Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w poprzednim poście zapomniałem jeszcze zapytać. sprawa dotyczy asc. w momęcię gdy chce zrobić zrywa (zaznaczam, że jest to tylko w kwestii sprawdzenia nie zabawy) zaczyna mi migać asc zmniejszają się obroty i auto normalnie jedzie dzieje sie tak nawet przy wyłaczonym asc. Chciałbym się dowiedzieć czy jest to prawidłowa reakcja.
Opublikowano

Przy włączonym to normalne: komp jak stwierdzi, że koła buksują, to przymyka przepustnicę, aby nie buksowały. W czasie działania systemu kontrolka miga. Jak system wyłączasz, to kontrolka powinna świecić się cały czas... A to, że odbierasz, że dzieje się identycznie jak przy włączonym to pewno zasługa tego, że swojej E39 za mało dajesz w palnik :mrgreen:.

 

Spróbuj sobie na zakręcie przy ok. 30-40 km/h na II biegu wdusić gaz, poczujesz jak Ci zarzuci tyłeczkiem, ale delikatnie i w tym czasie będzie migać kontrolka.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
napisałeś że przy wyłączonym powinna się świecić. chyba przy włączonym. Czyli tak czy inaczej nawet jeśli włacze asc to w czasie zerwania on automatycznie zadziała tak to rozumie. A to że mało ją wkręcam to raz że nie mam motoru odpowieddniego a dwa tak jak pisałem chciałem poprostu sprawdzić co się będzie dziać. A jeśli to działa jak powinno to myśle ze to dobrze bo silnika tak się nie katuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdy kontrolka się świeci to można "szurać butami" i to bez względu jaki tam masz motor

A jeśli się dzieje inaczej to obstawiam raczej problem ze sprzęgłem :D

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jak kontrolka się świeci to dla Ciebie ostrzeżenie, że system jest odłączony i tył może wyprzedzić przód jak przegniesz pałę :mrgreen:. Jak nie świeci to system sprawny i w trybie gotowości, a jak miga, to znaczy, że system sprawny i pracuje, po stwierdzeniu, że już pałę przegiąłeś :mrgreen: i trzeba przymknąć przepustnicę/przyhamować odpowiednie koło na tylnej osi. Miganie oznacza, że albo przymyka przepustnicę, albo przyhamowuje koło. Spróbuj sobie jak będzie lód na pochyłej drodze stanąć pod górę (najlepiej jak jedno koło tylnej osi na asfalcie, a drugie na lodzie) i dać w palnik, a poczujesz jak Ci odejmuje obroty, praktycznie do 0 i usłyszysz takie terkotanie, jak przyhamowuje to koło, które się ślizga...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.