Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy 10 stopniach to i silnik długo nie pożyje.. mam za przykład kumpla samochód jak jeździł od zimnego i po mniej więcej półtora roku z dobrego silnika zrobił się szrot..
Opublikowano

Hej, wystarczy, że odczytasz co jest na fajce napisane (chyba, że nic nie jest tam napisane).

 

Ja dziś byłem w ASO i kupiłem 3 sztuki, idealnie takie same jak mam u siebie, ale po VIN-ie dobrane. Wczoraj wymieniłem świece i nie jest tak dobrze jak wcześniej, ale 2 fajki mają urwaną gumkę tą na końcu. Dziś wstawiam nowe i zobaczymy jak będzie.

 

Myślę, że jak nie znajdziesz fajek BREMI to lepiej kupić 2kohm niż 1kohm jak masz cewki też BREMI.

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
Właśnie wróciłem z garażu ,odkręciłem osłonę ,odkryły się cewki ,a tam dyskoteka . Mam pytanie czy wystarczy dobrze umyć cewkę i zalakierowć dobrym lakierem .Jest taki lakier którego używają do lakierowanie silników elektrycznych do uzwojeń. Co wy na to ? Czy wymienić ?
Opublikowano
Kolego, mysle ze najbardziej odpowiuednia bedzie wymiana cewek na nowe. Przeciez te które masz to nie rura wydechowa którą zaspawasz tylko kilkunastoletnie podzespoły elektryczne które starzeją się i nie działają w sposób w jaki powinny... Zobaczysz jak wyglada jazda po wymianie... Nie ma porównania.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Hej,

Jak jest dyskoteka to tylko wymiana tak jak pisze kolega TSA55. Możesz spróbowac używane, ale to zawsze ryzyko.

Pozdrawiam,

Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
Witam. Czy wymieniłeś fajki ,jest porawa . Umnie cewki są dobre te przebicia ,tzn delikatne świecenie od czasu do czasu to normalne , nawet nowe to mają . Wymienie fajki bo trochę ich brakuje i są cały czas wilgotne i tłuste.
Opublikowano

Panowie odnośnie lakierowania cewek - to chyba oczywiste ze takich rzeczy sie nie robi.Pozatym cewka w silniku m50 jest czescia ktora sie bardzo rzadko zmienia wiec mozna zainwestowac - efekt jest piorunujący!.

Zmienia sie kultura pracy silnika. Mozna sie czasami szarpnąć na takie ceweczki biorac pod uwage fakt ze w m50 odpada wymiana kabli.

 

PS.Uklad zaplonowy w silnikach zasilanych LPG jest bardzo ważny dlatego nie wolno oszczedzac na swiecach , kablach , cewkach itp. Bo potem tylko problemy sie pojawiaja...a ludzie zaczynaja narzekac na instacje gazowe :(...Niestety jezdzi sie za 2 zl a nie za 4zl i trzeba czesciej wymieniac te podzespoly coś za coś...

 

Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Niestety jezdzi sie za 2 zl a nie za 4zl i trzeba czesciej wymieniac te podzespoly coś za coś...

 

Pozdrawiam.

 

Co nie znaczy ze w tym samym czasie inni (jeżdzący na benzynie) nie mają uszkodzonych cewek ani gumowych wtyczek cewek. Po prostu na gazie wiemy o tym wczesniej, mimo ze nie strzela, to jednak przy obciazeniach czuc delikatne szarpniecia.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Co nie znaczy ze w tym samym czasie inni (jeżdzący na benzynie) nie mają uszkodzonych cewek ani gumowych wtyczek cewek. Po prostu na gazie wiemy o tym wczesniej, mimo ze nie strzela, to jednak przy obciazeniach czuc delikatne szarpniecia.

 

otóż to....:]....najwiekszym niedociegnieciem w naszych maszynach jestesmy MY sami...uzyszkodnicy :)....

 

 

Pozdrawiam

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Witam. Dzisiaj i wczoraj pogoda deszczowa i dzije się nastepująca rzecz.

Wymieniłem fajki ,cewki na zimnym nie widać przebić ale na ciepłym przeskakuje na każdej iskierka wokół cewek przy metalowym połączeniu. Wracając dzisiaj rano po nocy samochód stał na podwórku i padał deszcz jadę ,jadę daje mu w gaz ,a on na 3 lub 4 drrrr drrrr, przełączam na benzynę zapitala , przełączam na gaz drrrrrr drrrrr po krótkiej jeżdzie ok. 2 km przestało . Mam pytanie czy to napewno koniec cewek :( .Miałem to wcześniej na zepsutych fajkach było gorzej ,a po wymianie dalej to samo trochę krócej

Opublikowano
A co Ci podpowiada rozum? U mnie po wymianie 3 cewek autko zmieniło sie nie do poznania, a były to 3 przypadkowe cewki... Załozyłem Boscha.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Cześć,

 

Jak na benzynie chodzi lepiej, to raczej cewki. Osobiście to polecam Ci sklep kolegi Stones1:

http://www.czescidobmw.pl

Jestem bardzo zadowolony z zakupów u niego. Stronka trochę wolno chodzi, cewki pewnie znajdziesz dopiero wyszukując po numerze BMW, ale zawsze możesz zadzwonić :)

 

U mnie na dolnych obrotach zaczęła się znów pojawiać jakaś nierówna praca, ale dopóki nie zrobię regulacji gazu to nie ruszam.

 

Pozdrawiam,

Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano

Witam. Wyczytałem w innych postach ,że nowe cewki też trochę iskrzą co wy na to ? Czy u was też tak jest ? Trochę ryzyka jest przy kupnie nowych cewek nie wiem co robić , żeby ktoś mi je sprawdził muszę poszukać w swojej okolicy jakiś serwis lepiej mieć pewność przed kupnem.

A jak było u was?

Opublikowano

Hej,

 

Też się spotkałem z informacjami, że nowe mogą iskrzyć.

Uważam jednak, że nowa, prawidłowo zamocowana (podpięte uziemienie i wyczyszczona pokrywa z oleju itp.) cewka nie ma prawa przebijać, bo równie dobrze można sobie by kupić na allegro za 50 PLN.

 

Polecam Ci jeszcze zanim zabierzesz się za wymianę to zresetować kompa i udać się na regulację instalacji, bo może cewki harcują swoją drogą, a instalacja LPG podaje Ci niewłaściwą mieszankę.

 

Sam zamierzam najpierw wykonać te czynności + filtry i nowe membranki reduktora. Ostatnio w końcu odkręciłem jedną upartą świecę i wymieniłem wszystkie na nowe NGK i się ładnie wkręca i jeśli wierzyć Ekonomizer-owi to troszkę mniej pali, ale spalanie to zweryfikuję jak na święta trochę km zrobię :)

 

A jeszcze co do wkręcania, to silnik nierówno pracuje od dolnych obrotów, czy dopiero w wyższym zakresie?

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano

Cześć !

Mam wszystko zrobione świece wyminnione oleju brak, wkręca się na obroty odrazu z dołu bez żadnych szarpnięć . Ja jeszcze myślę że to ta temp. załączania gazu te 10 stopni to chyba za mało. Dzisiaj też pada i zrobiłem coś takiego że włączyłem gaz przy wskazówce na ćwiartce i rewelacja. A jak wymieniałem fajki to odłączyłem akumulator ,ajak go podłączyłem to normalnie było bosko wszystko chodziło obroty itp. a po paru dniach wróciły lekkie falowania. Ja już wymieniłem w reduktorze wszystkie uszczelki i filtry zrobiłem już ponad 100 tys. na gazie. Mam jeszcze jedno pytanie czy u ciebie tył troszkę siedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.