Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdy odpalam auto cos piszczy i zaraz przestaje ..kumpel robi auta troche i mowi ze pasek jest juz zluzyty..ze musze zmienic??czy to wina paska??
Opublikowano
Może być jak najbardziej wina pasków,ale też może być np.napinacz paska rozrządu albo pompa wspomagania potrafi piszczeć.Zależy jaki jest rodzaj tego pisku.Raczej trzeba usłyszeć by stwierdzić.Pozdrawiam
BMW M-Power
Opublikowano
Może być jak najbardziej wina pasków,ale też może być np.napinacz paska rozrządu albo pompa wspomagania potrafi piszczeć.Zależy jaki jest rodzaj tego pisku.Raczej trzeba usłyszeć by stwierdzić.Pozdrawiam

 

witam

Domyślam się że chodzi o 520i 24V (zgodnie z podpisem), a w tym silniku nie ma paska rozrządu tylko łańcuch.

Ale zgadzam się, że trzeba ten pisk usłyszeć ... może to być pasek (wspomaganie, alternator).

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano
Może być jak najbardziej wina pasków,ale też może być np.napinacz paska rozrządu albo pompa wspomagania potrafi piszczeć.Zależy jaki jest rodzaj tego pisku.Raczej trzeba usłyszeć by stwierdzić.Pozdrawiam

 

witam

Domyślam się że chodzi o 520i 24V (zgodnie z podpisem), a w tym silniku nie ma paska rozrządu tylko łańcuch.

Ale zgadzam się, że trzeba ten pisk usłyszeć ... może to być pasek (wspomaganie, alternator).

 

pozdro

 

Kolego wiem że w 24V jest łańcuch dlatego napisałem Np...czyli na przykład :twisted:

BMW M-Power
Opublikowano

Kolego wiem że w 24V jest łańcuch dlatego napisałem Np...czyli na przykład :twisted:

 

Z pewnością wiesz,

ja tez wiem że Np. znaczy na przykład :D ... lecz dalej napisałeś: "napinacz paska rozrządu" , a to może przeczytać ktoś nowy, kto o tym nie wie. :D

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano

Kolego wiem że w 24V jest łańcuch dlatego napisałem Np...czyli na przykład :twisted:

 

Z pewnością wiesz,

ja tez wiem że Np. znaczy na przykład :D ... lecz dalej napisałeś: "napinacz paska rozrządu" , a to może przeczytać ktoś nowy, kto o tym nie wie. :D

 

pozdro

 

Dla rozjaśnienia chodziło mi co może powodować piski w wielu silnikach i podałem parę przykładów dla wszystkich a nie tylko silników z łańcuchem :D

BMW M-Power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie piszczało tak samo

Zmieniłem pasek chociaż stary wyglądał ok.

Po zmianie wszystko idealnie. :cool2:

Ten pasek jeszcze by popracował ale drażniło mnie to piszczenie

Stary pasek nie nosił żadnych śladów zużycia!!!! :jawdrop:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
mozna poprostu sprobowac napiac troche pasek, ktory piszczy, jak nie pomaga - wiadomo wymiana
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie brak możliwości napinania. Napinacz działa automatycznie.

W ogóle to zauważyłem , że w silniku m52 występują dwa rodzaje napinacza. Z jedną rolką lub dwiema. Ten drugi mi się wydaje lepszym rozwiązaniem.

Na alternatorze pasek współpracuje z bardzo małą częścią obwodu kółka pasowego i pewnie to jest przyczyną popiskiwania. Napinacz z dwiema rolkami zwiększa powierzchnię styku na tym kółku.

A jeszcze tak miałem kiedyś w e36 gdy mi się kończył akumulator.

Po podładowaniu przez parę dni nie piszczało.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem taki przypadek wymieniłem pasek na nowy BOSCH i po 1000 km kiedy odpalałem auto piszczał i po chwili przestawał wymiana załatwiła sprawę.Wymieniłem przy okazji rolkę bo była już nieżle wyjechana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.