Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem tutaj nowy i nigdzie na forum nie znalazłem wątku który odpowiedziałby na moje pytanie.

 

Za jakieś 3-4 tygodni będę posiadaczem '05 530d z manualną skrzynią i już zastanawiam się ile taka skrzynia może wytrzymać Nm. Czy ktoś podnosił moc w tym modelu z manualem?

 

pozdr dla fanów marki

Opublikowano
Manualem sie nie przejmoj, wytrzyma duzo Nm. Mysle ze na 250-260km i 590nm mozesz smialo chipowacc....
Opublikowano
Manualem sie nie przejmoj, wytrzyma duzo Nm. Mysle ze na 250-260km i 590nm mozesz smialo chipowacc....

 

No nie wiem czy wytrzyma tyle Nm. Wersja 535d (272 KM) ma 580 NM i jest dostępna tylko z automatem. I to najprawdopodobniej z powodu takiego dużego momentu...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Do 600Nm fabryczne starcza. Ale większym problem jest DPF tu nawet jak będziesz miał bardzo lekki mod np.250ps to przy ostrzejszej jeździe komp będzie pluł błędami o za wysokiej temp. w filtrze. I kacie. Mnie to nie przeszkadza i mam sporo więcej.
Opublikowano

 

No nie wiem czy wytrzyma tyle Nm. Wersja 535d (272 KM) ma 580 NM i jest dostępna tylko z automatem. I to najprawdopodobniej z powodu takiego dużego momentu...

 

Pozdrawiam

 

Właśnie też o to mi chodzi, bo z tego co wiem to automaty sa bardziej Nm-odporne

Opublikowano
Do 600Nm fabryczne starcza. Ale większym problem jest DPF tu nawet jak będziesz miał bardzo lekki mod np.250ps to przy ostrzejszej jeździe komp będzie pluł błędami o za wysokiej temp. w filtrze. I kacie. Mnie to nie przeszkadza i mam sporo więcej.

 

A ile to jest sporo więcej?

masz manuala?

Mi za bardzo te bledy nie beda przeszkadzac o ile samochod nie bedzie przechodzil w tryb awaryjny - jak np. dzieje sie to w e87 z powodu bledow esp - wtedy auto jedzie mi max. do 60 km/h

Opublikowano
Nie wiem ile mam teraz ale miałem 286ps i ponad 580Nm. Cały czas testuje różne softy i jak na razie nie ma żadnych problemów, po każdej modyfikacji czujniki z filtra DPF przy ostrzejszej jeżdzie anonsują przekroczenie temp spalin błędem w sterowniku, ale to nie wpływa na spadek dynamiki i tryby awaryjne. Mam skrzynie automat i do przekroczenia 300ps z tego silnika wolał bym manuala chyba że był by to automat z e60 po lifcie no i oczywiście przy takiej mocy trzeba by się pozbyć DPF-a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.