Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,2.5 TDS M51 1998

chciałbym poruszyć taki ciekawy temat,

otóż my użytkownicy forum robimy wiele napraw sami,

do tego potrzebne są nam części zamienne,

więc je wykrecamy z innych samochodów(tanio) lub kupujemy nowe(drogo).

jeśli części z demobilu się do czegoś nadają to dlaczego przepłacać.

ja naprzykład jężdżę na głowicy z OMEGI za którą zapłaciłem 800zł z wtryskiwaczami z 93roku,a w desperacji prawie kupiłbym za 2000zł gołą po regeneracji(spawana) z Wrocławia oddalonego 200km.

czyli mamy:

OMEGA 2.5 tds (uwaga różnica w mocy tych silników,opel 96kW,bmw 105kW)nie wiem gdzie jest ta róznica bo silniki są identyczne,

VAUXHALL OMEGA do BMW TDS 2.5

LAND ROVER ale nie orientuję się jakie części do jakich modeli BMW pasuja

Pozdrawiam :8)

Opublikowano

Z tego co wiem a moze sie myle to silnik bmw 2,5 tds jest montowany tez w omedze wiec to nic dziwnego chyba ze pasuje.

Jesli chodzi o 325 tds to pamietam jak ukradli mi klapke od wlewu paliwa + korek na szybko kupiłem korek od forda (nie pamietam escorta czy kadeta) z kluczykiem za jakies chyba niecale 20 zł, wiec jest to jakas tam pierdoła co pasuje do bmw .

pozdrawiam

Opublikowano

jezu chryste .....

mam nadzieje ze nikt nie przyzna sie do montazu czesci z poloneza albo zuka :nienie:

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
A ja sie przyznam ! Ostatnio podjechałem na shella i .......... nieuwierzycie.......... , benzyna z matiza mi pasowała :twisted2:
Opublikowano
witam,2.5 TDS M51 1998

chciałbym poruszyć taki ciekawy temat,

otóż my użytkownicy forum robimy wiele napraw sami,

do tego potrzebne są nam części zamienne,

więc je wykrecamy z innych samochodów(tanio) lub kupujemy nowe(drogo).

jeśli części z demobilu się do czegoś nadają to dlaczego przepłacać.

ja naprzykład jężdżę na głowicy z OMEGI za którą zapłaciłem 800zł z wtryskiwaczami z 93roku,a w desperacji prawie kupiłbym za 2000zł gołą po regeneracji(spawana) z Wrocławia oddalonego 200km.

czyli mamy:

OMEGA 2.5 tds (uwaga różnica w mocy tych silników,opel 96kW,bmw 105kW)nie wiem gdzie jest ta róznica bo silniki są identyczne,

VAUXHALL OMEGA do BMW TDS 2.5

LAND ROVER ale nie orientuję się jakie części do jakich modeli BMW pasuja

Pozdrawiam :8)

 

Omega ma inny osprzęt, pompę, turbo, chyba intercooler itd.

 

Sorry kolego, jak Cię nie stać na utrzymanie BMW i musisz łatać go częściami z opla, to sprzedaj ten samochód zanim zrobisz mu za dużą krzywdę.

Opublikowano
lub kupujemy nowe(drogo)

 

tylko nowe a czy drogo to zalezy dla kogo.

trzeba także wiedziec gdzie i jak kupowac bo czesci do bmw wcale nie sa drogie.

 

 

 

ps

ale musze sie przyznać ze kupilem pompe wspomagajaca uklad ogrzewania używana i dotego z opla omegi ale zrobiona przez bosch.

wstydze sie tego ale to mialo byc na próbę bo ktos wyjal mi z auta.

teraz tylko czekam az padnie zeby zamowic nowego oryginala.

Opublikowano
Silniki 12 zaworowe np w e34 do roku 91 miały kopółkę rozdzielacza zapłonu oraz palec taki sam jak ma Alfa Romeo 156 3.0 V6 z lat np 90. Firma Bosch. To samo dotyczy zujnika położenia przepustnicy. pozdrowionka
Opublikowano
Pompa paliwa ta ktora jest w baku orginal 450 zl a ja kupilem od vw 130 zl jest identyczna taka sama wydajnosc i rozmiary tylko koncowki trza przerobic ale to przeciez banal:)
Opublikowano
jezu chryste .....

mam nadzieje ze nikt nie przyzna sie do montazu czesci z poloneza albo zuka :nienie:

 

 

 

z żuka to jedynie żarówki np:do pozycyjnych i stopu,podświetlanie tablicy rejestracyjnej ....pasuje? :norty:

Opublikowano
Gratuluje wspaniałego tematu :mad2: Powiedz mi tylko po co kupileś bmw jak nie stac Cię na częsci tylko kombinujesz z takim dziadostwem :duh: A pozniej będzie narzekanie jakie to te Bunie są awaryjne psują się ile to trzeba w nie kasy pakowac.Nic tylko człowieku siądz i płacz :cry2: Jeszcze raz gratuluje :cool2:
Opublikowano
Ja tam nie jestem za sztukatorką ,lepiej wstawiać części takie jak powinny być ,najlepiej oryginall :norty:
BMW M-Power
Opublikowano

Sorry kolego, jak Cię nie stać na utrzymanie BMW i musisz łatać go częściami z opla, to sprzedaj ten samochód zanim zrobisz mu za dużą krzywdę.

 

Nie przesadzaj. Ty tez nie kupilbys nowej glowicy w ASO za tysiace zlotych, do swego e34, ktorego cena rynkowa jest niewielka ( bez obrazy, to nic osobistego tylko stwierdzenie faktu, bo wszyscy wiemy ile kosztuje e 34).

Opublikowano

A ja ostatnio po stłuczce zamontowałem lampę od dużego fiata...

A koło zapasowe mam od trabanta....

aha, i mam jeszcze kiere od malucha i tylne lampy od vw... a znaczek od Yugo... :mad2:

 

Ludzie, kurcze.. bardzo wielkie sorry ale nie mogłem się powstrzymać...

Dlatego iż uważam bmw za samochód nie zawodny i perfekcyjny dlatego że części są idealnie do siebie dobrane i produkowane z wyższą jakością...

 

PS. rozumiem chwilowe zamienniki w razie jakiejś awarii... Ale nie oszukujmy się: części do bmw nie są znowu tak strasznie drogie.. A jak ma się jeszcze jakieś dojście do np. intercarsu... A i duuuużo jest tanich części używanych...

 

A to co się tutaj szerzy uważam za profanacje....

 

PS. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem, ale takie jest moje zdanie...

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano

Sorry kolego, jak Cię nie stać na utrzymanie BMW i musisz łatać go częściami z opla, to sprzedaj ten samochód zanim zrobisz mu za dużą krzywdę.

 

Nie przesadzaj. Ty tez nie kupilbys nowej glowicy w ASO za tysiace zlotych, do swego e34, ktorego cena rynkowa jest niewielka ( bez obrazy, to nic osobistego tylko stwierdzenie faktu, bo wszyscy wiemy ile kosztuje e 34).

A Ty do swojej E46 też byś nie kupił nowej głowicy, nieprawdaż?

Nie mówię o kupowaniu samych nowych części, bo niektóre ceny mogą zabić, ale bez rzeźbienia. Poza tym kolega napisał, że kupił uzywke, wiec nie wiem skąd wpadłeś na pomysł z nową.

 

Chciałbyś kupić samochód od kogoś kto robił wszystko po kosztach i ładował zamienniki z innych marek? Bo ja na pewno nie...

Opublikowano
Panowie bez przesadnego zadęcia a ciekawe czy tylko oryginały i tylko w ASO auto serwisowane, bez przesady z tym cartoon auto choc to tez niemieckie auto :mrgreen: jesli ktos chce ladowac nowe czesci do leciwego autka to chwała mu i gratuluje portfelu.
Opublikowano

a co to za różnica jak pompa tego samego producenta jest taka sama lub zawór.

 

A każdy orze jak może.

 

A tu nagle wpisy panów idealnych. Że montują tylko z pierwszego montażu - ich sprawa.

Tak samo jak tych co nie stać np. na kawałek plastiku w ASO za 300 zł to szukają po szrotach za 20 zł - przykład ja - bo nie będę wydawał 300 za pierdołe jak za 2-3 lata się z nim pożegnam.

(OO)=== OO===(OO)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a co to za różnica jak pompa tego samego producenta jest taka sama lub zawór.

 

A każdy orze jak może.

 

A tu nagle wpisy panów idealnych. Że montują tylko z pierwszego montażu - ich sprawa.

Tak samo jak tych co nie stać np. na kawałek plastiku w ASO za 300 zł to szukają po szrotach za 20 zł - przykład ja - bo nie będę wydawał 300 za pierdołe jak za 2-3 lata się z nim pożegnam.

 

Dobrze napisane. Jak mam wybór kupić taka samą cześć używaną za np 50zł to wole dać te niż 200. zawsze 150zł w kieszeni, a spełnia taką samą funkcję.

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Sorry kolego, jak Cię nie stać na utrzymanie BMW i musisz łatać go częściami z opla, to sprzedaj ten samochód zanim zrobisz mu za dużą krzywdę.

 

Nie przesadzaj. Ty tez nie kupilbys nowej glowicy w ASO za tysiace zlotych, do swego e34, ktorego cena rynkowa jest niewielka ( bez obrazy, to nic osobistego tylko stwierdzenie faktu, bo wszyscy wiemy ile kosztuje e 34).

A Ty do swojej E46 też byś nie kupił nowej głowicy, nieprawdaż?

Nie mówię o kupowaniu samych nowych części, bo niektóre ceny mogą zabić, ale bez rzeźbienia. Poza tym kolega napisał, że kupił uzywke, wiec nie wiem skąd wpadłeś na pomysł z nową.

 

Chciałbyś kupić samochód od kogoś kto robił wszystko po kosztach i ładował zamienniki z innych marek? Bo ja na pewno nie...

 

Zakwestionowałes zakup uzywanej głowicy z omegi tds, ktora pasuje do bmw tds. Tym bardziej, że jest na to dowod, wszystko działa i auto jezdzi. Nie ma sie co oszukiwac, lepsza z demobilu z opla w dobrym stanie i tansza (800zł), niz spawana, regenerowana z bmw i drozsza (2000zł). Negujesz zakup takiej uzywki, a przeciez nikt rozsadny nie kupiłby nowej.

To jaki jest stan techniczny używanego auta okaże sie dopiero podczas codziennej eksploatacji. Nie wszystko mozna sprawdzic przy zakupie. Kupujacy nie bedzie rozkrecał podzespołów i sprawdzał logo producenta, a sprzedajacy zawsze będzie zachwalał swój towar. Wskazany zdrowy rozsadek, auto kupuje sie wyłącznie na własną odpowiedzialnosc. Szerokosci dla Ciebie.

Opublikowano
Wydaje mi sie ze zeszliście trochę z tematu. Z dwóch pierwszych postów wynika, że chodzi o takie części, które stosowane były w BMW i w innych markach - nikt nie produkuje wszystkich części, tylko wiele kupuje od wyspecjalizowanych producentów. Silnik w BMW i w tej Omedze jest ten sam, różnią się tylko osprzętem, a więc to nie jest dopasowywanie głowicy z Opla, tylko kupno tej samej głowicy z innego źródła, a więc działanie zupełnie uzasadnione. Jeśli części od innego samochodu pasują to znaczy że są te same, inaczej trzeba by je jakoś dopasowywać - docinać, doginać itp.
Opublikowano

 

 

Nie przesadzaj. Ty tez nie kupilbys nowej glowicy w ASO za tysiace zlotych, do swego e34, ktorego cena rynkowa jest niewielka ( bez obrazy, to nic osobistego tylko stwierdzenie faktu, bo wszyscy wiemy ile kosztuje e 34).

A Ty do swojej E46 też byś nie kupił nowej głowicy, nieprawdaż?

Nie mówię o kupowaniu samych nowych części, bo niektóre ceny mogą zabić, ale bez rzeźbienia. Poza tym kolega napisał, że kupił uzywke, wiec nie wiem skąd wpadłeś na pomysł z nową.

 

Zakwestionowałes zakup uzywanej głowicy z omegi tds, ktora pasuje do bmw tds. Tym bardziej, że jest na to dowod, wszystko działa i auto jezdzi. Nie ma sie co oszukiwac, lepsza z demobilu z opla w dobrym stanie i tansza (800zł), niz spawana, regenerowana z bmw i drozsza (2000zł). Negujesz zakup takiej uzywki, a przeciez nikt rozsadny nie kupiłby nowej.

Szerokosci dla Ciebie.

 

Sorry, ale napisałeś o nowej głowicy z ASO za kilka tysięcy.

Nie jestem przeciwnikiem części używanych, bo nie warto przepłacać, tyle że czasem to potrafi wyjść bokiem ale to już inna historia.

Wiadomo, że różne pierdoły mogą sporo kosztować w ASO, a na szrocie są za bezcen.

 

A co do tej głowicy z Omegi to nie wiadomo czy była spawana regenerowana, więc nie ma co jej tak zachwalać.

Poza tym 2000 to bardzo wyśrubowana cena za głowicę można znaleźć sporo w podobnym lub lepszym stanie w niższej lub podobnej cenie.

 

renoraines wzajemnie, szerokiej i suchej drogi :cool2:

Opublikowano

dokładnie tak jak w temacie,

chodzi o cześci które pasuja do BMW,a nie o jakieś sztukatorstwo,

skoro głowica jest taka sama(prawie) w omedze,a nowa 6000zł/2 lata gwarancji,goła w serwisie BMW, to chyba może sobie na to pozwolić tylko snob idealista na takie coś.

i twierdze że ta niespawana pochodzi dłużej niż oryginalna spawana,zreszta ta z omegi to też oryginalna bo to ten sam silnik M51.

przyznam że troche pogłówkowałem jak ją dopasować do silnika po 96 roku,ale dzieki temu wetchnęłem w nią życie,bo poprzedni własciciel sprzedał mi ją martwą i teraz Bunia hula :8)

wracając do tematu

czy ktoś się orientuje czy w którymś land rover'ze lub fronterze były montowane silniki diesla lub benzynowe takie same jak w bmw?

a z tą pompką z vw to świetny przykład ile można zaoszczędzić za ten sam towar z inną nalepką.

zresztą skoro vw,audi,seat i skoda sobie pomagają to dlaczego my nie mamy tego robić?

Panowie i Panie,pójdźmy po rozum do głowy :idea:

pozdrawiam :cool2:

Opublikowano

dobra używana głowica do TDSa to chyba tylko w erze

jak się trafia przyzwoita od omegi to nawet nie ma się co zastanawiać, zresztą pewnie i tak była spawana, planowana i miała wpuszczane gniazda, i bóg wie co jeszcze, przecież nikt nie zdejmuje z silnika dobrej głowicy, bo i po co

Opublikowano

Witam

Łącznik stabilizatora przedni w E34 z 90 roku jest taki sam jak w eskorcie z 93 z silnikiem 1.6 wiem dokładnie bo mam obydwa samochody i te części są identyczne a ceny różne, poza tym to dysze spryskiwaczy przedniej szyby pasują (po delikatnym zeszlifowaniu mocowania) od poloneza Caro a o wiele lepiej działają i się tak szybko nie zapychają jak oryginał, że o cenie nie wspomnę

:norty: :cool2:

Adam
Opublikowano

Kolega wypowiedzial sie dosyc jasno o jakie czesci chodzi. Napisal ze chce posiadac wiedze na temat tego gdzie, w jakim samochodzie zainstalowane sa TE SAME czesci co w BMW a nie jakie mozna podpasowac.

Dlatego pasuje glowica od omegi do tds`a gdyz wlasnie silnik jest ten sam. Ale nie bedzie juz pasowac kolektor i inne czesci - i o to wlasnie chodzi w tym poscie.

 

Ja wiem, ze do e34 pasuje lacznik stabilizatora z forda mondeo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.