Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie chcę się wdawać w dyskusję, ale zastanawia mnie, czy guma która jest zastosowana w tych tulejach jest olejoodporna... A jak nie to - mimo deklaracji przejechania po "smarowaniu" 60 t km - czy a jak tak to w jakim stopniu "pomaga" w szybszym zużyciu tulei...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jest bo tuleja fabrycznie posiada smar pod gumą.
Opublikowano
Do Danek 24 tak zgadza sie to bylo glupie pytanie wiadomo ze mi nikt nie odpowie ok,ale chcialem sie upewnic czy ta moze byc wachacz czy moze cos innego,tylko nie pisz mi zebym podjechal do warsztatu to bede wiedzial co,bo po to te forum jest zeby pytac.Aha i nie jestem twoim kolega.POZD.

 

No tak słusznie bo i po co taki kolega jak się chce mu pomódz a on sie wymądrza słowami "Nie jestem twoim kolegą" Chcesz być kulturalny to musisz być bezczelny na to wychodzi. Jak wolisz Panie szanowny. :8) Lepiej jaśnie księciu???

Opublikowano
Jest bo tuleja fabrycznie posiada smar pod gumą.

 

Według mnie oleje mają różne składy i związki tak samo ze smarami (grafitowy przekładniowy suchy smar itd) wiec skąd pewność że ten który jest w tulei nie jest specjalnym który nie wchodzi w reakcje z gumą??? Zresztą ten temat zaczyna się robić męczący jak dla mnie wiec jak sobie odpuszczam bo zaraz dojdzie do kłótni a i po co?

Opublikowano

No tak słusznie bo i po co taki kolega jak się chce mu pomódz a on sie wymądrza słowami "Nie jestem twoim kolegą" Chcesz być kulturalny to musisz być bezczelny na to wychodzi. Jak wolisz Panie szanowny. Lepiej jaśnie księciu???

 

No tak pomogles mi napewno swoja odpowiedzia.

Wybacz,ale nie bede sie wdawal z Toba w dyskusje nie na temat,widze ze to lubisz robic.Przyklad z kruk203 POZD.

Opublikowano
Kurcze ludzie bo ja jak i inni staram się urzyczyć podpowiedzi i to żebym głupoty mówił. Stwierdzam to samo co inni (czytaj wyżej!) A pewne osoby zachowują sie głupio mądrze. Więc po co tacy korzystają z forum??? Tu sie udziela rad i wymienia poglądami a nie gani tych co starają się pomódz. Masz rację po co z takimi wdawać sie w dyskusje jak i tak są najmądrzejsci. Tak samo i z tobą piszesz że skrzypi stary tam jest tyle elementów które mogą skrzypić ze nikt nie odpowie ci konkretnie co i gdzie. Zastanów się sam nad sobą i nie gań innych. Ok? Ja tu sie nie wymądrzam tylko nie daję po sobie jeżdzić CWANIAKOM. Ale mądrzejszy ustąpi i ja tak robię bo to bez sensu. Przynajmniej z tym się zgadzamy. To już coś. Życzę powodzenia w skrzypieniu i smarowaniu tulei. Wielkie pozdro.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
U mnie skrzypiało... :(

Wymieniłem tuleje wahliwą... :lol:

Skrzypi dalej... :mad2:

 

Będę próbował ze smarem grafitowym :roll:

To na liście mamy jeszcze wcześniej wspomniany pancerz linki hamulca ręcznego, zawieszenie wydechu, osłony wydechu no i najbardziej kosztowne to wahacze....smar raczej zostawmy dla zawiasów drzwi :roll:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
dalem spokoj z wymianami czesc postanowilem sprobowac wariant latwiejszy i tanszy czyli : (strzykawka i olej) skrzypienie ustalo mam nadzieje ze na dluzej dzieki za rade

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.