Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam pytanie: tyle tu o "Odmie", a ja (wstyd mi) nie wiem który to wężyk do "tej odmy".Podejrzewam ,że to ten który zaznaczyłem na linku do zdjęcia ale pewności nie mam. Więc proszę o poradę, a szczególnie dlatego mnie to interesuje, że ostatnio (2 mies. temu) wymieniałem wężyk gumowy w którym płynie benzyna do listwy wtryskowej. Zauważyłem przy tym ,że u mnie inny wężyk dołączony do plastikowej rurki (strzałka ją wskazuje na linku) jest luźno założony. Uznałem,że może powinno być to szczelnie dociśnięte i na nałożony wężyk zacisnąłem silnie metalową obejmą. Dzisiaj zastanawiam sie czytając Wasz temat czy dobrze zrobiłem i czy przez ten czas nic złego sienie narobiło.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/39000e2bdda4f3eb.html

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

wiem, że nie powinno się wyciagc staroci ale wnoszę rozwiązanie problemu ;)

Dopiero teraz wymieniłem olej, tak kazał komp ;) wlałem wyszukany po całej PL Valvoline 5w30 MXL, oczywiscie zmieniłem filtr i problem ustał. Poziom oleju ciagle jest na MAX ale nic ponadto. Tak jak byc powinno. Podobno przyczyną mógł byc wadliwy filtr oleju. Tym samym potwierdzają sie moje przyuszczenia, ze olej nie został powtórnie zmieniony przez mechanika. Ten sam mechanik, poproszony póżnij o czyszczenie odmy (bo wymiana oleju i filtra nie pomogła), zdjął oringi z bagnetu, potajemnie! Pisałem o tym ale przypominam bo umieszczę tego goscia w dziale "nie polecam".

Opublikowano
Co do Twojego ciśnienia Paliwa na wtryskach, to nie wiem czym mierzył ten mechanik, ale ciśnienie na pompie paliwa i na zaworze regulującym ciśnienie na listwie wtryskowej wynosi 3,5 Bar. Siłą rzeczy na wtryskach nie morze być więcej, bo pompa więcej niż 3,5 Bar nie wydoli. A co do idealnego poziomu oleju, to nie jest to poziom max tylko środek wskazania bagnetu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja w zeszłym roku wymieniłem tą odmę na nówkę.

chciałem czyścić ale jak rozebrałem to się okazało , że jest dziurawa membrana. Dlatego zmieniłem na nową.

 

W starej było pełno twardego syfu a do tego rurka którą olej powraca do miski była praktycznie zapchana.

Na nowej odmie apetyt na olej bardzo się zmniejszył.

 

Na starej odmie jak na wolnych obrotach odkręciłem korek oleju < wlew > to silnik zaczynał poważnie tracić obroty. Przeważnie gasł.

Na nowej odmie po odkręceniu korka obroty praktycznie nie drgną.

 

Roboty z wymianą troszkę jest ale bez przesady.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Słyszałem, ze "pół silnika trzeba rozebrac", a potem wiadomo: nowe uszczelki itp.

U mnie oleju wcale nie ubywa, ani teraz ani na starym oleju. Co do poziomu to zauwazyłem, ze wszystkie warsztaty mają tendencję do lania na MAX lub więcej. W moim przypadku nie ma mowy o próbie zarobku na oleju bo miałem swój ;)

Póki co nie ruszam odmy ale jak mozesz to podeslij mi Dyzio na priva opis tej czynnosci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.