Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeszcze co to autko przyjechalo ok 5 miesiecy temu do polski

i tez nie wiadomo kto kiedy wymienia swiece....

 

ja znam auto co przyjechalo rok temu i byl zalozony gaz i chodzi do teraz....to twoj samochod i twoja kasa

Opublikowano
ja wszystko rozumiem i nie chce sie wymondrzac tylko chcialbym podac jak najwiecej szczegulow aby latwiej bylo mozna zookalizowac usterke...nie chce tez wyrzucac kasy na nie potrzebne rzeczy...
Opublikowano
witam....przelaczajac z gazu na benzyne i odwrotnie zauwazylem ze lepiej wchodzi na obroty na gazie niz benzynie(co chyba dziwne).Na benzynie na wolnych obrotach trzepie mi buda.jak Mozna zauwazyc ewidentnie ze nie chce sie wkrecac na benzynie (caly czas robi tak;tryn,tryn tryn)sory za opis.
Opublikowano
aha jeszcze co to jak odpalam rano to musze go trzymac na gazie gdyz na bardzo nie rowne obroty i zgasnie.Przytrzymuje tak z minute i pozniej jako chodzi...ale caly czas nie rowno.....pomocy
Opublikowano
panowie....szukam na forum i ajeszczo cos znalazlem>>>>klapki antywubuchowe zamontowane na kolektorze ssacym,one sie ruszaja .Czy moze jest obcja ze tam lapie lewe powietrze i dlatego silnik jest zamulony????Mam takie trzy klapki ktore byly silikonowane i moze tam cos nie tak????moge dolaczyc zdjecia jak to pomoze
Opublikowano
panowie....szukam na forum i ajeszczo cos znalazlem>>>>klapki antywubuchowe zamontowane na kolektorze ssacym,one sie ruszaja .Czy moze jest obcja ze tam lapie lewe powietrze i dlatego silnik jest zamulony????Mam takie trzy klapki ktore byly silikonowane i moze tam cos nie tak????moge dolaczyc zdjecia jak to pomoze

 

trza bylo tak od razu..te klapki powinny na sprezynkach przylegac...tam lapie slepe powietrze :shock:

Opublikowano

Witam kolegę.

Najpierw żeby sprawdzić czy chodzi na wszystkie cylindry to zrób tak:

Zdejmij pokrywę plastikową z silnika i odpal auto aż zacznie pracować samo.

Po kolei odpinaj od cewek przewody zasilające. Jak będzie zmiana w chodzeniu to znaczy że cylinder pali.

 

Sprawdź też czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Zdejmij gumę przepływomierza i powyginaj ją przy zagięciach, jeżeli jest gdzieś sparciała albo jest jakaś dziura to od razu wymień. Tak samo inne gumowe węże. Oblukaj też kolektor ssący czy nie ma gdzieś pęknięć lub nie słychać przy nim syczenia.

 

Jeżeli każdy cylinder pracuje i nie łapie lewego powietrza to sprawdź sondę lambda. Jest przy katalizatorze. Jeżeli to BOSCH to odłącz jej wtyczkę i jeżeli auto będzie lepiej chodzić (tzn nie będzie łapać muła) to jedź do jakiegoś elektryka niech potwierdzi uszkodzenie sondy i ją wymień na oryginał (około 350zł).

 

Dziwne jest to że auto skacze na obrotach 500-1000, może to być spowodowane jakąś nieszczelnością, uszkodzeniem lub zacinaniem się silniczka krokowego albo uszkodzenie przepływomierza. Choć może też być jakiś czujnik powietrza.

 

Wszystko to co opisałem to rób na benzynie bo na gazie się nie znam i nie wiem co można tam regulować albo sprawdzać.

Chyba że na benzynce dobrze auto chodzi i nie doczytałem tego :) Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano

Co do tego mulenia i problemem z obroceniem kolek przy starcie - ja nie mam gazu ale tez nie moglem dynamicznie ruszyc np. spod swiatel bo mulilo mi auto. W zeszlym roku wymienilem pompe paliwa i teraz musze uwazac np. jak skrecam na skrzyzowaniu po uprzednim zatrzymaniu sie.

Stara pompa jak juz byla zajechana nie pracowala prawidlowo na wolnych obrotach. Jak trzymalem auto na wyzszych, tak 2-3 tys. to dalo sie jechac. Pozniej zaczela juz sie wylaczac podczas jazdy.

Opublikowano
witam...dziekuje za wszystkie porady...obiecuje ze wszystko sprawdze....a teraz jeszczo co zauwazylem to jezeli obrotomierz minie ok3500 to slychac pod maska ewidentny syk.(nie wiem czy ten silnik pracuje tak na wysokich obrotach czy zeczywiscie lapie gdzies powietrze???)jak przekrocze te obroty to z pod maski slychac sssssssssssssssssssssssssssssssssyyyyyyy.Pozdrawiam
Opublikowano
witam...dziekuje za wszystkie porady...obiecuje ze wszystko sprawdze....a teraz jeszczo co zauwazylem to jezeli obrotomierz minie ok3500 to slychac pod maska ewidentny syk.(nie wiem czy ten silnik pracuje tak na wysokich obrotach czy zeczywiscie lapie gdzies powietrze???)jak przekrocze te obroty to z pod maski slychac sssssssssssssssssssssssssssssssssyyyyyyy.Pozdrawiam

 

to sa te klapki ...przepuszczaja powietrze a powinny byc szczelne...jedz do gazownika moze trzeba je bedzie wymienic bo na sylikon nie moze byc :shock:

Opublikowano

witam....patrzylem na wszystkie gumowe przewody i znalazlem ,gumowa rura laczaca filtr powietrza z tolektorem ma dziure wielkosci kciuka.Napewno to tam bralo lewe powietrze.Klapki sa na sprezynkach i dosc nawet osilikonowane.Pozniej dolacze zdjecia jak to wyglada.

jade zaraz zobaczyc czy jest roznica,gdzyz zakleilem prowizorycznie diure.patrzylem ale dalej troszku obroty sie wachaja.Moze juz kwestia ragulacji.ILE moze kosztowac tak guma???????pozdrawiam

Opublikowano
A JA TOBIE KOLEGO RADZE JEDZ NA WARSZTAT I NIECH CI SPRAWDZA CISNIENIE NA WSZYSTKICH CYLINDRACH !!!! O i wykrcając świecę zobacz jaki ma kolor dana świeca :!: jeśli któraś jest czarna to oznacz iż ten cylinder nie domaga :!: :!: wkręć nową świecę i zobacz jak cyka :cool2: ciśnienie powinno być na każdym cyl. 10,5 dla twojej bmw
Opublikowano

O kurczę, ktoś widać ostro się mordował żeby auto dobrze na gazie chodziło.

Guma łącząca filtr powietrza z kolektorem nie może mieć żadnej dziury, wymień ją na nową, koszt około 90zł. Masz założoną jakąś zwężkę na przepustnicę żeby auto mniej powietrza zasysało.

Do tej gumy jest doczepiony jeden wąż wychodzący z dekla zaworów (tj. tzw odma) a drugi cieńszy wężyk jeżeli się nie myle wchodzi gdzieś do przepustnicy.

Moim zdaniem to weź wywal to szambo, doprowadź silnik do oryginału tj. zmień kolektor i inne wynalazki powywalaj. Wszystkie wężyki powpinaj gdzie być powinny. Jak chcesz mieć gaz to tylko sekwencja. Przykro mi ale te silniki bardzo nie lubią gazu II gen i nawet jak zrobisz ze w miarę będzie dobrze to jeden jakiś strzał i znów Ci guma pójdzie lub przepływka czy nawet pęknie kolektor.

Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano

witam....dzieki za porady . poszukam dzisiaj tego weza gumowego.A co do gazu to naprawde ja nie nazekam ,pali super jak narazie nie ma problemu z jakims szczalem,szarpaniem itp.

A jak na tym forum jest daje sie jakies punktu za pomoc????

jezeli tak to w jaki sposob???

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.