Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem posiadaczem 530d z 2002r od 4 m-cy

troche sie naczytalem na forum przed kupnem ale więcej po kupnie o tym

silniku i ze strachu przed awariami leje do niego albo V-power ON albo jakies altrernatywne na innych stacjach (rzadko)

czy to jest sens? jest wogóle różnica dla tego diesla w tym czy jest to ta droższa ropa czy tansza, czyli zwykla?

warto lać v-power? co sądzicie?

Opublikowano

jezeli nie robi to dla ciebie finansowej roznicy ( masz kase na v ) i nie musisz specjalnie jezdzic na na stacje 20 km , tylko masz blisko to napewno to paliwo jest pewniejsze niz ON ze stacji WIEŚTRANS ...

 

 

nie mozna powiedziec ze jak bedziesz lal v-power to zrobisz np o 100tys km wiecej - ono poprostu zwiekszy prawdopodobienstwo dluzszego funkcjonowania ukladu paliwowego i silnika.

Opublikowano

xsilver jak sądzę chciałeś napisać ,że silnik czuły jest na "lewe" paliwo na kiepskich stacjach nienależących do dużych koncernów, gdzie nikt nie zwraca uwagi na jakoś paliwa.

 

Murzyn. IMHO nie ma znaczenia czy będziesz lał V-power ON czy zwykły ON Shellowski czy Ultimate ON czy zwykły ON z BP czy to będzie ON z Orlenu etc. Ważne żeby silnik nie dostawał paliwa ze stacji NoName gdzie jest wielce prawdopodobne ,że jest gorszej jakości. Nie musisz dopłacać do v-power ON, wystarczy zwykły ON z dobrej stacji - Shell,BP,Orlen,Bliska(należy do Orlenu),etc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

teoretycznie v-power diesel nie jest produkowany w pl, tylko (chyba) w de - to traktowalbym jako zalete

 

wiadomo, jednak, ze kazde paliwo mozna zepsuc podczas transportu, na stacji itd.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
im lepsze paliwo - a V jest lepsze niz zwykly on (czyms sie musza roznic) to dluzej pochodzą ci wtryskiwacze, a koszt ich naprawy jest spory :)
Opublikowano
im lepsze paliwo - a V jest lepsze niz zwykly on (czyms sie musza roznic) to dluzej pochodzą ci wtryskiwacze, a koszt ich naprawy jest spory :)

 

Właśnie na tym przekonaniu "czymś się musi różnić - bo jest droższe" opiera się MARKETING!!!!

Opublikowano

w sumie stacje Shella mam 1km od domu, a czy to robi różnice finansową komuś to nie wiem, właśnie liczyłem i na baku wychodzi ok. 13zł różnicy

więc jak leje za ok 260-270zł to chyba te 13 nie robi juz wielkiej różnicy, także po waszych wypowiedziach zostaje przy v-power ;)

Tym bardziej ze na śląsku i tak v-power tansze niz w innych regionach zwykle

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

moim skromnym zdaniem warto dopłacać kilkadziesiąt groszy na VPOWER ON ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że:

- spalanie jest niższe o około 0,5 litra na setce

- auto lepiej się zbiera

- nie ma kłopotów z odpalaniem w zimny poranek

- mniejsze dymienie

dodatkowo dzięki temu można zaoszczędzić na preparatach do czyszczenia wtrysków 14 zł :)

 

zatem same korzyści i koszty te same

Szczęśliwy posiadacz pierwszej swojej beemki :)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
A na chwilę obecną Shell ma promocję na każde paliwa, przy wykorzystaniu punktów SMART 12pkt/1l dostajemy zniżkę 0,20 zł na litr. Przy każdorazowym tankowaniu V-Powere zbieramy też dużo punkcików, więc obecnie można je wykorzystywać :norty: Ostatnie tankowanie V-Power Diesel wyniósł mnie 4,05 zł/l :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.