Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam do wymiany opone tylnia (dziurawa)-teoretycznie powinienem wymienic dwie.Za 2 run flaty zimowe płacę po 541 za każdą.I mam spokój nawet jak znowu złapie gume.

Jednakże 2 przednie opony tez na ostatni sezon zimowy teraz starczą więc za rok i tak musze je dokupić.

I teraz dylemat: kupic teraz te 2 runflaty czy od razu nabyc 4 nie RUN FLATY (po 328 każda-więc za cene 2-óch mam 4 teraz)i martwic sie,że podczas wyjazdu do Włoch za miesiąc w góry jestem uziemiony gdybym złapał gumę???Co Wy byście zrobili?

MIKE

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Po pierwsze mam do sprzedania całe koła w silnej promocji.

Po drugie montując zwykłe opony, nie jestem pewiem ale auto moze okazac się mniej stabilne. Zawieszenie jest zbudowane do opon RSC, czyli znaczne twardsze boki, zwykłe opony inaczej pracują i autem może bujać. Takie odczucia słyszałem od kilku osób które zmieniły opony w ten sposób w e60, choć są tacy co mówią że nie czują różnicy.

Pozdrawiam.

 

Link do kół

zostały mi tylko stalowe

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=70995

Opublikowano

No własnie,nawet w serwisie mi powiedzieli,że mozna założyć zwykłe opony aby tak twardo nie było.

Więc mam zagwostke :duh:

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Jak pisałem wcześniej, opinie są różne po zmianie opon na zwykłe. Pozostaje jednak jedna sprawa, wybierasz się w dalszą podróż. Czyli powinieneś mieś po zamontoowaniu zwykłych opon koło zapasowe, jakoś go nie widzę w bagażniku jedynki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

runflat to słabość mojej 1. mam zimówki zwykłe i jazda jest pod każdym względem lepsza. co do koła zapasowego to trzeba pamiętać że są samochody które nie mają ani runflatów ani zapasu ale tylko zestaw naprawczy w spraju. ja właśnie kupiłem sobie dwa zestawy naprawcze na zimę i myślę że jest ok.

 

pzdr.

Opublikowano

To tylko marketingowe gadanie zawieszenie/runflat. Kup 4 nowe nie RUN FLATY i masz spokoj, tym bardziej ze wybierasz sie w daleka podroz.

Przy zakupie zwroc uwage na date produkcji opon.W koleczku na boku opony beda 4 cyfry np 3607 tzn ze opona zostala wyprodukowana w 36 tygodniu 2007 r ( zawsze 2 pierwsze cyfry to tydzien roku, 2 kolejne to rok). :)

Przed 2000r bylo oznaczenie 3 cyfrowe np 367 oznaczalo 36 tydzien 1997r

Opublikowano

renoraines-a jeśli zwykłe laczki to jakie polecasz?

MIKE

 

195/55 R16 H87

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

tansze:

Nokian WR 195/55R16 87 H

Fulda Kristall Supremo 195/55R16 87H

drozsze:

Bridgestone Blizzak LM-25 195/55 R16 87H Z

Dunlop SP WINTER SPORT M3 195/55 R16 87H

Continental ContiWinterContact TS810 195/55R16 87 H FR

 

http://www.novax.pl/_wynik.php?producentf=0&sezonf=3&rodzajf=1&rozmiarf=81&s=szukaj

to firma z Poznania, wysylka gratis, wiec przy osobistym odbiorze pewnie cena do negocjacji lub chocby montaz + wyważenie gratis :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dunlop SP WINTER SPORT M3 195/55 R16 87H

 

ja mam takie i nie widzę słabych stron

Opublikowano
Ja na zime mam zwykle opony Goodyear Ultra Grip 7+ i niestety nie to to samo co letnie runflaty. Na zwyklych oponach komfort jazdy po nierownosciach jest napewno wiekszy, ale jesli chodzi o pokonywanie zakretow to runflat nie ma sobie rownych, na zwyklych gumach autko poprostu sie przechyla, a na runflatach NIE. Juz nie moge sie doczekac kiedy zamienie na letnie. :D
Opublikowano

No ja jednak postanowiłem zakupic w necie (polecam www.opony.com.pl) 2 RUN FLATY (ULTRA GRIP) na tył a na następna zime dokupie 2 na przód-teraz jeszcze dokulam na nich te 2 miesiące. (juz teraz mam niestety przednie opony nieco zjechane po zewnetrznej stronie-zbieżność).Już myslę o zakupie na kwiecień-jeździcie też na róznych latem czy tylko RUN FLATY?

MIKE

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam mam pytanie czy ktos ma doswiadczenie z naprawa opon run flat bo mnie strasza ze opony takie po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow po przebiciu praktycznie nie nadaja sie do naprawy gdyz oddziela sie ta warstwa wzmacniajaca.Jaka jest prawda? Pozdrawiam
Opublikowano
Opona jest wzmocniona gruba guma i jesli po przebicu będziesz przestrzegał zasad-v max 80 km/h nie dłużej niz 150 km to w 8 na 10 przypadkach nie ma prawa opona sie zniszczyc-raczej mozna ja naprawic.Ewentualny proboem to taki,że polski czeladnik jest niedouczony i leniwy w ziwązku z tym może się wymigiwac od naprawienia opony "bo gruba guma", " bo trudno skleic"...Ale zaręczam-da sie skleić przy odrobinie checi i przy założeniu,że dziura nie jest długości 20 cm ;-)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Opona jest wzmocniona gruba guma i jesli po przebicu będziesz przestrzegał zasad-v max 80 km/h nie dłużej niz 150 km to w 8 na 10 przypadkach nie ma prawa opona sie zniszczyc-raczej mozna ja naprawic.Ewentualny proboem to taki,że polski czeladnik jest niedouczony i leniwy w ziwązku z tym może się wymigiwac od naprawienia opony "bo gruba guma", " bo trudno skleic"...Ale zaręczam-da sie skleić przy odrobinie checi i przy założeniu,że dziura nie jest długości 20 cm ;-)

 

bylem dzis w warsztacie po nowe oponki i w tym samym czasie przyjechal facet z przebitym run flatem. po przejechaniu 30km opona byla do wyrzucenia - bok odchodzil od opony tak ze bylo widac metalowe wzmocnienia...

sam juz nie wiem co robic, zamowilem runflaty ale chyba jutro rano zadzwonie i zmienie zamowienie...

Opublikowano

u mnie patent się sprawdził 2 razy i nie było problemu a raz zrobiłem na "kapciu" prawei cały bak ... tj ok 550-600km i zajechałem do wulkanizatora zakleił i po problemie... nawet się zastanawiałem czy wogule jest sens to naprawiać :lol:

 

więc albo facet tym dziurawym runflatem zapierdzielał ostro albo spindrał się po jakiś krawężnikach czy dziurach... albo opona miała wadę ..

 

 

ja zamawiam runflaty , wole to niz nadbagaż w bagażniku albo jazda z duszą na ramieniu...

Opublikowano
Zgadzam się z Lolkiem,nawet jak złapie sie gumę to trudno sie mówi-ale są to przeciez rzadkie przypadki.Za to jak juz sie przytrafi to fajnie miec świadomość..że mozna jechać dalej :cool2:

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Zgadzam się z Lolkiem,nawet jak złapie sie gumę to trudno sie mówi-ale są to przeciez rzadkie przypadki.Za to jak juz sie przytrafi to fajnie miec świadomość..że mozna jechać dalej :cool2:

 

a ja jednak zaryzykowalem i zmienilem dzis zamowienie, beda zwykle opony + zestaw naprawczy tak na wszelki wypadek.

Opublikowano
Bardzo ciekawa dyskusja... Miło było poczytać , bo nie wiem co mnie czeka :? Chyba jednak runflaty ... bo jeszcze mozna gdzies tam dojechać. A koszty ? No cóż ... to jest BMW. Pozdrawiam.
Opublikowano

a ja jednak zaryzykowalem i zmienilem dzis zamowienie, beda zwykle opony + zestaw naprawczy tak na wszelki wypadek.

Żebyś za chwilę nie kupował drugi raz... RunFlatów... :mrgreen:

Radość z prowadzenia jest nieoceniona, a na zwykłych oponach

trakcja na pewno się zmieni... I nie będzie to na lepsze...

 

Ja ostatnio średnio obciążonym autem z kapciem z tyłu przejechałem

ok. 120 km, autostradą w temp 20kilka stopni z predkością 80km/h...

I nic jej po zaklejeniu nie jest... Po drodze raz dopompowywałem

na stacji benzynowej, żeby oddechu złapala. W końcu przez wbity

gwóźdź powietrze tak szybko nie schodzi...

 

A zestaw naprawczy zawsze można użyć. W połączeniu ze wzmocnionymi

bokami na pewno pozwoli pojechać dalej. Sam się nad tym zastanawiam

po ostanim kapciu... Szczególnie na czas dalekich podróży...

 

W końcu RunFlat to nie zadna magia. Poza wmocnionymi bokami

działa jak zwykła bezdętkowa...

:)

Pozdroofka

TT

Opublikowano
Żebyś za chwilę nie kupował drugi raz... RunFlatów... :mrgreen:

Radość z prowadzenia jest nieoceniona, a na zwykłych oponach

trakcja na pewno się zmieni... I nie będzie to na lepsze...

 

no wlasnie slyszalem sporo opinii ze na zwyklych oponach lepiej sie jezdzi. przynajmniej po warszawskich drogach... zobaczymy jutro, na pewno zdam relacje :)

Opublikowano
Żebyś za chwilę nie kupował drugi raz... RunFlatów... :mrgreen:

Radość z prowadzenia jest nieoceniona, a na zwykłych oponach

trakcja na pewno się zmieni... I nie będzie to na lepsze...

 

no wlasnie slyszalem sporo opinii ze na zwyklych oponach lepiej sie jezdzi. przynajmniej po warszawskich drogach... zobaczymy jutro, na pewno zdam relacje :)

 

Warszawskie drogi.. to nie temat do naśladowania :nienie: Tylko run flaty , bo elektronika (DSC, DBC, DTC itd,) są przstosowane do tej konfiguracji :)

Opublikowano

Warszawskie drogi.. to nie temat do naśladowania :nienie: Tylko run flaty , bo elektronika (DSC, DBC, DTC itd,) są przstosowane do tej konfiguracji :)

 

o czym Ty mowisz? co nie jest tematem do nasladowania?

i dlaczego twierdzisz ze elektronika jest przystosowana do opon? a co za roznica dla DSC czy opona ma wzmocnione boki czy nie?

 

dzis zmienilem opony i wiem ze runflatow wiecej juz nie zaloze. wreszcie normalnie moge przejezdzac przez torowiska, nie musze zwalniac na nierownosciach a w srodku jest cicho i przyjemnie.

a zakrety w ktore na runflatach wchodzilem 110 teraz tez pokonuje z taka predkoscia...

i co najwazniejsze w koleinach nie wozi mna tak jak wczesniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.