Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukałem ale nie mogłem nigdzie znaleźć na forum. Trochę kiepska ta wyszukiwarka nawiasem mówiąc.

 

Tak jak w temacie - jak sprawdzić grubość tarczy sprzęgła.

W książce "sam naprawiam..." jest mowa o jakimś przyrządzie kontrolnym który wkłada się w miejsce wykręconego wysprzęglnika i na skali odczytuje się zuzycie tarczy.

 

W serwisie BMW powiedzieli ze nie maja takiego przyrzadu i jedynie po odkreceniu sprzęgła mozna to zweryfikować. Jednakowoż ja się z tym nie zgadzam bo uważam ze jest to wybitne naciaganie na kase klienta. Zresztą ostatnio też miałem watpliwość i kazali przyjechac i podpinac pod kompa, a problem z pomocą kolegi z forum rozwiązałem sam.

 

Może ktoś o już przerabiał??? Może ktoś wie gdzie taki przyrząd mozna nabyć??? Jest on dosyć prosty w budowie. Moze dałoby sie to zmierzyć suwmiarką lub jakimś wyskalowanym prętem. Tylko jakie powinny być odczyty dla tarczy nowej i tarczy zużytej na takim przyżadzie???

 

Pozdrawiam

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
nie, tam tego nie znajdziesz, a jeżeli chodzi o e36 to jedyny przyrząd zalecany przez sam naprawiam to suwmiarka :)
Opublikowano

raczej nie sądzę aby udało ci się zmierzyć grubość tarczy bez wyciągnięcia sprzegła. A nawet jeśli to błąd byłby dosyć duży.

Pamiętaj że nie tylko tarcza sprzęgłowa ulega zużyciu. Za odpowiednią pracę sprzęgła odpowiada też docisk, a on również z biegiem czasu się zużywa. Suma błędów /zużycia/ poszczególnych elementów daje obraz całości.

Opublikowano

Ale i tak generalnie jak się wymienia normalnie uzytkowane sprzegło to i tak razem z dociskiem. Kupujesz cały zestaw.

 

Będę dalej drążył temat. Wyrażę sie precyzyjniej. Jak w takim razie zmierzyć owe zużycie (suma tarczy i docisku)???

 

W końcu ktoś w tej książce nie od parady napisał ze da sie to zmierzyć odpowiednim przyrzadem.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
a jak wciskam sprzęgło i slychać je wyrażnie jak sie odłacza to tez cos nie tak?? pytam z ciekawosci bo wiem ze mam je juz zajechane bo mi sie zaczelo slizgac jak w automacie(nie zawsze-poprostu w jeden dzien sie slizgnie ze dwa razy a pozniej tydzien spokoj)..stracil moc i takie tam..i zastanawiamsie czy to ze je slychac moze byc takze objawem zuzycia sprzegla...dodam ze mam uszczelke pod rozrzadem do wymiany i olej gdzies tam pod silnikiem znika-czy moze byc tak ze sie sprzeglo zaoleilo i dlatego sei slizga??czy takie zaolejone sprzeglo trzeba cale wymienic?troche pytan duoz no ale forum to forum:)pozdrawiam .......aha i jeszce 1..ile tak srednio beierze mechanik za wymiane sprzegla??moze ktos wymiwnial ostatnio??

mowia Nam ustąp głupszemu-dlatego ten świat wygląda jak wygląda

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dcf661d0c724a2d.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.