Skocz do zawartości

wzmacniacz i sub - pytanie od laika

mamci

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak juz napisalem w temcaie jestem kompletnie zielony w tym temacie a że chciałbym coś zrobić sam to mam takie pytanko:

mam wzmacniacz na którym zasilanie opisane jest +12V REM GND... skąd najlepiej przeciągnąć zasilanie do bagażnika i z kąd wziąć REMOTE. Szukałem w tym dziale ale nic konkretnego dla mnie nie znalazłem.

p.s. chciałbym uniknąć podpinania się pod zapalniczkę. i dodam że to COMPACT

SPRZEDANA :((( buuuuuuuuuMój Compakt :)<--------- OCEŃ - komentarze i uwagi mile widziane na PW. !!!NOWE FOTY!!!

!!!Aktualizacja 05.08.2008 !!!

remote jest to sygnal +12 ktory wlancza wzmak i ciagnie sie go od radia, GND to masa i ciagniesz ja z karoserii + 12 ciagniesz z akumulatora bezposrednio, przejscie przez plyte grodziowa (jak masz aku pod maska) jest w nogach kierowcy, odchylasz tam wykladzine i znajdziesz taka okragla zaslepke i przez nia trzeba sie przebic. W zyciu nie podpinaj sie pod zapalnicze bo to mozesz z auta zrobic ognisko :nienie:

hmmm to właśnie ciężko mi bedzie sie połapać który to ten REM z radia i jak pod ten aku się wpiąć.

Jak masz kostke iso przy radiu w aucie to wepnij sie do niebieskiego kabla z napisem +12 antena bo na nim pojawia sie napiecie po wlaczeniu radia.

albo latwiej sprawdz na ktorym przewodzie z radia pojawia sie napiecie po wlaczeniu. Kolory w kostkach moga sie nie zgaadzac. Koniecznie nalezy zalozyc bezpiecznik na przewodzie zasilajacym wzmacniacz jak najblizej akumulatora bo inaczej moze dopiero byc ognisko!!!

Przewod do wzmacniacza musi byc odpowiednio gruby np 4mm kw

Ja może wszystko zepnę do "kupy":

- Czerwony kabel zasilający (o jak największej średnicy) bezpośrednio z aku poprzez bezpiecznik (20-30A) do wejścia " + " Tutaj nie należy oszczędzać, najlepiej miedź beztlenową i o jak największej średnicy. Jeżeli będzie za mały przekrój to może przygasać radio przy większym poborze mocy.