Skocz do zawartości

obroty na biegu jalowym 1800 do max!! POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy koledzy...Posiadam e30 1.6 gazownia. Ostatnio troche mu depnalem (przeciagnalem na 2 do 90km/h).Na drugi dzien mialem problem z odpaleniem, a co mnie najbardziej martwi obroty silnika sa tak wysokie jakby caly czas wcisniety byl pedal gazu.Dzieje sie tak caly czas.Na biegu jalowym obroty stoja na 1800 albo jeszcze rosna.Juz nie moge hamowac silnikiem tzn np zeby odcial sie doplyw paliwa na 4 biegu musze puscic pedal gazu przy 100km/h. wczesniej hamowal silnikiem przy 60km/h na 4 biegu...Oczywiscie wzroslo spalanie gazu.Nie wiem co robic, bardzo prosze o pomoc,gdyz jestem jeszcze Świezakiem jesli chodzi o bmw ale to ssie zmieni....!

Pozdrawiam Przemo :roll:

Opublikowano
Są tacy którzy żartobliwie mówią na to - odmulenie silnika- ale tak poważnie- to obroty silnika przy instalacji II generacji powinny być o 100-200 obr/ min wyższe na LPG niż na paliwie- ja u siebie po tym poznaje czy auto pracuje na gazie czy na paliwie- nie patrząc na kontrolkę (przełącznik od gazu)- uszkodzony może czujnik temperatury cieczy chłodzącej co powoduje, że silnik pracuje cały czas tak jak by chodził na ssaniu- ewentualnie samo ssanie lub padła lambda albo się już kończy- spróbuj podjechać do gaziarza niech podłączy silnik pod komputer- jeśli nic nie wykaże - to sugeruję sczytanie błędów z kompa.
masqo
Opublikowano

Masqo dzieki za pierwsza odpowiedz dla mnie w ogole :)!! Dobrze ze istnieje to forum - takie wsparcie dla poczatkujecego wlasciciela BMW:))

Zgadles mam instalacje II generacji. Odpala sie na benie i kiedy obroty wzrosna powyzej 2 tys sam przelacza sie na gaz. Przed wystapieniem tego problemu bylo spoko. Obroty na biegu jalowym wynosily ok 1000 a teraz sa 2000 i czasami same rosna. Fakt zbiera sie teraz nieco lepiej ale stanie na czerwonym swietle z obrotami jakbym specjalnie gazowal i wszystkich wyzywal na pojedynek moim 1,6 juz strasznie mnie wkurza, jednym slowem siara! Mam nadzieje ze to kwestia regulacji u "gaziarza". Chetnie jednak poslucham innych propozycji co moze byc nie tak.

Pozdro chlopaki :)

Opublikowano
No tak, ale za przepływomirzem jest jeszcze przepustnica... Może silniczek krokowy został leżeć otwarty. Może masz go odpięty przez gazownika i się otworzył.
Kai
Opublikowano

Czesc

Moze byc kilka przyczyn ja podalem najprostsza.

Moze sterownik podaje za duzo paliwa,bo nie wie ile ma dac.?

Moze sie zacina linka odgazu?

Moze dostaje lewe powietrze?

Moze padl czujnik przepustnicy?

Moze padl czujnik temp. silnika?

Tych moze ,jest sporo!

pozdrawiam

Opublikowano

Przychylam się do porad poprzedników + jedna sugestia (o ile jest to M40):

 

Kiedyś w mojej 318i po ostrzejszej jeździe miałem identyczny problem z wysokimi obrotami biegu jałowego.Przyczyna była banalna-plastikowa osłonka (czarna, z logo firmy) zablokowała linkę i utrzymywała "wolne" na nienaturalnie wysokim poziomie.

Opublikowano
a wlasnie czy to normalne ze jadac na gazie spalanie poakzuje mi 20 litrow jak jade sobie 120km/h trzymajac lekko noge na gazie zeby utrzymac ta predksc? przeraza mnie to:O na poacztku ialem dekiel ze sloika wyciety zalzony na rure przed filtrem pwietza zeby byl meijszy dolot i nomlanie mi poakzywal i tyle palil a teraz to maksara jak sie okaze ze on faktycznie tyle pali to go zrzuce z mostu chyba
bmw 4 life
Opublikowano

Na gazie rzadko kiedy ekonomizer pokazuje prawidłowe spalanie. U mnie na przykład przy 120km/h pokazuje 5-6 litrów... Jest to wynik za dużej ilości gazu w mieszance-tak wyczytałem na forum kiedyś.A na ile jest to prawdą...

Na pewno zorientujesz się,że wskazanie jest błędne po wizycie na stacji benzynowej.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

OT:

 

Jest to wynik za dużej ilości gazu w mieszance-tak wyczytałem na forum kiedyś.A na ile jest to prawdą...

 

Dobrze wyczytałeś. Przykręć z deczka podawanie gazu, to będzie ok.

Kai
Opublikowano
Miałem podobny problem i chyba nadal ma u mnie po odłączeniu aku to wpada na 2000 obr. i schodzi do 1800 obr. nie mam pojęcia co to może być ale ja zatkałem przepływke by nie zasysała tyle powietrza i na razie jest git, puki co ( dodam że boje się odłączyć aku) :mad2: a i mam mały problem bynia na zimnym silniku po około 5 min w czasie pracy na postoju, wstrząśnie nią, spadną obroty jedno razowo do 500 obr, sekunda mnie i znowu jest git :norty: wie ktoś coś o tym :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.