Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak wlacze ogrzewanie tylnej szyby to jest skok obrotow to samo przy domykaniu szyb i gdzies wyczytalem na forum ze to moze byc pompa
  • Moderatorzy
Opublikowano
jak wlacze ogrzewanie tylnej szyby to jest skok obrotow to samo przy domykaniu szyb i gdzies wyczytalem na forum ze to moze byc pompa

 

Niewielki skok obrotów jest możliwy przy zmianie obciążenia elektrycznego alternatora.

Opublikowano

 

Niewielki skok obrotów jest możliwy przy zmianie obciążenia elektrycznego alternatora.

 

kolega ma racje.

u mnie na przykład jak silnik zimny przy manewrach parkingowych szczególnie jak zaczynam cofać z lekkimi obrotami i dokręcę do końca kierownice to raz mi obroty zafalują

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
u mnie jak bylo obciazenie takie jak piszesz to obroty falowaly - dochodzilo do tego ze zaczela becia gasnac.to samo przy kreceniu kierownica na postoju a czasem gasla sama od siebie.falowanie obrotow na wolnych to kolejny objaw.jesli pojawi sie ktorys z powyzszych u ciebie to przygotuj sie na nastawnik pompy.ja jestem wlasnie po wymianie - 1400zl i wszystko chula jak nalezy.ps.widze ze masz auto z 92r - zobacz jaki masz nastawnik - EDC czy HDK.roznica w przewodzie paliwowym.w EDC sruba wkrecana pionowo w nastawnik w HDK poziomo.na 99% masz EDC - jego sie nie czysci i nie regeneruje - je sie tylko wymienia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.