Skocz do zawartości

Jaki olej Castrol Edge czy Castrol Magnatec???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Koledzy mam do Was pytanie.

Niedługo zbliza się u mnie wymiana oleju. Teraz mam zalany Mobilem Super S. Chce go zmienic bo silnik na nim troche głośniej chodzi tzn nieraz hydro słychac itp.

 

Chce zmienic na Castrola Edge 10W-60 lub Castrol Magnatec 10W-40.

 

Wiem że te oleje rożnią się cena.

 

Chciałbym sie was poradzic czy jak jezdze normalnie To moze być olej Castrol Magnatec??

 

Czym on sie różni od Castrola Edge???

 

Wiem że na Edge to silnik ciszej chodzi i wogóle.

A na Magantecu jeżdzi ktoś???

Jak silnik sie sprawuje?? czy cicho chodzi hydro nie słychać???

 

Co mi doradzacie Mogę lac magnateca czy to jest lipa???

 

Leje ktoś do Bmw Magnateca???

 

Pozdrawiam!!!

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja niedługo będę wymieniał olej.Teraz mam także Mobil Super S, silnik nie jest głośny, ale zmienię na Valvoline Max Lixe 10W-40. Czytałem o nim wiele pochlebnych recenzji, czego niestety nie mogę powiedzieć o Castrolu Magnatec. Co do Edge, to na mój gust jest trochę za drogi, ale jeżeli silnik autentycznie pod jego wpływem pracuje ciszej to też pomyślę nad nim. Może ktoś się wypowie?
Freude am fahren...
Opublikowano
Witam.Ponoć oleje EDGE są wizytówką marki Castrol,tak jak silniki sześciocylindrowe dla BMW...opowiem jak to jest u mnie.Otóż w zeszłym roku,zakupiłem autko,które miało wlany Mobil Super S 10W-40.Przejezdziłem na nim od września 2006 do marca 2007 bez najmniejszych problemików typu klekot popychaczy na zimnym silniku.A że zbliżał się czas wymiany,to postanowiłem zalać Castrolem Magnatec 10W-40,z racji sentymentu do tej marki...od marca 2007 do stycznia tego roku jezdziłem na Magnatecu.Ale tak mniej wiecej od listopada przy porannym rozruchu zaczął się krótki klekot.Wkurzało mnie to i obwiniałem za to owego Magnateca 10W-40.Postanowiłem zmienić olej,a że opinie na temat Magnateca nie są zbyt dobre,myślę sobie zaleję EDGEM-właśnie 10W-60.Mam go teraz w swoim silniku...no i...klekot popychaczy jak był,tak jest...chyba popychacze do wymiany,albo spróbuję jeszcze zmienić markę oleju.Na razie na Castrolu EDGE 10W-60 od wymiany zrobiłem tylko 2 tys.km.tak że niewiele mogę powiedzieć o jego ,,żywotności"...w każdym razie miałem nadzieję,że klekot popychaczy ustąpi,a tu nadal jest.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
klekot popychaczy w wiekszosci niejest spowodowany olejem, ale jak juz to tez bym polecil valvoline max life, mozna tez smialo go zalewac do silnika ktory jezdzil wczesniej np na mineralnym, a co do edga i magnateca to to jedno i to samo, kiedys bym przykladowo racing 10w60 teraz to edge race czy jakos tam, 10w60 to w pelni syntetyczny olej i niewiem czy o takich parametrach jest ci potrzebny, jak juz zalej przykladowo 5w40 lub 10w40 i moze byc to oczywiscie castrol, jak juz cos taniego to moze i byc ten http://www.motozakupy.com.pl/galerie/texaco-havoline-extra-10_177.jpg
www.auto-optima.pl
Opublikowano

Co koledzy myślicie o tym Vavoline???

 

Proszę o więcej wypowiedzi.

 

A Kolego co zalałeś Shel helixem to jaki masz silnik???

 

A moze ktoś jeżdzi jeszcze na Shelu???

 

Pozdrawiam!!!

 

Piszcie jaki olej polecacie do sześciocylindrówki żeby silnik był ciszej tzn hydro nieraz mi słychać.

Opublikowano
Witam....no właśnie u mnie słychać ten klekot przez dwie,góra trzy sekundy.Potem jest cichutko,rozkosz dla uszu...dlatego ten klekot poranny tak mnie drażni.Chyba muszę się do niego przyzwyczaić,choć myślę nad powrotem do 10W-40,tylko już nie Castrola...kusi mnie,żeby tego Valvoline spróbować.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
myślę nad powrotem do 10W-40,tylko już nie Castrola...kusi mnie,żeby tego Valvoline spróbować.

 

a co masz teraz syntetyk zalany?? wal helixa 10w40 :cool2: mowie mi stukalo teraz na zimnym cisza slysze tylko silnik

Opublikowano
Lukoil 5w-40 czy ktoś na tym jeżdzi lub słyszał coś o tym oleju, jest to long life do bmw klasa SL, ACEA A3, a przede wszystkim kusząca cena 4L = 79zł ,może warto?? :dance:
Opublikowano

To jaki olej kolego polecacie???

 

Bo ja juz sam niewiem!!!

 

Bo Castrol Edge to chyba trochę przereklamowany jest a i drogi.

 

Co myślicie o tym Helix???

Dobre to oleje???

 

Wogule to jaka to produkcja???

Słyszłame że najlepsze to amerykańskie oleje.

 

 

Pozdrawiam!!!

Opublikowano

Shell Helix Plus (10W-40) :cool2:

Naprawdę świetny olej i szczerze polecam.

Poza tym łatwo kupić oryginał Shella,bo przecież stacje benzynowe Shell są wszędzie.

Wcześniej miałem Magnateca i szczerze odradzam ten wytwór marketingu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
To jaki olej kolego polecacie???

 

Bo ja juz sam niewiem!!!

 

Bo Castrol Edge to chyba trochę przereklamowany jest a i drogi.

 

Co myślicie o tym Helix???

Dobre to oleje???

 

Wogule to jaka to produkcja???

Słyszłame że najlepsze to amerykańskie oleje.

 

 

Pozdrawiam!!!

 

ja mialem 5w50 mobil1

zalalem helixem moj motor 1,6 m40 stukalo i przestalo czyli pomogl

Opublikowano
na pewno shell syntetyc 5/w40 jest ok ale edge castrola to kiedys TXT wiec tu niczego oprcz nazwy nie zmienili a TXT to olej dobrej klasy servisowy do BMW wiec czemu nie tylko dla czego 10/w40 a nie 5/w40 lub 5/w30 . wrzyscy upieraja sie na 10/w40 to cena zatym przemawia bo na pewno nie to ze gorszy od 5/w40 tego nie rozumie , ja prowadze auta na albo txt teraz edge albo magnatec ale mysle o przejsciu na schela bo na pewno nie na mobil . Cena nie gra roli ma byc super !!!
Opublikowano
to cena zatym przemawia bo na pewno nie to ze gorszy...

nie czytasz uwaznie mialem mobila 5w50 pukalo,wachalem sie nad valvoline ale wybralem shela 10w40 i nie stuka czyli shell 10w40 lepszy od mobila 5w50 a castrol nie wiem czemu ale tez mi nie podchodzi slyszalo sie zle o nim wiec sie go nie probuje. :8)

Opublikowano
Mobila wykluczylem odrazu wiec tylko schel czy castrol i dlaczego 10w40 a nie 5w/ 40 pewno chodzi cene bo ja wole 5w/40 . boje sie za gestego . chodzi o ten sam problem KLAWIATURA na 5jest ok a na 10 popewnym czasie wlasnie chalasuje .
Opublikowano
a jaki masz przebieg???bo wybacz ale przy przebiegu zedu 200000,badz wiekszy (licznik krecony)to jak to sie mowi nie zadaj od dziewczyny lekkich obyczajow cnoty :twisted2: ja zalalem przy 186 tysiach 5w50 teraz wolalem zalac 10w40 bo troche silnik pociekl zobaczymy jak bedzie teraz.to nie jest nowe auto niewiem co masz sam decyduj
Opublikowano
ja rowniez przymierzam sie do zmiany oleju mam teraz castrol magnatec 5w 40 ale po przeczytaniu tych postow kompeltnie zglupialem i nie wiem co lac:) przebieg 150tys. co polecacie? zarowno chodzi mi o marke jak i o rodzaj oleju
Opublikowano
to jak to sie mowi nie zadaj od dziewczyny lekkich obyczajow cnoty :twisted2:

wyrafinowane powiedzenie ale jakże prawdziwe :twisted2: :cool2:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
to jak to sie mowi nie zadaj od dziewczyny lekkich obyczajow cnoty :twisted2:

wyrafinowane powiedzenie ale jakże prawdziwe :twisted2: :cool2:

 

widze ze sie skumplujemy :twisted2: :cool2:

Opublikowano
to jak to sie mowi nie zadaj od dziewczyny lekkich obyczajow cnoty :twisted2:

wyrafinowane powiedzenie ale jakże prawdziwe :twisted2: :cool2:

 

widze ze sie skumplujemy :twisted2: :cool2:

nie chce straszyć nowego kolegi ale lepiej to przemyśl, bo kumplowanie ze mną kończy się ostatnio banami :twisted2:

pozdr :cool2:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
WY macie jakas manie JAK auto ma 150 czy 250 tys to odrazu lejecie 10w 40 a poco jak silnik powinin chodzil na syntetyku to jak najrzadszy chyba ze bierze litr na 1000 km ale wtedy to remont i spowrotem na 5w 40 syntetyk bo nie chodzi tu o pierscienie bo one wytrzymaja 10w 40 gorzej ale dadza rade ale klawiatura 24 zawory a nie 8 jak w golfie silnik jest wielki i mocny i dlugi szybko sie wkreca i te zaworki musza byc uzupelniane przez male szczelinki wiec szybciej uzupelnimy chyba 5w40 a nie 10w/40 . wiec czytajac wasze posty nasowa sie tylko jedno SKNERSTWO I OSZCZEDNOSC ITO IDIOTYCZNA bo klawiatura kosztuje 3 tys a wy oszczedzacie na oleju i co drugi post to " klawiatura stuka " i co ja biedny mam zrobic ? to jest smieszne
Opublikowano

Witas, masz rację!

Do auta r6 tylko pełny syntetyk. Jednak zwróć uwagę,że ten, kto założył temat już jeździ na p-syntetyku i po prostu ludzie chcą doradzić...

Poza tym zauważ, że większość rekomendujących powozi czterocylindrowe, ośmiozaworowe potwory (including me) :twisted2:

 

Podsumowując: r6 - tylko syntetyk, r4 - raczej półsyntetyk.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.