Skocz do zawartości

licznik i komunikat PPPPP


Brunat

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!

Mam 320d 99r.no i problem z licznikiem (PPPPP).

Cała historia zaczeła się od podłączenia Carsoftu 6.5, przestawiłem wskazania na wyświetlaczu z km. na mile,co się oczywiscie dało rade zrobić,no i wpadłem na pomysł aby to samo wykonać z prędkościomierzem, i ZONK :jawdrop: :mad2: .Licznik został zablokowany,"brak połączenia z licznikiem" no i słynne "P".Działa ale nie świeci kontrolka od ASC,tempomatu i nie ma sygnału dźwiękowego od ręcznego,reszta wydaje się si.Na domiar złego po pewnym czasie padł wskaźnik paliwa :cry2: po zatankowaniu idzie tylko w góre a nie w dół.

PYTANIE? Czy to jest kwestja oprogramowania,czy to już wymiana licznika... może miał ktoś taki problem.

Jeśli chodzi o temat to nic konkretnego nie mogłem znaleźć na forum odnośnie tego modelu...

Za pomoc z góry wielkie DZIĘKI :modlitwa:

Edytowane przez Brunat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim coś zrobisz zrestartuj komputer , odepnij kleme z aku na noc , może coś to da i przywróci fabrykę
też wpadłem na ten pomysł :mrgreen: cała noc i nic z tego...ale dzięki za podpórke :hand:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
a moze przejazdzka do ASO pomoze i mysle ze wiecej jak 150-200 Cie nie skasuja, a samemu mozesz jeszcze pogorszyc sprawe;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki "ZONK" (PPPPPP) w e36 i wymienialem licznik. Nie chcialem sie bawic w majsterkowicza amatora W moim przypadku koszt licznika 70pln ale w twoim to juz troche wiecej :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na domiar złego po pewnym czasie padł wskaźnik paliwa :cry2: po zatankowaniu idzie tylko w góre a nie w dół.

 

Mam ten sam problem, mysli kolega ze to ma jakis zwiazek z zabawa CS ?

Może nie do końca bo satało się to po ok.2 tyg.,w czasie trasy jakoś dziwnie wolno opadał wskaźnik,auto zgasło z braku paliwa no i laweta... :shock: Wiem że pływak działa i sygnały dochodzą prawidłowe,gdy wejde przez CS i zrobje sztuczny restarcik licznika(wskaźniki góra i dół) to wskazuje aktualny stan w danej chwili i tak stoi.Więc dlatego rozważam ogólną sytuacje licznika...

A jak u ciebie się to stało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na domiar złego po pewnym czasie padł wskaźnik paliwa :cry2: po zatankowaniu idzie tylko w góre a nie w dół.

 

Mam ten sam problem, mysli kolega ze to ma jakis zwiazek z zabawa CS ?

Może nie do końca bo satało się to po ok.2 tyg.,w czasie trasy jakoś dziwnie wolno opadał wskaźnik,auto zgasło z braku paliwa no i laweta... :shock: Wiem że pływak działa i sygnały dochodzą prawidłowe,gdy wejde przez CS i zrobje sztuczny restarcik licznika(wskaźniki góra i dół) to wskazuje aktualny stan w danej chwili i tak stoi.Więc dlatego rozważam ogólną sytuacje licznika...

A jak u ciebie się to stało?

 

Mam dokladnie to samo, po resecie CS, pokazuje dobrze, a pozniej w czasie jazdy rosnie. Tak samo jesli odlacze akkumulator. Wymienilem juz czujnik za kierowcą, ale to nie bylo to, pozostaje jeszcze czujnik przy pompie, ale moze faktycznie byc to cos od zegarów. Trzeba pokombinowac w CS z zamiana mili na km bo tez sie tą opcja bawiłem, tylko o ile pamietam mi tez padł w po jakims czasie. Mam jeszcze przypuszczenie ze ktorys plywak gubi kontakt, wtedy faktycznie bedzie pokazywac full (xxxx MOhm, zamiast 300 czy ilustam)

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnał kolego w tych autach jest impulsowy (dochodzi i wychodzi z pływaka) to już komputer za to odpowjada i odpowjednio przelicza a nie w twarde ohmy tak jak to było w altanie czy lali (FSO).Że się cofne do wskaźnika,on mi dojdzie do momentu dotankowania i nie rośnie chyba że doleje ropki :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnał kolego w tych autach jest impulsowy (dochodzi i wychodzi z pływaka) to już komputer za to odpowjada i odpowjednio przelicza a nie w twarde ohmy tak jak to było w altanie czy lali (FSO).Że się cofne do wskaźnika,on mi dojdzie do momentu dotankowania i nie rośnie chyba że doleje ropki :wink:

 

U mnie jest caly czas na full. Polecam sprawdzic jak wyglada sprawa ilosci w poszczegolnych komorach na liczniku. U mnie utrzymuje sie stan 00-33 albo 24-33, jakby kolega mogl sprawdzic u siebie to juz bysmy cos wiedzieli. Robi sie to przytrzymujac lewy przycisk -> zaplon -> pozycja nr 6 w menu

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.