Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nabyłem BMW 530D Z 1999r Chciałbym sie dowiedziec o co chodzi w tym automacie a mianowicie jak przelanczam bieg na R to słychac takie puk czy to normalne .Reszta raczej sie zgadza tylko delikatna kosmtyka zawieszenia

 

EDIT by solaris520:

xury – staraj się pamiętać o wybieraniu Exx z małego okienka przy tytule wątku – wtedy lista tematów jest o wiele czytelniejsza. Tym razem wyręczę Cię w tym. Pozdrawiam.

  • Moderatorzy
Opublikowano
U mnie nic nie robi "puk" więc to nie jest normalne.
Opublikowano
wiem ze mam do wymiany poduszke pod silnikiem bo bylem na diagnozie,moze to ona powoduje ten stukot
Opublikowano
Myslałem o tym ale diagnostyk powiedział ze jest wszytko ok Moze sam tam wejde i zobacze jak mam to sprawdzic
Opublikowano
Sprobuj energicznie sprawdzic w prawo i w lewo krotkimi ruchami czy nie ma luzu i metalicznych stukow.Mozna lekko tez lekko przygazowac i wrzuc wsteczny czy nie ma takiego wlasnie metalicznego PUK.Tylko lekko z tym gazem.Mozesz tez miec to spowodowane zuzyta poduszka pod silnikiem.Przy ruszaniu moze sie wszystko naprezac i delikatnie puka.
Opublikowano
Dzieki za rade jutro wejde na kanał i sprawdze. Mam jeszcze jedno pytanko podczas ruszania lub cofania jest taki charakterystyczny dzwiek moze jest to spowodowane ze auto troszke stało zanim je kupiłem (TRZESZCZENIE)
Opublikowano
Takie chrobotanie w srode odbieram papiery i tablice i wtedy bede wiecej jezdził Przejechałem nim 300km tam gdzie kupywałem i w czasie drogi było ok
Opublikowano
Ciezko tak stwierdzic.A w jakich okolicach?Niechce straszyc ale zeby to nie bylo cos z tylnym mostem i z tad to pukanie-ale to tylko przypuszczenia.Jak ja kupowales to nic nie bylo slychac?Kupowales ja w niemczech?
Opublikowano
Belgia -z przegladu technicznego poza poducho pod silnikien i troszke z zawieszeniem wszystko bylo ok Robił m to dobry znajomy i to dosc solidnie
Opublikowano
Sprawdz najpierw dokladnie wal zwlaszcza te luzy na krzyzaku i moze jeszcze podpore walu i sprzeglo gumowe laczace wal ze skrzynia i mostem.
Opublikowano
trzeszczenie w tylnych kołach podczas załączenia biegu to norma. Przecież napręza sie tarcza w zaciśniętych klockach. Musi lekko trzeszczeć bo trzymsz na hamulcu a jeśli chodzi o stuknięcie podczas załączenia napedu to jeśli jest to lekkie puknięcie to bym sie nie martwił. no chyba że to szarpnięcie jest bardzo mocne i stukanie to wręcz walenie. No i polecam zmianę oleju w skrzyni. Olej sie zmienia!!! pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Niedawno był taki wątek koledze stukało przy zmianie na R i D ale ponoć ustąpiło po resecie komputera :?: :!:
Opublikowano
I tu mam delemat wchodziłem pod samochud i jest tam napiasne ze olej jest dozywotni jest to zielona tabliczka. Boje sie zebym cos nie skrzaczył bo w czsie trasy biegi wchodzą plynnie
  • Moderatorzy
Opublikowano

Masz skrzynię GM A5S360R i nie patrz na kolor tabliczki olej wlewasz LT 7045E i żaden inny kosztuje ok. 22 do 25 zł /L.

Kolor tabliczki ma znaczenie przy skrzyniach ZF.

Jeśli chodzi o to wymieniać czy nie to temat rzeka i każdy ma inne zdanie ja np. wymieniłem i co ciekawe również w Niemczech był w niej wymieniany.

Opublikowano
Posmigam troche tym samochodem jak bedzie cos sie działo ze skrzynią to zapewne wymienie.Dzieki koledzy
Opublikowano

Witam kolegę z Ostrołęki.

 

Apropos tych stuków przy zmianie na R, to ja miałem również ten problem (w E34).

Okazało się, żę były poduszki pod tylną belką wyrobione. Po wymianie cisza.

 

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

Witam, chciałbym podłączyc sie do tematu mianowicie w 525d 2002 steptronic po wrzuceniu R trzymając nogę na hamulcu czuć szarpanie, po puszczeniu hamulca samochód jedzie powoli do tyłu i szarpanie czuć lekko, podczas gaszenia silnika słychac stuknięcie pod silnikiem, skrzynia podczas jazdy pracuje wzorowo-płynnie, samochód po naprawie (uszkodzony był tył)

Czy przyczyną tych dolegliwości może byc padnięta poduszka pod silnikiem czy raczej wina skrzyni?

Opublikowano

Ja to robiłem prawie rok temu. Poduszki kupiłem w ASO ale z tzw koleżeńskim rabatem - wyszło mnie to coś ok. 120 zł chyba. A wymiana to naprawdę nie pamiętam, bo robiłem wtedy jeszcze kilka innych rzeczy w aucie...

Proponuje zadzwonić do Bosch Service w Kadzidle (ja tam serwisuje głownie) i się zapytać o koszt wymiany.

 

Serwis ten jak dla mnie jest najlepszy w naszych okolicach i powinni Ci w wskazać 100% przyczynę tego puknięcia.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.