Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich serdecznie, mam takie male pytanko, a dokladniej to czy mozna wyciagac bagnet w czasie zalaczonego motoru, wspomne takze ze chodzi mi o model e 39 pojemnosc 3 litry diesel, jesli mozna to czy moze cieknac wtedy przez owy bagnet olej?? jesli tak to dlaczego, a jezeli nie to czym mzoe byc to spowodowane?? a druga nurtujaca mnie sprawa jest fakt iz po odkecenie korka do wleu oleju sa przedmuchy czuc je widocznie na dloni, a tazke dym z rury hmm mnie troche niepokoi -bialy. Z gory dzieki wielkie za pomoc, pozdrawiam serdecznie Bartek Edytowane przez pastuch181
Opublikowano
Bagnet możesz sobie wyciągać i nie powinno nic lecieć.Biały dym oznacza spalanie oleju i tu jest problem albo pierścienie-albo uszczelniacze.Jak wyoycha olej to prawdopodobnie pierścienie-jedz na pomiar ciśnienia sprężania.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Ze sprawnego silnika nie ma prawa wyciekać olej przez otwór od bagnetu ( kiedyś złamałem bagnet w Renault Lagunie będąc we Włoszech i wróciłem 1500km - gdyby wyciekał tobym go chyba zatarł )
Opublikowano
olej wycieka przez bagnet tylko po jego wyjeciu dopuki sie go nie wyjmie to nic nie ciekinie, cieknie jak sie go wyciagnie na zapolonym silniku, czy mzoe byc to zwiazne z filtrem tzw. odmy??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no wlasnie, ktos pisal, ze kiedy mial odme zawalona, to wypychalo mu bagnet... moze to ten trop

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
no wlasnie tez to tutaj wycztałem teraz szukam potwierdzenai, badz innej tezy na ten problem... tak czy siak dziekuje wszystkim za zainteresowanie postem i proboa pomocy :)
Opublikowano

Małe przedmuchy są zawsze - tymbardziej w dieslu. Zabita osadem odma może powodować że gazy z silnika nie są odsysane, a w ekstremalnych sytuacjach mogą spowodować przeciekanie uszczelek na wale korbowym lub nawet wypchnięcie bagnetu. Wywalanie oleju przez rurke od bagnetu - niezdrowa i nienaturalna akcja. Biały dym z wydechu to nic innego jak para wodna. I tu są dwie opcje: 1. kondensacja pary w wydechu (przestaje parować po dobrym wygrzaniu wydechu ok 30km)

2. Silnik pobiera płyn chłodzący (uszczelka pod głowicą)- sprawdz czy nie ubywa płynu

BTW - Spalanie oleju objawia się niebieskim dymem

Opublikowano
u mnie przyczyna byla jakas tam membrana.. ale ja mam v8 w benzynie.. nie wiem czy diesel tez ma takie cuś..
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano

kiedys w camry dieslu mialem uszkodzony przewód powietrza, ten z juz oczyszczonym powietrzem, za filtrem. Poszedł tam kurz z drogi i silnik zaczął umierac. Jeździlismy tak jakis czas, nie wiedząc o tym no a potem okazało sie, że oleju nie ma juz w silniku. Po jego dolaniu objawy były juz takie jak u kolegi zakładającego temat, tyle ze dym szedł oczywiscie niebieski. jak wyjeło sie bagnet na włączonym silniku, szedł niebieski dym pod sporym cisnieniem i olej.

Oby to nie było to ;)

Opublikowano
odma wymieniona, jest wszystko ok, koszta byly no ale czego sie nie zrobi dla e 39, dzieki wszystkim za zainteresowanie postem, mam nadzieje ze w bliskiej przyszlosci bede sie rownie duzo udzielac an forum jak wiekszosc klubowiczow, pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.