Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja 1710 masa wlasna - sedan .

 

Pewnie zalezy od wyposazenia itd..

 

No i pewnie kombi jest ciezsze.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dokladnie kombi + automat + wyposazenia:)

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano
Wniosek z tego taki ze jak 2,0 D to tylko w sedanie z waga najlepiej ok 1500 bo 1800 to juz 300kg roznicy i zapewne odczuje sie to pod noga :)
Opublikowano
Wniosek z tego taki ze jak 2,0 D to tylko w sedanie z waga najlepiej ok 1500 bo 1800 to juz 300kg roznicy i zapewne odczuje sie to pod noga :)

 

 

Racja ja w E36 1,6 ja mam kilku pasazerow to juz jest to odczuwalne wyraznie.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Koledzy, serdeczne dziękuję za rozwianie kilku nurtujących problemów.

 

Dziękuję za odpowiedzi i poświęcony czas. Problem Jednak się nie rozwiał, a wręcz przeciwnie zagęścił, ponieważ testowałem kilka modeli ostatnio 520d 2003 rok niestety ale mieliście racje troszkę za s łąby lepiej dolać te parę złotych pytanie tylko jak tarcze klocki i innie części bo tego jeszcze nie mam do końca sprawdzonego.

 

I tak 520d 2003 jest ok, ale rzeczywiście wyposażenie + moc.

 

530d 2001 r droższy generalnie ceny jak 2.0d 2003 ale wyposazenie plus moc boje sie nieco turbin i usterek zwiazanych z codzienna eksploatacja bo niby czemu ktos sprzedaje taka maszynke?

 

I tu pojawila sie nowa watpliwosc czy aby nie pojsc w 730d

 

740d jednak za drogi w eksploatacji komfort zupełnie inny niż w e39 ale czy bieżące koszta będą podobne jeżeli już myśle o

 

528i

530d

 

730d

lub 740iL - to takie małe szaleństwo z tym że myślę o benzynach by kupić je i dorzucić do nich sekwencje (gaz)

 

Czy to aby dobry pomysł??

 

Może tak do czego jest mi potrzebne auto:

 

- do robienia około 3000 kilometrów miesięcznie nie może zawieść ma być na trasę i miasto. Po równo przebiegi klepię tu i tu.

 

Obecnie było e34 525td "wacha" dosłownie się przelewała około 12-14l na 100km automat. Nie oszczedzałem mojej dziewczynki jednak umarła. Wypadek na obwodnicy trójmiasto. Prędkość po redukcji i spotkaniu z barierkami 110km auo uderzone ze wsyztskich 4 rogów dosłownie odbijało sie od band - wynik auto do kasacji da sie zrobic ale pokrzywione podluznice i auto nie wyglada. Naparawa z innego auta wyjdzie z 4000 z tym ze nie warto. Wiec mozemy zapomniec o ty,m temacie.

 

Ok wiec auto ma byc duze i wygodne ma wyglądać ma być przestronne ma byc bardzoi bezpieczne czasem podruzuje z malym dzieckiem :)

 

Ma zapewnic szybkie przemieszczanie ma miec klimatyzacje z roznych powodow musze utrzymac w aucie temp maks 26 stopni w lato i minimum 6 jak jestem w trasie.

 

Coz chyba tyle prosze o konstruktywne rady.

 

Na ile usrednionych wydatkow trzeba sie przygotowac miesiecznie co do tych modeli 1000- 2000zł po za paliwem

 

I czy byscie brali AC?

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
Czy 7 czy 5 to już musisz sam wybrać , AC lepiej weź. Edytowane przez Kruk
Opublikowano

Morriel

 

Co do 530d to masz racje, malo kto sprzedaje dobry zadbany egzemplarz. A jak juz ktos sprzedaje to sobie ceni. Dlatego smiesza mnie posty w stylu czy to 530d za 33 tys jest dobre.

 

Najlepiej szukaj w niemczech, ale zerknij tez na auto kolegi Darcika z forum. O ile dobrze pamietam idzie na sprzedaz a ogladalem fotki i wyglada calkiem schludnie.

 

Jak bedziesz szukal w niemczech to przygotuj sie na duzo czasu spedzonego na mobile.de i autoscoucie :).

 

 

Ale w kazdym raziem naprawde ci polecam 3.0d, nigdy nie mialem diesla a z tego jestem strasznie zadowolony. Mysle ze jak kupisz zadbane autko to nie masz zabardzo co sie przejmowac turbina.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Powiem ci ze 5 jest naprawde ciezko zaparkowac przed marketem, zadko sie daje na raz. E36 to moge wjechac byle gdzie byle jak i zawsze na 1 raz. E39 juz nie ma tego skretu... jest wieksza, w miescie napewne ciezko sie gdzie przylepic, tak samo pod marketem.

 

Mysle ze 7 to trzeba sie zdrowo nakrecic.

 

Wiec 3 - miasto

5 miasto/trasa

7 - trasa

 

mysle ze 5 to kompromis :) .

 

 

Z zalet 530d jest jeszcze to ze jak kupisz zadbana to malo wydajesz na eksploatacje przez pierwszy okres eksploatacji, bo spalanie jest smiesznie male w sumie.

 

 

 

Moim zdaniem gaz do 740 to chyba nie jest dobry pomysl, gdzies czytalem ze glowica moze nie wytrzymac ?? moze ktos to potwierdzic?

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Ja bym brał zdecydowanie 530d. Mój kumpel ma coś takiego, spalanie od 7-9 w trasie, w mieście 10-11. E39 ma 4 gwiazdki na 5 w testach Euro NCAP, waży blisko 1,5 tony, mocna konstrukcja, ASR w standardzie, dobrze by było kupić również z ESP. W środku przestronnie, choć w porówaniu do 7-mki wiadomo nieco ciaśniej, ale wygodnie. Co do turbiny to kwestia zachowania turbo-time'u (czas potrzebny na rozgrzanie i schłodzenie turbiny), zakaz chip tunningu i nic nie ma się z nią prawa stać jeśli wcześniej nie była regenerowana albo źle ekspolatowana.

Co do 7-mki z silnikiem V8 4.4 to jest zupełnie inna bajka w kwestii możliwości silnika, ale spalanie i koszty serwisu to kosmos. Części do V8 są 2-3 razy droższe niż do R6, do niektórych nie ma nawet zamienników. Sam chciałem szukać 540i zamiast 528i, ale dałem sobie spokój po przeczytaniu opinii na temat V8-ek na tym Forum i wśród znajomych je użytkujących.

Opublikowano
Ja bym brał zdecydowanie 530d. Mój kumpel ma coś takiego, spalanie od 7-9 w trasie, w mieście 10-11. E39 ma 4 gwiazdki na 5 w testach Euro NCAP, waży blisko 1,5 tony, mocna konstrukcja, ASR w standardzie, dobrze by było kupić również z ESP. W środku przestronnie, choć w porówaniu do 7-mki wiadomo nieco ciaśniej, ale wygodnie. Co do turbiny to kwestia zachowania turbo-time'u (czas potrzebny na rozgrzanie i schłodzenie turbiny), zakaz chip tunningu i nic nie ma się z nią prawa stać jeśli wcześniej nie była regenerowana albo źle ekspolatowana.

Co do 7-mki z silnikiem V8 4.4 to jest zupełnie inna bajka w kwestii możliwości silnika, ale spalanie i koszty serwisu to kosmos. Części do V8 są 2-3 razy droższe niż do R6, do niektórych nie ma nawet zamienników. Sam chciałem szukać 540i zamiast 528i, ale dałem sobie spokój po przeczytaniu opinii na temat V8-ek na tym Forum i wśród znajomych je użytkujących.

 

U mnie wychodzi nawet mniejsze spalanie :)

 

No i autko wazy 1710 w sedanie, wiec jest raczej bezpieczne jest.

 

 

Co do trakcji to jest DSC, ESP to chyba VW ma.. ale zawieszenie np w porownaniu do E36 ( bo to akurat moge porownac :) ) to bajka. Nigdy sie DSC jeszcze nie wlaczylo na zakrecie.. czasem podczas ruszania, szczegolnie jak jest slisko... ale auto naprawde dobrze sie trzyma i nie czujesz dziur .

 

Jesli bedziesz bral automat to DSC jednak sie przydaje ze wzgledu ze kola nie miela... a automat ciagnie innaczej niz manual wiec to sie przydaje.

 

Zwroc tez uwage ze do E39 jest kupa czesci, jak by nie patrzec jest to popularny model, co sprawia ze za czesci nie zaplacisz wielkiego majatku.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem jak diesel w E39 to tylko 530D. Jest to najodpowiedniejsza jednostka do tej budy. Komfort + ekonomiaa ==> dla mnie bajka. Jezdzilem wczesniej tylko trójkami w Bmw i wiem teraz ze juz wiecej trójki nie kupie :D

530D Rulezzz, hehehe

 

Jesli chcecie wiecej mocy to trzeba zrobic malego chipka i wtedy poczujecie roznicee. A wiezcie mi, roznica jest znaczaca, dodatkowe 100nm robi swojee... Chociaz jak wiadomo, człowiek sie przezyczaja i chciałby jeszcze wiecej, ale co zrobic....

Edytowane przez luko32
Opublikowano
tylko bezrobotny może mieć tyle czasu - albo Prowansalczyk.

 

 

Odnosnie czego ten czas??

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylko bezrobotny może mieć tyle czasu - albo Prowansalczyk.

 

...ale o co chodzi? to juz ktorys twoj niezrozumialy i nic nie wnoszacy do dyskusji post

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Witam,

duzo w tym prawdy ze 5-er jest pewnym kompromisem - daje duze bezpieczenstwo i niezle osiagi!

co do cen czesci to na pewno do 7er sa zdecydowanie drozsze [jest tez chyba taki efekt psychologiczny podjezdzsz 7 i mechanki juz zaciera rece no bo jak to oni mowa na biednego nie trafilo - taka moja luzna obserwacja]

 

ta turbina nie jest az tak duzym problemem - gdy sie z nia ostroznie obchodzi - tzw. turbo time to bedzie sluzyc, w razie gdy zaczna pojawiac sie symptomy ze cos jest z nia nie tak kupujesz nowa oryginalna garretta za 3,5 tys i spokoj na kilka dobrych lat:)

 

przy zadbanym autku wydatki ogranicza sie do typowych zwiazanych z eksploatacja a wiec nie beda wyzsze niz w dowolnym innym samochodzie

 

ja bym zalozyl na rok 5 tys. - biorac pod uwage ewentualne jaks wieksza naprawe - np. turbine

 

co do AC to OBOWIAZKOWO - swiety spokoj a do tego przy pierwszym zdarzeniu ac sie zwraca - mi ukradli wklady do lusterek [01.11 - podczas wizyty na cmentarzu] niby nic... ale przy okazji uszkodzili mechanizm lusterek i instalacje - koszt naprawy 6 tys. zl - ubezpieczenie AC kosztowalo mnie 3 tys. zl wiec rachunek jest prosty!!

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano
Jak to nie wnosi? Wnosi najwięcej. Ile można w kółko pisać o tym samym?

 

Boli cie to ze ktos poswieca SWOJ WLASNY czas?? przecierz nie twoj :?

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Co do części do E39 to patrząc nawet na allegro jest ich 2 razy więcej niż do E38. Poza tym wiadomo, R6 i V8 to są zupełnie różne koszty utrzymania, do tego drugiego nie ma nawet wielu zamienników i trzeba kupować orginalne za xxxx zł. No ale kiedy te auta wchodziły na rynek to 7-mkę kupował biznesmen z grubym portfelem, a to że może nią dzisiaj posiadać nowobogacki Kowalski to inna sprawa. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.