Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do uzytkownikow 535i .Jestem zawiedziony osiagami mojej :cry2:

Sprawdzilem dzisaj przyspieszenie do 100 i najlepszym wynikiem jaki osiagnalem bylo 7,1. Auto ma szpere 60% , tylko srodkowy tlumik , z wnetrza fotele, pasy konsole,schowek.

Jak przyspieszaja wasze 535?

Dzieki

pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdzilem dzisaj przyspieszenie do 100 i najlepszym wynikiem jaki osiagnalem bylo 7,1

 

no to chyba się cieszyc powinieneś

:twisted:

Opublikowano
a czym mierzyłeś? G-tech-em?

 

chyba G-shockiem ;)

mierzenie po przecinku na zwykłym stoperze i jeszcze z niedokładnością liczników to trochę naciąganie :)

Opublikowano
a czym mierzyłeś? G-tech-em?

 

chyba G-shockiem ;)

mierzenie po przecinku na zwykłym stoperze i jeszcze z niedokładnością liczników to trochę naciąganie :)

 

 

dokładnie wiec chodziło mi czy stoper czy urządzenie na przykład te:

 

http://www.gtechpro.com/test.html biorąc pod uwagę kurs $ nie jest drogie

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

mierzone stoperem w tel marki siemens :)

Fabryka fabryka ale auto jest prawie maksymalnie odchudzone, szpera 60 %

daje sporo przy starcie no i brak kata ostatniego wydechu

Po prostu mialem nadzieje na wysoka szostke :)

tak dla dobrego samopoczucia

Opublikowano
mierzone stoperem w tel marki siemens :)

Fabryka fabryka ale auto jest prawie maksymalnie odchudzone, szpera 60 %

daje sporo przy starcie no i brak kata ostatniego wydechu

Po prostu mialem nadzieje na wysoka szostke :)

tak dla dobrego samopoczucia

 

zgaś wcześniej stoper, proste - będziesz miał lepsze samopoczucie :wink:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

sprawdz czy nie bedziesz mial lepszych osiagow z katalizatorem. Ja swojego czasu mialem w IS caly ukald od kolektora zrobiony w Ulterze. Ze strumienica, jakies tam extra tlumiki do 1.8 i bylo niby ok.

Jak wrzucilem oryginalny wydech + przelotowy ostatni to sie nagle okazalo ze auto minimalnie stracilo przy maxymalnych obrotach ale z dolu dostalo dwa razy wiekszego kopa. Skutek byl taki ze finalnie auto lepiej przyspieszalo bez krecenia go do maxa

Opublikowano
Moja 535 osiągłem 5 sekund do setki ale, ciągłem ja na lawecie moją M5.A tak na poważnie to 7,1 super wynik mniej niż producent przedstawia w książce i tak jak koledzy stwierdzili możesz sie cieszyć.Pozdrawiam
BMW M-Power
Opublikowano
mierzone stoperem w tel marki siemens :)

Fabryka fabryka ale auto jest prawie maksymalnie odchudzone, szpera 60 %

daje sporo przy starcie no i brak kata ostatniego wydechu

Po prostu mialem nadzieje na wysoka szostke :)

tak dla dobrego samopoczucia

 

zgaś wcześniej stoper, proste - będziesz miał lepsze samopoczucie :wink:

co racja to racja. I tak trzymać!

PawełH
Opublikowano
mierzone stoperem w tel marki siemens :)

Fabryka fabryka ale auto jest prawie maksymalnie odchudzone, szpera 60 %

daje sporo przy starcie no i brak kata ostatniego wydechu

Po prostu mialem nadzieje na wysoka szostke :)

tak dla dobrego samopoczucia

 

zgaś wcześniej stoper, proste - będziesz miał lepsze samopoczucie :wink:

To chyba rozwiazanie stosowane przy 520 i 525 tds ? :mrgreen:

Opublikowano
To chyba rozwiazanie stosowane przy 520 i 525 tds ? :mrgreen:

 

Jeżeli już, to raczej wśród 518i (czytałem niedawno na forum o pomiarze 10,4s) - bo tym od 520i wystarczy to, że mają R6 - stopera już nie trzeba używać :D :D

 

A tak poza tym, warto wiedzieć, co o własnym samochodzie mówi oryginalna instrukcja – wtedy nie trzeba rodzić w sobie niepotrzebnych obaw, że auto przyspiesza zbyt wolno, skoro jest dobrze.

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
To chyba rozwiązanie stosowane przy 520 i 525 tds ? :mrgreen:

no nie, rozwiązanie jest stosowane na koniec ciąży

Mam pytanie do uzytkownikow 535i

pawel w zwiazku ze stanem blogoslawianym jakies zaburzenia percepcji ?

Opublikowano

po prostu pisząc ile przyspiesza auto mierząc je stoperem w komórce to niestety ale kompromitujesz się i tyle

 

chcesz robić próby to załatw sobie urządzenie wysłałem linka np. g-tech pro jest super i mierzy mnóstwo ciekawych innych rzeczy -

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
po prostu pisząc ile przyspiesza auto mierząc je stoperem w komórce to niestety ale kompromitujesz się i tyle

 

chcesz robić próby to załatw sobie urządzenie wysłałem linka np. g-tech pro jest super i mierzy mnóstwo ciekawych innych rzeczy -

A dlaczego bo ty tak uwazasz :mad2:

Masz tds mierz sobie g-techem, linijka czym tam chcesz- nic mi do tego

Zadalem proste pytanie oczekujac prostej odpowiedzi np ja tam kiedys mierzylem i wyszlo mi tyle.......od uzytkownikow 535 nie tds 520 m5 i tico

Opublikowano
po prostu pisząc ile przyspiesza auto mierząc je stoperem w komórce to niestety ale kompromitujesz się i tyle

 

chcesz robić próby to załatw sobie urządzenie wysłałem linka np. g-tech pro jest super i mierzy mnóstwo ciekawych innych rzeczy -

A dlaczego bo ty tak uwazasz :mad2:

Masz tds mierz sobie g-techem, linijka czym tam chcesz- nic mi do tego

Zadalem proste pytanie oczekujac prostej odpowiedzi np ja tam kiedys mierzylem i wyszlo mi tyle.......od uzytkownikow 535 nie tds 520 m5 i tico

 

No to pojechałeś....

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano (edytowane)

Daj sobie spokój z taką impertynencją – wystarczy już, że założyłeś dość dziwny wątek – taki, który będzie się tylko plątał komuś na drodze do wyszukania czegoś bardziej interesującego.

Powtórzę – najpierw człowiek patrzy w dane techniczne (co zazwyczaj każdemu wystarcza) – potem ewentualnie, jeżeli już musi – sprawdza to doświadczalnie... Jeżeli wynik jest zbliżony, do tego co w danych (przy założeniu jakiegoś marginesu błędu w pomiarze), to nie robi się wielkiego halo z tego powodu... Jak zmierzysz 4,5s, albo 20s – to może będzie nad czym debatować.

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Nie czuje sie pojechany bo gosc jest smieszny ze swoim stoperkiem a gdzie przekłamania licznika i takie tam moze jeszcze sam go gasił :cool2:

 

dla mnie koniec tematu O! Teraz może se jechać mam to głęboko...

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Powiem tak. 535 z nie modyfikowanym silnikiem,od 0 do 100 to 7,7 sek. i koniec i kropka. A już zejscie na 6 sek.to już fantazja a napewno w 535

Pozdrawiam

BMW M-Power
Opublikowano
To chyba takie cudo jak w mojej okolicy jedno E 39 - jak rusza ryczy jak ranny łoś, jak jedzie też nie lepiej. Nie ma co się dziwić w związku z tym obiegowym opiniom o kierowcach BMW ( typu: więcej koni pod maską niż szarych komórek pod czaszką ) Pozdrawiam autora wątku i życzę spotkania Mobilnego Laboratorium Policji Drogowej - niestety w Polsce są tylko dwa.
Opublikowano
Nie czuje sie pojechany bo gosc jest smieszny ze swoim stoperkiem a gdzie przekłamania licznika i takie tam moze jeszcze sam go gasił :cool2:

 

dla mnie koniec tematu O! Teraz może se jechać mam to głęboko...

:) nie chodzilo mi o to ze powinienes sie przejac tym co napisal.Chodzilo o sposob w jaki sie wypowiedzial-nieslusznie ponizyl slabsze modele i to w taki sposob.. Coz niewarto zwracac uwagi na takie zachowania.Pozdrawiam Cie:)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.