Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bardzo proszę o przedstawienie dokładnych różnic pomiędzy modelami 330d i np. standardowym 320d

 

na pewno:

- silnik :-)

- większe tarcze hamulcowe,

- podobno tarcze ceramiczne...?

- ..... co jeszcze ?

 

ps. mam wrażenie że moja 330d jest troszkę niska z tyłu (choć widziałem podobną na ulicy i też była niska)

na 100% nie było nic ruszane w zawieszeniu,

 

link do fotki:

www.comex.pl/bmw/niska.jpg

Edytowane przez maciek1024

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tymi tarczami ceramicznymi to wyskoczyłeś :D

 

Większe hamulce, standardowo 17-ki felgi.

Podłokietnik z przodu w standardzie, elektryczne fotele, podwójna końcówka wydechu ;), 6 cylindrów zamiast 4ech :mrgreen:

Chyba nerka na masce jest inna, cała chromowana ale tego nie jestem pewien....

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Z tymi tarczami ceramicznymi to wyskoczyłeś :D

 

tak kiedyś słyszałem od gościa który sprowadził 330, tylko w jakiejś specjalnej wersji.... podobno ;-)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to nie wiedziałem :oops:

Na bmwfans znalazłem tylko nawiercane, nie ma tam wzmianki z czego są zrobione....

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
tylni i przedni wachacz inne i zawiecha m-technic

 

proszę o potwierdzenie tej informacji...

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
tylni i przedni wachacz inne i zawiecha m-technic
:duh: :duh: :duh:

 

...chociaz masz racje z przodu jest inny wahacz a z tylu inny :mrgreen:

 

A ty maciek1024 zamiast czekac na odpowiedz wykaz sie odrobina inicjatywy wejdz na realoem lub bmwfans i sprawdz jakie wahacze/zawieszzenie bylo montowane w jakich modelach. Przy okazji mozesz tez sprawdzic inne rzeczy a zdobyta wiedza bycmoze ci sie przyda ...

:cool2:

Opublikowano
No to wreszcie jak z tymi wahaczami ? bo czeka mnie na pewno wymiana i wszędzie widzę '' do E-46 '' a nic że do R4 czy R6 albo przed czy po lifcie
Opublikowano
tylni i przedni wachacz inne i zawiecha m-technic
:duh: :duh: :duh:

 

...chociaz masz racje z przodu jest inny wahacz a z tylu inny :mrgreen:

 

A ty maciek1024 zamiast czekac na odpowiedz wykaz sie odrobina inicjatywy wejdz na realoem lub bmwfans i sprawdz jakie wahacze/zawieszzenie bylo montowane w jakich modelach. Przy okazji mozesz tez sprawdzic inne rzeczy a zdobyta wiedza bycmoze ci sie przyda ...

:cool2:

 

:lol:

OK, OK :-)

 

wiedze na temat autka zbieram cały czas, ......

 

ale może jednak jakiś szanowny posiadacz 330d może mi skomentować prześwit tylnego zawieszenia zamieszczonego na fotce ?

czy nie jest za mały ?

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
...jakieś jeszcze wątpliwości ???

 

Ten tylni wahacz z piasta jest inny ale tylko dlatego ze sa grubsze poloski i wieksze lozyska (325i i 330i tez ma wieksze) tak samo jak sa wieksze tarcze hamulcowe lub inne sprezyny w ciezszej/mocniejszej wersji silnkowej. Natomiast dwa pozostale tylnie wahacze sa takie same w kazdym modelu. I jezeli ktos by chcial to da sie np. zalozyc do 320d wahacz od 330d bo np. ktos zrobil swapa albo zmienil dyfer i zeby mu nie ukrecilo polosiek to montuje te od wersji 330d.

Z przodu natomiast bez znaczenia wszystko jest takie samo. Fakt, na poczatku produkcji byly inne wahacze w przednim zawieszeniu (inaczej wyprofilowane i bez otworow) ale byly one montowane zarowno w 316i jaki i 330d. I tak samo sa one zamienne (wazne zeby byly dwa takie same).

:hand:

Opublikowano

Nie twierdze że sie nie da poprzekładać części z innego samochodu do 330, wymieniłem części które są inne w tych samochodach i tyle.

 

Z przodu natomiast bez znaczenia wszystko jest takie samo.
a tu też bym się kłócił ze wszystko jest takie same, to dlaczego sworzeń przy kole jest większy w 330 i raczej wahacza od 320 wsadzić się nie da od tak.
Opublikowano

ale może jednak jakiś szanowny posiadacz 330d może mi skomentować prześwit tylnego zawieszenia zamieszczonego na fotce ?

czy nie jest za mały ?

 

 

Wszystko jest ok, mam touringa 330d i też na poczatko dziwiło mnie to niskie zawieszenie, szczególnie, że to kombi... Ale juz wiele razy jeździłem załadowany na maxa i wszystko było w porządku, sprawdź VIN, ja mam tam: 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i nie wiem, czy nie wszystkie 330d tak mają :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.