licencji od bmw to nigdzie nie dostaniesz ( bo tak naprawde tylko bmw gmbh ma taka licencje - to nie kts lub texa) , tak samo jak nie kupisz nigdzie ori modica lub gt1 . o klononach i chinskich wyrobach prosze nie pisac odnosnie mojej odpowiedzi . w bmw nie ma opcji zeby kupic taki sprzet . jakiego pochodzenia sa oryginały nie wiem , zaden nie ma licencji . wg mnie cena super za taki sprzet ( działajacy)
jak ja kocham m-powery !!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Czyzbys porobwal wcisnac swoja aukcje komus. Ten super extra sprzet nie jest warty tyle. Komplet elementow do niego to okolo 100zl wiec gosc doklada sobie extra ponad 1000 PLN.

Dzialajacy to moze interfejs a gdzie soft. Myslisz ze da inny niz ten ruski okrojony o ktorym wspomniales.

Aukcja tylko i wylacznie by oglupic ludzi. Rozumiem 500zl ale nie 1500 taki sam kombinator jak ci co sprzedaja uzywane czesci drozej niz nowe w ASO.

Opublikowano
I faktycznie INPA działa z interfejsem od Carsofta.

Obsługuje dużo więcej modułów w samochodzie

:mrgreen:

Jak dla mnie rewelacja :cool2:

 

czy mozecie podpowiedziec jak to ustawić? mam interfejs od cs 6.5, sciagnalem i zainstalowalem inpe 5.02 z ediabasem 6.47, program odpala sie ale gdy probuje cos zdiagnowoac to podaje komunikat 'control unit not responding' czy jakos tak. Czy gdzies trzeba ustawic port na ktorym jest interfejs? ja mam na com2, ale w tym programie nie widze nigdzie opcji konfiguracyjnych...?

Zbir
Opublikowano

dobra rozgryzłem to trzeba było w menadzerze urządzeń zmienić ustawienia mojego zewnetrzenego portu (z COM2 na COM1 we wlasciwosciach zaawansowanych), bo tylko na tym podobno działa INPA.

 

I rzeczywiscie smiga na interfejsie CS 6.5 z viakena, zarówno na prostokątnym jak i na okrągłym wtyku. Ale póki co wywala mi sie w paru miejscach (airbag error reading, LWR reading)

Zbir
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bedzie dziala z malym ale. Do aut <1998 potrzebny jest pelny port com (nie wszystkie moduly sie odezwa).
Opublikowano
ja mam 2001 rok, wiec rozumiem, ze pojdzie na przejsciowce. jesli tak, to ktory interfejs wybrac (a moze zupelnie zwykly na USB kkl) i skad mozna dorwac inpa?
DIESEL POWER
Opublikowano
ja mam 2001 rok, wiec rozumiem, ze pojdzie na przejsciowce. jesli tak, to ktory interfejs wybrac (a moze zupelnie zwykly na USB kkl) i skad mozna dorwac inpa?
.

Witam.

Dopisze sie do pytania moze ktos poprawnego softa zapodać na rapida i docelowa przejściówkę.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ta wersja jest okrojona ostro. Proponuje ed2k://|file|BMW.ediabas-6.4.7-inpa-5.0.1.iso|372318208|DC12204E571A6A01EDA630B064E5B1BB|/

 

Co do hardwaru to aktulanie koncze ADS w wlasnym wykonaniu z elementow latwo dostepnych.

Co do aut >1998 mozna uzyc VAG-KKL z malymi modyfikacjami.

Gdyby bylo paru chetnych moglbym cos poradzic.

Opublikowano
Ta wersja jest okrojona ostro. Proponuje ed2k://|file|BMW.ediabas-6.4.7-inpa-5.0.1.iso|372318208|DC12204E571A6A01EDA630B064E5B1BB|/

 

Po czym wnosisz ze okrojona? bo jesli tylko po roznicy w rozmiarze to wynika ona tylko z tego ze jest to instalka (spakowany katalog ecu ma 35mb po rozpakowaniu 290...)

Zbir
Opublikowano

Witam!

Mam pytanie jaki interfejs będzie działał z tym programem:[bMW]Softing INPAv5.02 & EDIABASv6.47 który kryje sie pod linkiem kolegi muras73 i czy wogóle jest do kupienia taki interfejs który będzie działał, jeśli ktoś testował coś takiego i działało to prosiłbym o namiary na interfejs.

Pozdrawiam.

BMW E60 530xd :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.