Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj na trasie pojawiło mi sie jakies dziwne "buczenie" dochodzace z przodu/z silnika.

Hałas ten podobny jest do odlosow jakie wydaje zuzyte lozysko... tylko ze to nie jest lozysko poniewaz w czasie postoju rowniez takie cos sie pojawia.

 

Halas ten nie jest rownomierny, nasila sie lub maleje lub wogole znika.

 

Nie jest wogole zalezny od obrotow silnika.

 

W momencie kiedy sie pojawia zauwazylem delikatne wibracje na wszystkich pedałach... przenajmniej tak mi sie wydaje :)

 

Dodatkowo dzisiaj rano, przy odpalaniu, w momencie przekrecenia kluczyka do pozycji ON, pojawil sie glosniejszy halas ktorego wczesniej nie bylo, tak jakby jakis wiatrak czy cos.

 

Podpowiedzcie mi co to moze tak buczec... gdzie szukac przyczyn.

 

Acha, 320D, 150KM.

 

Dzieki !

Opublikowano

wlasnie zauwazylem ze to cos innego jest chyba.

 

halas , a dokladnie "bzyczenie", po przekreceniu kluczyka do ON, trwa jakas minute i sie wylacza, po odpaleniu znowu trwa.

 

Dochodzi nie z silnka ale spod samochodu, mniej wiecej na wysokosci fotela kierowcy.

 

Te bzyczenie kojarzy mi sie z pracujacym non-stop przekaźnikiem.

 

Pomocy....

Opublikowano

webasto nie mam,

pompa paliwa jest z tylu bardziej, przy baku. tu ewidentnie dochodzi odglos na wysokosci przedniego fotela.

lozysko dociskowe..to chyba bylaby roznica zaleznie czy na luzie stoi czy na biegu, a w obu przypadkach odglos jest.

 

:?:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Problem rozwiazany.

Przyczyna byla pompa wstepna paliwa znajdujaca sie pod siedzeniem.

 

Koszt wymiany okolo 850 pln( pompa pierburg + filtr paliwa) :(

Filtr jest obowiazkowo do wymiany przy zmianie pompy.

Czemu tak drogo? Wystarczy poczytac na forum o zamiennikach z allegro :duh:

Ale za to robocizna free :) Wymiana banalna, potrzebny kanal :)

1. odkrecamy oslone i na wierzchu mamy filtr i pompe.

2. Najpier zdejmujemy waz od strony filtra - uwaga leci ropa, trzeba odrazu podlaczyc nowy filtr.

3. Nastepnie waz z drugiego konca filtra - uwaga przy zdejmowaniu filtra, jest w nim okolo 0,5 litra ropy, i leci strasznie

4. Odlaczamy kleme minus akumulatora

5. Odlaczamy kostke zasilania pompy

6. Odlaczamy weze od pompy.

7. Zakladamy wszystko w odwrotnej kolejnosci

:clap:

 

Przed odpaleniem samochodu pare razy przekrecamy kluczyk do pozycji ON - pompa pracuje i napelnia filtr, wytwarza cisnienie.

Odpalamy samochod i cieszymy sie cisza nowej pompy :dance:

Opublikowano
ja tez ostatnio zaobserwowalem podobne buczenie u siebie, ale jeszcze musze to poobserwowac, czasem tez bulgocze wiec nie wiem czy elektrozawory, czy pompa albo 1 i 2...
Pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

czy to moze byc wina ze nie odpali motor samochodu przez ten przekaznik jest on czarny ma ok 5 cm wysokosci i ponad 2 cm c\szerokosci i ma 7 odchodzacych o tego przekaznika blaszek

 

pozdrawiam

Opublikowano
a ja mam pytanie jak zdiagnozować czy to pompa wspomagania nie domaga ?? :) troszkę drży mi kiera czasami na skręconych kołach i nie mam pomysłu poduszki pod skrzynią i silnikiem wymienione . może to coś z maglownicą ??
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.