Skocz do zawartości

Problem z uruchomieniem silnika w BMW E34 520 M20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich sympatyków BMW jestem posiadaczem BMW E34 520 z silnikiem M20 mam problem z uruchomieniem silnika ale tylko jak jest ciepły na zimnym silniku odpala bez problemu problem ten pojawił sie niedawno moze ktos moze mi poradzic co moze byc przyczyna tego problemu. Drugim mniejszym problemem sa obroty które same wzrastaj (nie zawsze) d0 2000 obr/min i lekko faluja lecz po pewnym czasie spadaja. Prosze o pomoc z góry dzieki za kazda rade pozdrawiam :) Edytowane przez DanielE34
Opublikowano
zmien tytuł postu na: problem z uruchomieniem silnika E34 520 M20... kazdy moze napisac ze ma problem... niepotrzebnie powiekszasz pierdzielnik na tym forum
Opublikowano

Też zwracam uwagę na zastosowanie się do rady o właściwym tytułowaniu swoich wątków (nie istnieją wśród różnych usterek czy awarii takie o nazwie „proszę o pomoc”).

 

Jeżeli chodzi o problem – czy obydwa objawy pojawiły się jednocześnie?

Tak, czy inaczej, sprawa zmieniających się obrotów zawsze rzuca podejrzenia na silnik krokowy.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Proponuję zmienić temat wątku - sprecyzować, stosując się do pkt. 1 i 2 cz. II Regulaminu BKP, co w konsekwencji zmniejszy i tak spory bałagan, a jednocześnie ułatwi życie użytkownikom borykającym się z podobnym problemem. :norty:

Do DanielE34 - proponuję niezwłocznie dokonać w/w zmiany, brak sugerowanej zmiany będzie skutkować zamknięciem wątku. :police:

Opublikowano
Witam wszystkich sympatyków BMW jestem posiadaczem BMW E34 520 z silnikiem M20 mam problem z uruchomieniem silnika ale tylko jak jest ciepły na zimnym silniku odpala bez problemu problem ten pojawił sie niedawno moze ktos moze mi poradzic co moze byc przyczyna tego problemu. Drugim mniejszym problemem sa obroty które same wzrastaj (nie zawsze) d0 2000 obr/min i lekko faluja lecz po pewnym czasie spadaja. Prosze o pomoc z góry dzieki za kazda rade pozdrawiam :)
Opublikowano

DanielE34 - tak trzymać, konkretny tytuł wątku = ułatwienie dla innego użytkownika, który będzie szukał podobnych informacji.

Na przyszłość - stosujmy schemat zawarty w pkt. 2 cz. II Regulaminu BKP.

:cool2:

Opublikowano
A ja jak widzę- proszę o pomoc, to klikam, czytam i jak mogę to pomagam. Jak was nie interesuje nie czytajcie.

a ja wolę zgodnie z regulaminem i żeby był porządek z tematami na forum. I moja sprawa, co mnie interesuje i co czytam.

PawełH
Opublikowano

Witam

Ja mam dokładnie to samo , silnik podczas przyspieszania chodzi pięknie ale na wolnych obrotach wariuje , obroty skaczą z 1000 na 2000 . mechanik twierdzi ze to sterownik ( brak komunikacji na kompie serwisowym ) ale ja podejrzewam przepływomierz . Silnik krokowy rozebrałem na części ,przemyłem wygląda na sprawny . Może ktoś mądry podpowie???

Dodam że pół roku temu miałem ten sam problem i po 2 tygodniach wszystko wróciło do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.