Skocz do zawartości

proszę użytkowników o opinie na temat e36 328i :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie nie róbcie z 328 nie wiadomo jakiego potwora do wszystkiego trzeba podchodzić z głową a bedzie dobrze ;)

 

Dobrze prawisz :mrgreen: Do dobrego czlowiek szybko sie przyzwyczaja i zaczyna brakowac wrazen i wtedy okazuje sie ze jednak tych konikow troszke za malo.

 

Rakieta z 2.8 to nie jest, jak dla mnie normalne auto do jazdy, ktore nie zamula,

człowiek sie przyzwyczaja do osiagow i po czasie te 7sek do 100 nie robi wrazenia,

dobrym sposobem jest odstawic auto na kilka dni, pozniej wsiadasz i znow jest fajnie

M3 by zgrzało :) moze kiedys.....

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hmmm... tak po dluzszym zastanowieniui przejrzeniu kilku ofert moze najlepszym kompromisem miedzy M3 a 328 bedie ... e39 540 :shock: osiagi zblizone do M3, cena zblizona do 328 :8) co wy na to ?
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Opublikowano
witam ! niedługo zamierzam zmienić swoje leciwe wozidło (opel calibra 16v) ktora wbrew wszystkim opowiesciom o tych samochodach sluzyla mi dzielnie przez 3 lata :lol: na cos bardziej swiezego i moj wybor padl na model e36 z motorem 2.8, bedzie to moje pierwsze autko z napedem na tylna os czyli pierwsze BMW :) chcialem prosic posiadaczy tego konkretnego modelu o jakies szczegoly, byc moze podpowiedzi na co zwrocic uwage przy kupnie, co od razu wymienic po zakupie itd, i czy dobrym rozwiazaniem dla tego motoru bedzie zalozenie sekwencji Prins VSI II ?? mam zamiar kupic samochod z koncowych lat produkcji w najbogatszym mozliwym wyposazeniu i oczywiscie za granica, gdyz czesto tam bywam (Niemcy,Szwajcaria,Austria) oraz dowiedziec sie jesli ktos sie orientuje ile moze kosztowac dobre e36 z koncowych lat produkcji na zachodzie ?? i jak sie ma sprawa z pozniejszym tuningiem (tylko mechanicznym) podniesieniem mocy ?? jakie są orientacyjne koszty najprostszych modyfikacji (chiptuning, wydech itd.)i gdzie najbardziej profesjonalnie mi to wykonaja w okolicach Wroclawia a takze bardziej skomplikowanych, z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW :mrgreen:

 

 

 

piszesz o czip tuningu i takich tam.ale co ty chcesz tuningować auto z sekwencją???????????nie pojmuję.przecież to przeciwieństwo tuningu i mocy!!! :duh:

Opublikowano
Ale ja sie nie pytam jakie kto ma zdanie na temat gazownictwa tylko calkiem o co innego jesli juz, sluchaj nie takie auta po konkretniejszych modach widzialem i tez na gazie, co ktos mysli na temat gazowania to mnie nie interesuje prawde mowiac, bo to juz zaczyna podchodzic pod jakas obsesje, ' no co ty - do m3 gaz zakladasz ?, toz to herezja' a jak chce to nawet niech sobie cng zaklada, nic mi do tego na czym on jezdzi, jego sprawa
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Opublikowano
i jak kolego wrazenia po przesiadce z Caliny do 328 ?

Pierwsza przejażdżka bez większych wrażeń, nawet miałem wrażenie, ze Calibra lepiej się zbierała ze startu. Jednak stoper zweryfikował rzeczywistość:) Po prostu auto ma lepszą przyczepność przy starcie i lepsze wytłumienie więc nie czuć tak przyspieszenia jak w Calibrze. Ogólnie auto bardzo elastyczne i dynamiczne i jakościowo lepiej wykonane niż Calibra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.