Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tutaj jest opis wtyczki multifunkcji z polifta jak masz taka sama wtyczke to latwo mozesz sprawdzic ktore to piny, a jak masz inna wtyczke to kolorami kabli sie sugeruj to powinno byc wszystko tak samo

 

Kolory kabli 4 pinowej wtyczki:

- niebieski - "masa"

- szary - sygnał dla sterownika silnika DME (tempomat)

- biały - I-bus (informacja o wciśniętych przyciskach)

- czerwony - zasilanie "po stacyjce"

 

czyli sprawdzasz sobie do którego pinu wchodzi biały i czerwony w tym wypadku i przedłużasz to do radia w drugiej wtyczce

 

prawdopodobnie beda to piny 4-i-bus,5-zasilanie badz 5-ibus i 6-zasilanie bo z tego co widze masz wolne 3,4,5,6. Daj znać czy poradziłeś sobie

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ktoś może sprawdzić u siebie w aucie czy i-bus podaje napięcie? Bo u mnie jest ok 9 v o ile dobrze pamiętam i teraz nie wiem czy tak ma być, czy po prostu gdzieś się może uszkodził i dotyka do czegoś.
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam następujący problem .BMW e39 przed liftem 1996r. Posiadałem kierownicę multifunkcyjną 4 ramienną jednonabojową sterowanie radiem było ok sterowanie tempomatem też bez zarzutu.Zmieniłem na kierownicę serducho 3 ramienną też jednonabojową przed liftową .Otóż teraz , tempomat działa sterowanie radiem niestety nie ,a najgorsze że samoczynnie włącza mi się teraz obieg powietrza zamkniętego .Myślałem że to wina panelu klimatronika ale go wymieniłem na inny i dalej jest to samo jak tylko wyłącze ten obieg na panelu to znowu po paru sekundach włącza mi się automatycznie po czym po kilkunastu sekundach wyłącza i tak w koło. NIe wiem co jest nie tak :( Ma ktoś jakiś pomysł??
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
Siemka,montuję kierownicę multifunkcyjną w poliftowej bmw e39 z 2002r.i potrzebuję pomocy. Gdzie konkretnie mam podłączyć przewód z zielonej kostki od taśmy do kostki pod filtrem.Która kostka,który pin?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Chlopaki zakładam do swojej bmw e39 2.0i 1998r Multi z polifta e 46.

Nie pasuje mi taśma. W moim aucie jest z stara taśmą mocowana Jeszce na kierownicę. I nie mam pojęcia jak to rozgryźć. Wymiana kierownicy była by najprostsza opcja. Ale mimo wszytsko jeśli już ja posiadam. Chciał bym zostać przy niej. Macie jakieś propozycje. Kolumna z e46 etc. Mam dostępem do Anglika. I gdzie znajdę opis DME ms41. W innych przypadkach to pin 27, 40 pinowej wtyczki odpowiada za tempomat. Niestety w moim przypadku jest jedną długa kość 1 do 88 Pin. Ktory odpowiada za tempomat. Proszę o wypowiedzi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie wiem czym się różni kolumna z e46... ale próbowałem sam u siebie w e39 włożyć nowszą kolumnę kierowniczą elektryczną z e39 i wszsytko by poszło dobrze gdyby stacyjkę dało się przełożyć, niestety wkładki nie pasują. Zakładam że z e46 będzie podobnie. Tak więc by to zrobić, trzeba by było zmienić zamki i kluczyki, ewentualnie przerobić tą obudowę stacyjki.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Cześć. Montowałem u siebie multifunkcje zgodnie z opisem do E39 polift 2002 M57. Mam problem z podpięciem przewodu tempomatu do ecu. Mam więcej kostek jak w opisie. Owszem jest jakas 40 pinowa, ale w innym miejscu jak opisuje autor. Czy mimo wszystko to będzie zawsze kostka 40 pinowa, jest tylko jedna z taką ilością pionów? Miał ktoś taki sam problem? Z góry dzięki. No i opis pierwsza klasa.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ja też mam problem z tempomatem mam silnik 2.0 d 136Km auto wyszło z fabryki 2001-05-25 (Vin GV64276)

Pod który Pin mam się wpiąć pod maską ? Ktoś pomoże ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam E39 2001 rok polift. Została dołożona kierownica z multi. Radio to business rds. Pociągnąłem kable z pinów 9 i 10 spod kierownicy. 10 wspiąłem zasilanie z radia z pinu 16. 9 wspiąłem się w ibus pin 9. Nie podpiąłem kabla do tempomatu jeszcze. Kierownica świeci ale radio nie reaguje na przyciski mfl. Sprawdzałem i na ibus jest bardzo małe napięcie. Czy ktoś może podpowiedzieć czy robię coś się? Z tego co czytałem to na ibus powinno być większe napięcie. Dodatkowo nie mogę ustawić godziny na radio co też sugeruje że z ibus/kbus jest coś nie tak. Czy brak połączenia 8 pin od tempomatu może mieć związek?
  • 4 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Nie Nie wiem czy tylko ja nie widzę zdjęć. Może trzeba je odświeżyć. Pozdrawiam

 

Pewnie tego już się nie da zrobić.


Edit. Jest na 18-ej stronie link do pdf-a w którym wszystko ładnie jest opisane ;)

Opublikowano

No ok. Sprawa ma się tak. Po rozkręceniu wszystkiego w kostce na kolumnie (ta zielona) mam wszystkie kabelki z wyjątkiem jednego w pinie 1 - ten ma być pusty. Trochę sie zdziwiłem bo z vinu niby tempomatu nie ma wiec skad juz kable w kostce?

Nastepnie wyjąłem wtyczkę ze sterownika i znowu zdziwienie bo pin 27 jest zajęty ale nie wiem co to za kabelek, bo teoretycznie kiedy sprawdziłem pin 8 w zielonej wtyczce w kolumnie to jest biały z dwoma cienkimi czarnymi paskami i taki znajduje sie po stronie wtyku do sterownika ale w pinie 28 :( . Teraz to ja już nie czaję o co z tym chodzi.


Sedan 3.0 benzyna automat polift 2000r.


Ktoś ogarnia o co chodzi ?

W inpie sprawdzałem test przycisków w kierownicy i od tempomatu pokazuje, ze sie zalączają ale kontrolka na liczniku sie niestety nie zapala.

Nic błedów nie wykazuje co sprawdzac, czego szukać ?

Czy może to być wina uszkodzonej taśmy na kierownicy ? Tylko czy wtedy była by reakcja w inpie na guziki ? Kazdy inny guzik działa bez zarzutu, problem w tym, że tempomat nie działa i nie zapala sie kontrolka.

Opublikowano
Można prosić ten opis ze zdjęciami gdyż żadni zdjęcie się już nie ładuje

 

Jest np. na 18 stronie do pobrania lub też strona wcześniej . Ja brałem z 18-ej i działa.

Opublikowano
a moze ktos mi podpowie jak zamienic te tasmy bo sie okazalo ze u mnie tasma jest z kierownica a ta od multi jest na 4 srubach na kolumnie :/
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam! W mojej BMW E39 2.0i 1998 Wszystko zrobione według instrukcji. Sterowanie radiem działa i obieg wewnętrzny także lecz problem pojawił sie pod maską gdyż nie mam osobnych kostek na sterowniku tylko jedną dlugą 88 pinową. I tu problem. Mianowicie w który pin podpiąć sterowanie tempomatem z kierownicy??? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!!!
  • 7 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.