Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czść wszystkim mam problem z tylnim zawieszeniem a mianowicie chodzi o to ze zaczelo skrzypiec ze wstyd gdzie kolwiek jechac podejrrzewam wymiane górnych łacznikow wacacza a moze sie myle moze ktos mial taki przypadek
Opublikowano
Witam. Też miałem taki problem.....skrzypiało, że naprawdę wstyd było twarz pokazywać. Ale mechanik zrobił 'zastrzyk' olejowy w 'gumy' i wszystko jak na razie (od maja 2007) chodzi jak dobrze naoliwionym precyzyjnym zegarku :D .
Memento Mori :-)
Opublikowano
to norma w e39 miałem tak w 535 i teraz w m5 - a nawet dzis wstawiłem do MagPol-u w celu zlikwidowania pisków-trzeszczeń
------- /// M ---------
  • Moderatorzy
Opublikowano
Czść wszystkim mam problem z tylnim zawieszeniem a mianowicie chodzi o to ze zaczelo skrzypiec ze wstyd gdzie kolwiek jechac podejrrzewam wymiane górnych łacznikow wacacza a moze sie myle moze ktos mial taki przypadek

 

Wstrzyknąć strzykawka olej pod uszczelnienia tulei pływających i po sprawie.

Opublikowano
Kujawski :mrgreen: ja tam bym lepiej nie oliwil bo jak trzeszczy to znak ze cos sie wyrobilo i takie osmarkanie olejem da tylko na jakis czas zadowalajacy efekt. Lepiej wymienic niz czekac az sie posypie cos wiecej :D
NO BMW - NO FUN !!!
  • Moderatorzy
Opublikowano
Przekładniowy lub silnikowy.W poprzedniej E39 smarowałem jedną tuleje i po 60 tys. luzu nadal nie było.
Opublikowano
od oleju to guma puchnie a w konsekwencji sie rozpada. Więc czy ja wiem??? Inaczej jeśli wiesz która tuleja skrzypi to po niej polej w końcu i tak padać zaczyna wiec co tam ale jak polejesz po właściwej to ją złatwisz i za jakiś niedługi czas osmarka się połowa zawiasu z tyłu. pozdro
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja raczej stawiam na tuleję pływającą....olej to półśrodki a jeśli nie, to sprawdź mocowanie pancerza cięgna hamulca ręcznego...

UIHZ9556.JPG

  • Moderatorzy
Opublikowano
od oleju to guma puchnie a w konsekwencji sie rozpada. Więc czy ja wiem??? Inaczej jeśli wiesz która tuleja skrzypi to po niej polej w końcu i tak padać zaczyna wiec co tam ale jak polejesz po właściwej to ją złatwisz i za jakiś niedługi czas osmarka się połowa zawiasu z tyłu. pozdro

 

Chyba sam puchniesz :mrgreen:

Kolego wszystkie te uszczelnienia są wykonane z gumy olejoodpornej.Zresztą te tuleje są fabrycznie smarowane smarem.

Podejrzałem ten sposób w ASO w czasie naprawy E60 kolegi na gwarancji...

Opublikowano
i co jeszcze może twierdzisz że sie mylę??? Ha no to kolega jest sam w błędzie!!!!!!!!! Bo każdy ci powie że guma puchnie od oleju!!!! Skład uszczelniaczy to inna guma. Co ty z pierwszej łapanki jesteś i nie wiesz? Poczytaj sobie mądre ksiązki i popytaj innych jak nie wierzysz a potem komentuj ok? Porównujesz uszczelniacz silnikowy z gumą do wyrobu np elementów zawieszenia? Nigdy nie widziałeś odmy silnika z węża gumowego króra robi się sflaczał od oleju klei się i ciągnie jak guma do żucia. Jak nie to mało widziałeś niestety. Porównanie uszczelniacza silnikowego do gum np zawieszenia to tak jak porównanie gumy do żucia i gumy do produkcji kondona. Pożuj sobie jedno i drugie.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Danek jeśli coś Ci się zdaje to nie wciskaj innym :nienie:

Wszystkie uszczelnienia przegubów kulistych(więc i tulei pływających)

są wykonane z gumy olejoodpornej !!Ba więcej Ci powiem nawet w starych Ursusach była osłonka z gumy i kalamitka do smarowania.....

Opublikowano
Danek jeśli coś Ci się zdaje to nie wciskaj innym :nienie:

Wszystkie uszczelnienia przegubów kulistych(więc i tulei pływających)

są wykonane z gumy olejoodpornej !!Ba więcej Ci powiem nawet w starych Ursusach była osłonka z gumy i kalamitka do smarowania.....

 

 

To jedź na przegląd i powiedz że Ci piszczało i wstrzyknołes oleju. Zobaczymy czy dostaniesz.

 

Jak piszczy to trzeba wymienić.

 

W Żuku też były smarowniczki :cool2:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Przyczyną opisanych dźwięków jest zużycie tulei pływającej [wahliwej], smarowanie czymkolwiek nie przywróci jej sprawności jest to element zawieszenia więc konieczna jest wymiana. Olej to tylko środek zaradczy na okres oczekiwania na warsztat...

Mówimy o części nr 2

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img151.imageshack.us/img151/9858/4270pcb2.png

UIHZ9556.JPG

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak już pisałem wcześniej po wstrzyknięciu oleju zrobiłem poprzednią E39 ok. 60 tys. kilometrów i luzy się nie pokazały.

Jeśli objawem zużycia było by piszczenie to nie kupiłbym już BMW po tym jak widziałem w serwisie smarowanie tulei pływającej w E60 po 30 tys. na gwarancji!!

Opublikowano

Mojej mamie VW 3 razy w ASO malowali i dopiero po interwencji u kierownika zrobili to jako tako. Podejrzewam, że niestety wszedzie może sie coś takiego wydarzyć i w każdym ASO bedą pseudo mechanicy.

 

Pozatym prosiłbym kolegów o konsekwencje. Najpierw lejecie olej za 90 zł za litr a jak wam piszczy zawiecha to siegacie do półśrodków z czasów poczciwych Żuków. Nieładnie :nienie:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
  • Moderatorzy
Opublikowano
A o czym Ty piszesz.Jeśli koledze skrzypi to nasmaruje a jeśli pojawi sie luz to wymienia... :norty:
Opublikowano
zresztą co tu sie sprzeczać każdy ma swój rozum i robi jak chce i jak uważa za dobre. W życiu bym nie pozwolił żeby mi mechanik polewał olejem tuleje. To bezsens! To jak środek przeciwbólowy on tylko koi ból a nie usuwa przyczyny. Środek przestaje działać a ból powraca. Może to lekko głópie poruwnanie ale pasujące do usuwania usterek metodą dorażną.
Opublikowano
A o czym Ty piszesz.Jeśli koledze skrzypi to nasmaruje a jeśli pojawi sie luz to wymienia... :norty:

 

Ale zgodzisz sie na pewno ze mną że skrzypienie nie jest oznaką sprawne działającej tulei. Wiec skoro nie działa sprawnie i skrzypi to znaczy że jest zepsuta i trzeba wymienic :mrgreen:

 

Qrcze, wiele razy czytałem na tym forum że jak kogoś niestać na utrzymanie samochodu marki BMW to niech sobie kupi rower a tu prosze jakie przepisy :norty:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Witam a mnie na odmiane skrzypi z przodu zawieszenia,tylko nie tak glosno ale w wewnatrz slychac jak sie jedzie po nierownosciach ,ktory to z wachaczy bedzie?
Opublikowano
Witam a mnie na odmiane skrzypi z przodu zawieszenia,tylko nie tak glosno ale w wewnatrz slychac jak sie jedzie po nierownosciach ,ktory to z wachaczy bedzie?

 

Hehe Kaszpirowski tu nie urzęduje. Kolego jeśłi to któryś z wahaczy to masz 25% szans ze trafisz. Zyczę powodzenia. A tak na poważnie to nikt ci na takie pytanie nie odpowie. Musi to sprawdzic mechanik lub diagnosta. Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Skrzypienie kolego pojawia się zawsze po dostaniu się wody pod uszczelkę w wyniku np. szybkiego wjechania w kałużę(tak było u mnie) i jeśli u mnie tuleja po smarowaniu wytrzymała 60 tys. i nadal nie miała luzu to trudno to nazwać doraźną naprawą.
Opublikowano
Do Danek 24 tak zgadza sie to bylo glupie pytanie wiadomo ze mi nikt nie odpowie ok,ale chcialem sie upewnic czy ta moze byc wachacz czy moze cos innego,tylko nie pisz mi zebym podjechal do warsztatu to bede wiedzial co,bo po to te forum jest zeby pytac.Aha i nie jestem twoim kolega.POZD.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ta ta ta.... :duh:

 

Jeśli nie chcesz lub nie potrafisz pomóc bądź doradzić to nie wypowiadaj się na forum,szkoda miejsca.Może zanim coś napiszesz poczytaj posty innych i zobaczysz że nie tylko mi pomogło smarowanie tulei.

Gdy Tobie zapiszczą to wymień a innym pozostaw to do własnego rozstrzygnięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.