Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok wszystko dobrze tylko jak przeprowadze kabel tym przejsciem od strony kierowcy pod pedałami to gdzie ten kabel wychodzi, probowałem go tamtendy przeprowadzic ale nic sie nie dzieje, nie widze go nigdzie! pzd
Opublikowano

Witam wszystkich szanownych kolegów.

Czytam ten watek i strach mnie ogarnia! :jawdrop: Czy koledzy którzy absolutnie się nie znają na podłączeniu 3 przewodów do wzacniacza i jednej pary chinchy a na dodatek absolutnie nie czytają tego co koledzy z wiedzą tu piszą są pewni tego że chcą to sami zrobić?

Problemem może być podpięcie pod oryginalne radio bo najczęściej producent auta nie zostawia luźnych przewodów za radiem ale radia nie fabryczne jak panasonic czy alpine zawsze taki wolny przewód do sterowania mają.

+12 - przewód zasilający (4-6mm2), bezpośrednio z akumulatora z bezpiecznikem nieco większym niż zabezpieczenie na wzmacniaczu

gnd - masa, przewód tej samej grubości co zasilanie jak najkrótszy, najlepiej do karoserii

rem - sterowanie, tutaj należy podpiąć przewód na którym pojawia się +12V po włączeniu radia. Gdy radio nie gra na kablu nie ma być napięcia, a dlatego ża jak już napisał kolega wcześniej, zmostkowanie stałego plusa na to wejście spowoduje dość oczywistą rzecz, rano akumulator będzie pusty!!!!

Jeżeli ktoś jest z Krakowa lub okolic, ew z Częstochowy gdzie też bywam a chciałby cos takiego zrobić w swoim aucie to niech napisze pw, pomogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.