Skocz do zawartości

Problemy z 525 e34. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

__Kai__ W przypadku Łukasza nie ma mowy o oszcżedzaniu. on kupuje najlepsze. Wczoraj zamówił u mnie tarcze i klocki ATE, amory ma Bilsteina a przecież mogł kupić KAMOKA :) "przepaść mentalna"? Używaj słów które rozumiesz i pasują do danej chwili.

 

"Używaj słów które rozumiesz"??? A której z części mojej wypowiedzi Ty nie rozumiesz? Dla mnie stwierdzenie jest jasne. Na wszelki wypadek:

przepaść - http://www.sjp.waw.pl/haslo,51197.html,

mentalny - http://www.sjp.waw.pl/haslo,30604.html.

 

Łukasz735 - jeżeli kupiłeś taką z II generacją, cóż, nie ma sensu jej przerabiać skoro jeździ i ja to rozumiem. Błędem poprzedniego właściciela było wsadzenie takiej instalacji za pewne z powodu oszczędności. Kiedy ja wsadzałem do mojej LPG, cena tej sekwencji stanowiła między 1/4 a 1/3 ceny auta... trudno, jeżdżę taniej do dzisiaj i jestem zadowolony. Krótko: nie twierdzę, że oszczędzasz na aucie.

Kai
Opublikowano
Spoko,nic sie nie dzieje :wink: poprzedni właściciel mój kolega nie oszczędzał tylko po sprowadzeniu do polski a było to w 2001r nie miał dużego wyboru.I dokładnie tak jak mówisz...chodzi mi dobrze więc nie mam co kombinować.Jak by się coś działo no to wiadomo ze bym myślał o wyrzuceniu tej instalacji albo o założeniu np-sekwencji.Ale póki co ja też jetem zadowolony.... :handshake:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Z gazem jest juz ok. kabel zaplonowy szwankowal i reduktor nawalil. Zaczela ladnie smigac, ale tylko 3 dni i masakra w glowicy polamane popychacze na 5 i 6 garku i slady plynu na 6. swietnie. k**wa dlaczego ja ta bume kupilem, trzeba bylo poczekac dac conajmniej 10 tys. i miec szanse na spokoj.

najlepsze ze nie wiem dlaczego sie spotkaly zawory z tlokami, rozrzad niby ok. czyzby panewki mialy taki luz albo zle wyregulowane byly zaworki. za glupi jestem na ten samochod

Opublikowano
a odnosnie gazu, przy silniku 4 cyl . trzeba zrobic z 2 tys km. wiecej zeby sie gaz zwrocil wiec brakuje ludziom 5 klepki jak zakladaja zwykly gaz. ciagle problemy, po czsie muł pasiasty i duzo wiecej pali, totalny bezsens kretynska oszczednosc. przekladka zwyklej instalki na sekwencje w przypadku mojej buni to koszt 2 tys. jak tylko troche grosza splynie wywale ten gaz. ale najpierw to trzeba porzadek zrobic z silnikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.