Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś z Was wie jak skasować po wymianie oleju inspekcję w E87?
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Dzisiaj kasowałem inspekcję oilservice i diody.

Próbowałem chyba wszystkich sposobów przedstawionych na forum,niestety żaden nie zadziałał w mojej buni.

Robiłem różne kombinacje (masa z pinu 19, masa z samochodu) i nic. :shock:

Aż w końcu udało się :norty:

 

Oto mój sposób:

Robimy mostek pinów 7 i 19,

włączamy zapłon,

zamykamy drzwi,

potem wyciągamy na sekundę i z powrotem wkładamy mostek (cały czas włączony zapłon),

następnie czekamy w zależności co chcemy skasować, kilka lub kilkanaście sekund,

następnie wyciągamy mostek wyłączamy zapłon,

zamykamy gniazdo i ......Gotowe :)

 

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie czy w taki sam sposob da sie wykasowac inspekcje w moim aucie? Mam BMW 528i se e39 rok producji 1998. Pytam bo mi sie juz zapalila inspekcja, i bede zabieral sie do wymiany oleju Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie zadziałało, a byłem sceptycznie do tego nastawiony. :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, czy ten sposób zadziała w moim BMW 520 (95rok)?

1.wlaczamy zaplon na 2 nie uruchamiamy auta ,jak ktos ma imobilaiser to go naipier wylaczyc.

2.zamykamy drzwi od auta (nie na klucz)

3.bierzemy dziurki 7-19 laczymy razem na 13 sekund,po 13 sekundach laczymy raz jeszcze na 13 sekund.

po tych 2 trzynastu sekundach wyjmujaemy kable i idziemy do auta i widzimy wykasowano inspekcje i olej....

Opublikowano

Czy kolejność zapalania się serwisów jest następująca? ...

1. oils service

2. inspection

3. inspection 2

 

... i od początku.

 

Czy tak to się pojawia? Pytam konkretnie o E46 z 2005 roku.

Opublikowano

Panowie, wszyscy piszecie że robi sie takie rzeczy kabelkiem, nie wiem jednak czy wiecie jakie są konsekwencje wetknięcie kabelka w nieodpowiedni pin w gnieździe diagnostycznym. Jeśli zle "podłączysz" kabelek, jest spore prawdopodobieństwo że uszkodzisz sobie zegary, wtedy naprawa lub jego ponowne programowanie może Cię kosztować kilkaset złotych. Jeśli ktoś nie ma pewności do tego co chce zrobić, to lepiej niech się za to nie zabiera. Ja owszem robie to sam, ale kupiłem sobie do tego odpowiedni "klucz" (interfejs), który podłączam do gniazda beż obawy że coś źle zrobie i kasuje tym wszystko co związane z inspekcją i olejem. Jeśli ktoś nie ma przekonania do metody z kabelkiem i nie chce ryzykować, a mieszka lub ma niedaleko do Zgierza koło Łodzi, to zapraszam - mogę wykasować bez obaw że pojdzie coś nie tak.

Ps. Bywam też w Czarnkowie niedaleko Piły, więc jeśli się zgramy to także zapraszam :)

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

witam

skasowałem cegiełki E34 520 24v

teraz moje pytanie , czy jak nie wymienie płynu hamulcowego to nie skasuje napisu inspekcja , próbowałem i nic , cegiełki olejowe po wymianie skasowałem a tego nie mogę :mad2:

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
witam

skasowałem cegiełki E34 520 24v

teraz moje pytanie , czy jak nie wymienie płynu hamulcowego to nie skasuje napisu inspekcja , próbowałem i nic , cegiełki olejowe po wymianie skasowałem a tego nie mogę :mad2:

Hmm, jeśli dobrze pamiętam... :worried:

 

... to odłącz aku na chwilę. :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy kolejność zapalania się serwisów jest następująca? ...

1. oils service

2. inspection

3. inspection 2

 

... i od początku.

 

Czy tak to się pojawia? Pytam konkretnie o E46 z 2005 roku.

 

Kolejnośc jest:

1. oil service

2. inspection I

3. oil service

4. inspection II...

i od początku

pozdrawiam

Paweł

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
zielone kontrolki od oleju kasowałem bez problemu ale w jaki sposób skasować pomarańczowy zegarek który się zapala obok tych kontrolek?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ja mialem taki problem, ze 2 kolesi mi probowalo kasowac przez komputer i jeden elektryk samochodowy jeszcze probowal za pomoca takiego sprzeciku, ktore mozna kupic na allegro za 70-90zl no i na koncu probowalismy kabelkiem spinac te piny i NIC!

w koncu wzialem najzwyklejszy drut, przelozylem kluczyk na zaplon, zamknalem drzwi i probowalem laczyc te piny na te 13 czy 15 sekund, nawet nie pamietam ile sekund trzymalem i czy jeden czy dwa razy, ale w koncu inspekcja sie skasowala:D

jezeli Wam nie wychodzi, to trzeba poprobowac kilka lub kilkanascie razy i na pewno sie skasuje:)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Po przeszukaniu wielu tematów związanych z kasowaniem serwisu olejowego i inspekcji i fatalnym w skutkach próbach stwierdzam, że sposób:

2x13 sekund działa bez zarzutów od 1 próby :D

wielkie dzięki. pozdrawiam! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.