Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jakiś czas temu poruszałem temat niemożliwości odpalenia samochodu. Na wyświetlaczu pojawił mi się komunikat Fuel Injection System. Czyli system wtrysku paliwa. Było to w chwili, kiedy auto zgasło i więcej nie zapaliło. Po podłączeniu auta do komputera, mechanicy zdiagnozowali, iż w układzie paiwa jest za niskie ciśnienie. Zakupiłem wedle zaleceń pompe paliwa (niskiego ciśnienia tę montowaną w baku) i niestety samochód jak nie palił, tak nie pali dalej. Dodam, że pompa jest oryginalnym produktem VDO Siemens i nie ma tu mowy o jej wadzie. Pracuje jak szalona. I tu moje pytanie, co to może być? Czy można mówić, że siadła pompa wysokiego ciśnienia (pompa wtryskiwaczy)? Czy może coś jeszcze innego być powodem, że auto nie pali i jest komunikat Fuel Injection System ?? Z góry dzięki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może filtr paliwa?

Ale to tylko taka sugestia. Na tym się nie znam.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Filtr paliwa? Hmm, nie jestem specjalistą, ale to chyba nie będzie to. Ale z drugiej strony, najprostsze rozwiązania bywają czasem najlepsze. Z pewnością zasugeruje to mechanikowi. Dzięki
Opublikowano
Ostatnio jak byłem w swoim serwisie i stała 530D z rozgrzebanym silnikiem. Podszedłem zajrzeć i szef mi powiedział, że siadła pompa wysokiego ciśnienia, i że nieraz ją wymieniali, a to spory koszt. Myślę, że możesz ją sprawdzić. Poza tym sprawdź wtryskiwacze.
Opublikowano
Jak jest za niskie ciśnienie to chyba raczej pompa wysokiego ciśnienia padła a nie niskiego, chyba cie trochę naciągnęli..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwne to trochę,bo jak ja oddaję auto w ręce mechanika,to on zamawia części.A jak ja zamawiam,to mąż zakłada. :mrgreen:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
A jak ja zamawiam,to mąż zakłada. :mrgreen:

 

No i pewno ma z montażem problem :mrgreen:... Cóż... może wskazane by było aby Koleżanki z forum przy swoim nicku dawały podkreślnik i info o kolorze "piór", np. "beataBMW_blondynka" :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filtr paliwa? Hmm, nie jestem specjalistą, ale to chyba nie będzie to. Ale z drugiej strony, najprostsze rozwiązania bywają czasem najlepsze. Z pewnością zasugeruje to mechanikowi. Dzięki

 

Piszesz,że nie jesteś specjalistą.Dobrze,że chociaż na piórach się znasz. :8)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Nie wiem dlaczego Wioletta piszesz, że znam się na piórach.. Jeśli nie zauważyłaś, to komentarz odnośnie piór wyszedł od użytkownika thenygoos, więc co to ma wspólnego ze mną?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem dlaczego Wioletta piszesz, że znam się na piórach.. Jeśli nie zauważyłaś, to komentarz odnośnie piór wyszedł od użytkownika thenygoos, więc co to ma wspólnego ze mną?

 

Przepraszam i zwracam honor. :modlitwa:

Kolega Thenygoos "naruszył mi nerw" i stąd to nieporozumienie.Proszę uznać sprawę za niebyłą. :modlitwa: :wink:

 

A tak gwoli ciekawości,to po prostu dzielę się doświadczeniem,bo kupujac części na wyczucie robi się błąd,bo nie wiadomo co póżniej z takimi częściami robić. :doh:

Kiedyś tak zrobiliśmy z łożyskami.Miały pasować do autka ze wspomaganiem.Okazało się,że nasze auto wspomaganie "dostało"od poprzedniego właściciela.W oryginale było "bez".

W między czasie mechanik podpowiedział gdzie można kupić tańsze łożyska.Niestety było za póżno.Facet ze sklepu nie chciał oddać pieniędzy.Jedyne co mogliśmy wynegocjować,to drugie łożyska. :mrgreen:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Ale bynajmniej nie kupowałem na wyczucie. Komputer pokazał info, że jest za małe ciśnienie w układnie paliwa i padło na pompe. Podobno była tak czy inaczej zepsuta, więc mam nową. Paliwo niestety dalej nie dopływa w ogóle do filtra przy silniku, więc coś jeszcze musi być nie tak. Pompa pracuje i paliwo pompuje, tyle, że całe wraca spowrotem do baku przewodami do odprowadzania nadwyżek paliwa z układu. Podobno między filtrem paliwa, a pompą paliwa, jest jeszcze jakiś zawór regulujący (znajduje się pod siedzeniem kierowcy), który odpowiada za odprowadzanie nadwyżek do baku. Teoretycznie musiał się zaciąć w jednej pozycji i tak przekierowuje całe paliwo spowrotem. Tak stwierdzili mechanicy.

Przy okazji, jeśli ktoś czyta te posty, to będę wdzięczny za komentarze odnośnie tych teorii tutaj. W razie jakby ktoś się dziwił, że naprawa przebiega w dziwny sposób, to informuję, że samochód robią mi znajomi mechanicy po ich głównej pracy w salonach samochodowych. Zwykle co trzeci dzień wpadają i grzebią jakieś 2 godziny. Mam jeszcze inne auto, więc nie spieszy mi się szczególnie.

 

Także reasumując, z góry dziękuję za komentarze do tematu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bidon,niedawno identyczna sprawa była poruszana w zeszłym roku.Poszukaj w archiwum.(przypomniał mi to ten fragment o zaworze pod samochodem na wysokosci siedzenia kierowcy.) :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Strzał w dziesiątke! Znalazłem temat, w którym prawie identyczny problem był poruszony. Właściwie chyba znalazłem odpowiedź na moje pytania:) Śliczne dzięki!
Opublikowano

witam,

nie wiem czy jeszcze pomogę, ale dwa tygodnie temu miałem ten sam problem. w czasie jazdy auto zgasło, i pojawił się ten sam komunikat. po diagnozie okazało sie że to wina pompy wysokiego ciśnienia, a dokładniej rozszczelnienie pompy.

Naprawa w serwisie BOSHa - ok. 1600 zł :beksa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.