Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W kwestii e39 jestem laikiem, aktualnie mam e34 i przymierzam sie do zakupu e39 kombi

i stad pytanie jak odróżnić e39 przed liftingiem i po liftingu, prosił bym o napisanie widocznych paru szczegółów takich jak od którego roku...

Dzieki wielkie za pomoc!

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png

http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano

Przed liftem

touring

sedan

Po lifcie

touring

sedan

Najwidoczniejsze różnice to:

- lampy przednie i tylne

- grill

- zderzak przedni i tylny (mniej widoczne różnice)

- po lifice okrągłe halogeny, listwy zewnętrzne w kolorze

Lifting był we wrześniu 2000 r. (chyba)

• Moderatorzy
Opublikowano
Lifting od września 2000r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najważniejsza zmianą są nowe silniki (w przypadku benzyny zupełnie nowe jednostki a w przypadku diesli wzrost mocy).

Zmianie uległo także wnętrze - wprowadzono duży ekran 16:9

Opublikowano

DAREX fajen zdjecie.

Podczepię się pod temat żeby nie zakładać nowego. Mam pytanie czy w e39 były tylko 2 zderzaki (oprócz Mpakietu) przed i po lifcie? W e36 była zmiana w 94 i w 96 roku i z błotnikami to samo czy w 5 też wprowadzali różne zmiany czy tylko 1 lift?

Dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

tylko jeden lift, na pewno dwa rodzaje zderzakow + m_pakiet [nie wiem czy byly jakies roznice w m_pakiecie przed i po lifcie?]

pozdrawiam,

darek

ps. ringi w liczniku to chyba element m pakietu wew. ale moge sie mylic:) ale na pewno nie wszystkie maja taka wersje!

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano

uwaga dodatkowa, patrzac na same zdjecia - moza sie pomylic bo czesc wlascicieli egzemplarzy przed liftem zamienia lampy szczegolnie przednie i nerki na wersje po lifcie - daltego bezwzglednie patrz na roczniki [pol biedy jesli zmieniaja to bo chca zmienic wyglad, gorzej jak po dzwonkach...]

pozdrawiam,