Skocz do zawartości

3.0 diesel z przebiegiem 400 000 km warto ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Co sądzicie

 

auto z 2002 superstan + superwyposażenie ale ten przebieg ....

 

 

trochę mnie niepokoją białe spaliny na nierozgrzanym silniku

 

moc ok - płyn nie bąbluje -

 

podobno ma jakąś mały problem z przepływomierzem

 

a może to turbina ??????

 

Dajcie znać

 

Pozdro

Mario

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
silnik może dojedzie do 600tys jak by l normalnie użytkowany ale inne podzespoły typu łożyska i tak dalej, będzie trzeba powymieniać
Opublikowano
Moze przynajmniej masz podany faktyczny przebieg a nie niby 200 000 a w rzeczywistosci 600 000 km. Jak dobry stan i dobra cena to bierz...
Opublikowano
większość diesli ma tyle najechane :norty: więc jak jest w dobrym stanie to bierz przynajmniej masz pewność,że prawdziwy przebieg :clap:
Kamil
Opublikowano

Jeżeli stan jest ok tzn, że nie jest to żaden gniot, nie ma wycieków oleju na silniku to bierz.

Ten samochód jest taki sam jak większość tych z allegro 10 letnich dieseli co mają 190 tys km.

pozdrawiam.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
Witam ja mam 250km i smigam znakomicie z tym silnikiem. Jak jest zadbany to łykaj jeszcze pojezdzisz nim sporo bo to jest znakomity silnik
Opublikowano

trochę mnie niepokoją białe spaliny na nierozgrzanym silniku

 

moc ok - płyn nie bąbluje -

 

podobno ma jakąś mały problem z przepływomierzem

 

witam

Jestes pewien ze ten biały??? dym to nie jest para wodna ?? na zimnym silniku przy temp zew tak do 10 stopni będzie biały dymek a raczej para wodna, bynajmniej ma takie objawy 99% samochodów ten 1 % to napedy elektryczne. Wazne by na niebiesko nie kopcił ,Kopcenie na czarno tez można sobie poradzić z problemem.

400tkm jak najbardziej przynajmniej będzie cena adekwatna do przebiegu, a jak coś sie będzie działo to jest Forum i duże Archiwum ;) .

Opublikowano
kolego moj ojciec ma 5 e34 3.0 tds od nowosci i wtedy zabuli z ania cos bardzo sporo auto ma najechane 650000 i sprawuje sei super.pompa wtryskowa byla dopiero usczelnjiana po 350000!!!! i zrobil w niej głowice i cos tam jescze.silnik chodzi wrecz idealnie. wiec jak twoje autko ma najechane 400000 i stan jest bardzo dobry to sie nie zastanawiaj tylko popatrz na pompe czy nie ma wyciekow
Opublikowano

Po odpaleniu silnika przyłóż ręke do rury, jak na ręce bedzie tylko para wodna a nie bedzie tluszczu to sie nie przejmój, każdy silnik tak ma jak jest zimny.

 

Co do przebiegu to nic do dyskusji nowego nie wniose mówiąc że 400 tyś na diesla to pikuś, zwłaszcza jak to 3 litry, więc tak bardzo nie wysilony.

Jak był lany porządny olej i ktoś dbał o turbine i jakość paliwa to spokojnie jeszcze pojeździsz.

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Nie koniecznie , odrobina może być przecież cały wydech włącznie z Katalizatorem jest pokryty w jakimś stopniu sadza a para wodna jest dosc ciężka i najczęściej osadza sie na ściankach tłumika.
Opublikowano
Nie koniecznie , odrobina może być przecież cały wydech włącznie z Katalizatorem jest pokryty w jakimś stopniu sadza a para wodna jest dosc ciężka i najczęściej osadza sie na ściankach tłumika.

 

Odrobine, jasne. Gorzej jak ręka po chwili zrobi się czarna od oleju :mad2:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano

hehhe

Jesli na dzien dzisiejszy TURBINA - dziala w tym autku to juz jest dobry znak. Gdyby wlasciciel nie szanowal mysle ze dokonalaby zywota juz duzo duzo wczesniej. ;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

niezly przebieg ale wazne ze nie krecony!

 

masz jakies foty?

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. zapewne warto ja dokladnie na komputerze przeswietlic, np. co z wtryskami, cisnieniem doladowania itp.

 

no i moze profilaktycznie wymienic turbine [garretta wyjdzie 3 tys. zl z klubowa znizka przy zwrocie starej]

 

i na ewno wszystkie plyny ustrojowe:)

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano
już 3 razy zmieniana

 

Kolego PawełH skoro taki jasnowidz jesteś to podaj mi liczby jakie skreślić w totka bo spora kumulacja się szykuje :mad2:

Kamil
Opublikowano

co do przebiegu tego samochodu, to obejrzyj sobie parę innych "igieł" z przebiegiem ustawianym na 170 tys, wnioski nasuną się pewnie same...

 

Jeżeli wszystko z tym autem jest ok, to nie ma sie co zastanawiać, chyba tylko najwięksi optymiści wierzą w to, że sprzedawane u nas 3.0d z lat około 2000r. mają <200tkm :D

Opublikowano

Faktycznie trudno znaleźć z "prawdziwym" przebiegiem <200 tys km

 

moze z ta wymiana turbiny na zapas troche sie zagalopowalem ale na pewno wymienil bym wszystkie plyny i filtry i chyba nikt co do tego nie ma watpliwosci:)

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. moja ma 187 tys. km no i tez jest odpowiednio wyzej wyceniona vs. krecone cuda z portalu a.

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano

Moja tez jest poniekąd droższa niż ustawa przewiduje. Dalem ponad 35 kawałków a jak w urzędzie skarbowym opłacałem podatek to mi pani powiedzieła ze nieco przepłaciłem bo z tego rocznika to do 33 wychodzi cena i podobnie pan w PZU jak sie o AC pytałem to tez powiedział że nieco przepłaciłem. Tylko że jeździłem oglądać egzemplarze z 2001 roku i 180 tkm za 30 tyś pln i wyglądały jakby w srodku granat ppanz wywalił. Moja ma zrobione 274 (udokumentowane przez faktury i książke) a w środu tapicerka wygląda prawie jak nowa. Silniczek też ładni śmiga, żadnych wycieków, turbinka śmiga aż miło.

 

Wymiana filtrów i płynów to jest standard przy kupnie nowego samochodu. Nikt chcąc sprzedac samochód, już raczej w niego nie wkłada. Oprucz płynów zobaczyłbym hamulce i ew liczył sie z kupnem nowej tarczy sprzęgła (jeśli manual).

 

pozdrawiam

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano

Turbina to akurat maly pikuś,dzisiaj za grosze można ją zrobić,

choć napewno była już robiona a również może sie zbliżać druga

wymiana.Gorzej jest z maglownicą a jeszcze jak ma servotronic

to wydatek 6 tys zł + wymiana.Ale może i ona była robiona bo

nie wierze żeby tyle wytrzymała.Warto ją dobrze sprawdzić.[/img]

BMW=Boss-Money-Women
Opublikowano
co do przebiegu tego samochodu, to obejrzyj sobie parę innych "igieł" z przebiegiem ustawianym na 170 tys, wnioski nasuną się pewnie same...

 

Jeżeli wszystko z tym autem jest ok, to nie ma sie co zastanawiać, chyba tylko najwięksi optymiści wierzą w to, że sprzedawane u nas 3.0d z lat około 2000r. mają <200tkm :D

 

Oj bez przesady,

sam mam 2,5 TDS z przebiegiem 170 tkm, a silnik jest z 93 roku...

 

pozdrawiam

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.