Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Na zdjęciu z filtrami widać filtr Filtrona oraz FilterMana. Odradzam Filtrona:) mi szarpał na wolnych obrotach z Filtronem Edytowane przez Lukarz
Opublikowano

ja bym chyba nie ryzykował z Filtronem jeśli chodzi o filtr oleju czy paliwa. Ale nie wiem czy nie założe do klimy przeciwpyłkowy właśnie Filtrona, bo jest chyba znaczenie tanszy.

JA dałem za KNECHTA do oleju 32zl a powietrza 90zl - Z tego co wiem MANN'a kosztuje 87zl. Więc tu różnica jest juz niewielka...

Opublikowano

Pisze tak nie tylko na podstawie swojego doświadczenia. Koledzy na tym forum pisali że jak założyli Filtrona to szarpało...swego czasu siedziałem na forum vectry i tam było podobnie. Mój brat ma A4 i na forum audi też nie polecają Filtrona. Więc chyba coś w tym jest...Koledzy piszą nawet że MANN to tez juz nie to samo bo zaczęli przenosić fabryki na wschód i jakość spadła. Cena też jest wyznacznikiem jakości (patrz Fiat Panda:))

KNECHT jak zobaczyłem na opakowaniu nalezy do MAHLE a to niezła firma. Po drugie cały czas produkuje filtry w Austrii. A jak znam Niemców i Austryjaków to napewno jakość filtra od nich jest lepsza niż chińczyków.

Wystarczy kupić cokolwiek chińskiego żeby sie o tym przekonać.

Przykład: byłem ostatnio w Sanepidzie i laska robiła testy na chińskich termosach. Efekt: rozpuszczają sie! wystaczy że wlejecie do nich herbate czy kawę i efekt jest już po 48h. tyle białego osadu że mi szczęka spadła...

Moja opinia na tem temat: kazdy niech sobie zakłada co chce w końcu to jego auto:)

Ja Filtrona nie zakładam:)

Opublikowano
to co piszesz bylo 20 lat temu na 100% teraz jest inaczej...piszesz ze samochod przerywal jak byl zalozony filtr od filtrona...co ma przerywanie do filtra powietrza chyba ze zle zalozony...nie bronie Filtrona tylko mam doswiadczenie z tymi filtrami i mnie nigdy nie zawiodly a ty piszesz co slyszales...to chyba roznica :P
Opublikowano

Ja pisze o tym co czytam tez na innych forach dyskusyjnych. Ale na tym forum odnośnie filtrów wypowiadał sie kolega który twierdził, że wymienia filtry. Z tego wnoskuje że sie troche zna:)

Swego czasu tez zakładałem tylko Filtrona. Powodem było to że są najtańsze. A że wówczas powszechność internetu i forum nie była taka jak w tym momencie.

Właśnie- do ceny w swojej odpowiedzi sie nie ustosunkowałes:)

stąd moje pytanie - czy wg Ciebie cena ma związek z jakością?

wg mnie ma. Fakt liczy sie też firma bo za marke sie płaci. Lecz z drugiej strony markowa firma nie pozwoli sobie na bubel.

Opublikowano
posprawdzaj ceny...Filtron to jeden z drozszych....zachodnie filtry sa niekture tansze...zreszta co to za porownywanie...ja stosuje te filtry i moge cos powiedziec a nie ten co zaklada do obcych samochodow i moze ma jeszcze umowe podpisana z hurtownia czy z producentem...ten zawsze bedzie chwalil swoje :shock:
Opublikowano

Zgodzę sie co do jednego: FILTRON nie jest najtańszy, bo jest droższy od filtrów typu "no name" - czyli firma nie wiadomo skąd. Takie kosztują ok.15zł. ALe jest tańszy o 8 zł od MANN'a i chyba 12zł od KNECHT'a.

Wiem bo kupowałem i wymieniałem w sobote:)

Tak mi powiedzieli:

- FILTRON - 22zł

- MANN - 30zł

- KNECHT - 31,85zl.

 

Czy warto???Niech sobie każdy odpowie na to pytanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie!

W tym dziale umieszcza się jedynie opisy jak coś wykonać w aucie, a dyskusja powinna się kręcić wokół szczegółów wykonania poszczególnych czynności (patrz zasady pisania w dziale).

 

Jak chcecie podyskutować który filtr jest lepszy to może przenieście się na forum poszczególnych modeli????? :twisted2:

pozdrawiam

Paweł

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Jeżeli mogę, dorzucę swoje 3 grosze nt. częstotliwości wymiany filtra powietrza w 320d.

 

Po lewej stronie filtr Mann po niecałych 11 tyś km (dodatkowo wyczyściłem go 2 tyś km temu szmatką, gdy sprawdzałem odmę),

po prawej nowy filtr Mann.

 

Po wymianie wyraźnie wyczuwalny jest wzrost dynamiki auta, a silnik łatwiej wkręca się na obroty.

 

Suma summarum: chyba warto wymieniać filtr powietrza co 10 tyś km, nie czekając na te 15 tyś km,

a tym bardziej na "wyzerowanie się" OILSERVICE (u mnie odlicza aż od 22 tyś km w dół)

 

http://img155.imageshack.us/img155/5572/w1iz7.th.jpg http://img186.imageshack.us/img186/6677/w2up1.th.jpg

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zastanawiacie się jaki filtr jest lepszy.... a zastanawialiście się jak to jest że dopalanie spalin w EGR to podłączenie 15% wydechu bezpośrednio do kolektora dolotowego bez żadnego filtrowania- czyli sadza i cały syf do dolotu za filtrem. Myslę że w takim przypadku (rozwiązanie konstrukcyjne diesla) czy będzie to Filtron czy cokolwiek innego---NIE MA ZNACZENIA!
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.