Skocz do zawartości

Układ wspomagania kierownicy w BMW E39 M5. Problemy z olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wiem, że temat już był opisywany wcześniej, ale wszystkie posty nie dały mi jednożnacznych wskazówek i odpowiedzi. Dlatego muszę zacząc nowy wątek.

Otóż w mojej M5 kilka dni temu, gdy zimna dała o sobie znać, zaczął ,,piszczeć" układ wspomagania. Okazało sie, że korek był nie dokręcony i prawdopodobie wyciekł cały płyn. Na korku mam napisane CHF 7.1 ONLY (zielony), ale był zalany chyba jakiś inny płyn(czerwony) wydaje mi sie, że ATF. :roll: Wlałem teraz FEBI 6162 jest to ponoć to samo co CHF 7.1, nie chciałem zatrzec pompy. Moje pytania, to :

1. Czy można mieszać ze sobą ATF z CHF, wsumie mają taką samą gęstość :? :?:

2. Czy jest to tylko dorażny środek, i należy teraz spuścić cały płyn, przepłukać układ i zalać nowy płyn CHF 7.1(FEBI 6162) :?:

3. Czym najlepiej przepłukać układ :?:

 

Aha, teraz wspomaganie nie piszczy już(ale taj jakby opory sie zwiększyły), zato kierownica chodzi tak jakby dostała letkiego luzu i letko syczy przy oporowym skręceniu, czy to w prawo czy to w lewo :( Macie jakieś sugestje :?: :?:

Opublikowano

wymienic na odpowiedni :!: :!: :!:

 

czy ktoś coś wie na temat płynu (zielonego) do wspomagania "LHM" podobno jest używany do hydrauliki w zawieszeniu cytryn ma te same parametry i kosztuje 20 PLN / litr :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.