Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest to temat założony przezemnie specjalnie dla użytkownika Amato :wink:

 

Twierdzi on że instalcja LPG "na śrubkę" jest wspaniałym wynalazkiem i można ją zamontować w silniku m30b35 (3500cc) ponadto:

1) Jak auto za dużo pali to można wkrecić śrubkę, taka zalet :norty:

2) Nie ma strat mocy, a przynajmniej on tego nie czuje

3) Gaz nie strzala, bo jest klapka

 

Jeśli ktoś chce sie dołączyć do krucjaty to proszę o naukowe potwierdzenie niższości mieszalnika na sekwencją, będe wdzięczny za znalezienie wykresu z hamownii, dotyczy on BMW E34 z silnikiem m50b25.

Na czystym PB ma 192KM

Na LPG ~130KM (nie pamiętam dokładnie)

NA PB z zalożoną instalacją 150KM :duh:

Był prezentowany w magazynie "Auto Po Gwarancji", widziełem go gdzies w necie, ale nie mogę znaleźć :cry2:

 

 

Także przenieśmy dusputę tutaj, a nie róbmy śmietnika w dziale "Seria 7" :cool2:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ehhh... ;) Że też muszę przejść do defensywy ...

 

Intro: Nie twierdzę że jest to cudowny wynalazek, daleko mi do Tuska z definiowaniem cudów. Ino jedyne co twierdzę że nie jest to śmieć i totalne dziadostwo.

 

Ad. 1 - bo można, konsekwencje już ustaliliśmy :P zawory itd.

Ad. 2 - A tu Ciebie mam! Znajdź chociaż jeden z moich postów w którym napisałem że nie ma lub nie czuję spadku mocy - podtrzymuję nadal moją wypowiedź że zanim powiem "tak, masz rację" lub "nie, gdyż bo ponieważ" to pojadę na hamownię i dopiero wówczas będę rzucał konikami. Dla mnie nie jest to taki widoczny spadek - nie używam mojej LIMUZYNY rajdowo :twisted2:

Ad. 3. HA! Ty to zostań politykiem. Przekręciłeś moją wypowiedź w której stwierdzam że po wizycie w warsztacie zostałem upewniony co do tego że strzał w kolektor jest niemożliwy, same wystrzały mogą zaistnieć i tu już moje zdanie ale jest to zjawisko niezależne od tego że jest to "śrubka" - zły dobór mieszanki przyczyną? Może - złe rozwiązanie konstrukcyjne? Udowodnij! :norty:

 

Skoro o BMW 5 (E34 520 M20 + LPG, fabrycznie 120-130 KM), w przypadku gazu faktycznie jest to muł i definitywnie czuć spadek mocy. Możliwe że ma to większy związek z samym silnikiem który był remontowany przez takich lewusów do których więcej auta nie wstawię (10 robi, każdy kolejno, nikt nie wie co robił poprzednik, każdy dokłada coś od siebie, jak nie staniesz przy nich to auto 2tygodnie stać będzie na warsztacie... ale to temat do innego działu) - wspominam o nich bo rozważam czy mogą mieć oni z tym spadkiem mocy wspólnego. Zanim auto trafiło do nich śmigało na PB i na LPG mając kopa (bez wykresu z hamowni nie będę się upierał że koniki te same) - ale zdecydowanie było to nieodczuwalne!

 

Kiedyś miałem Vectrę PB+LPG - w niej co chwila filtr do czyszczenia, co jakiś czas świece i do tego na gazie była muł, na PB też zaczynała mulić (automat) więc poszła do żyda.

 

W przypadku BMW 7 (735i E32 R6/M30, fabrycznie 155KW/211KM) PB+LPG - którym śmigam prawie codziennie nie stwierdzam żeby był to muł! I tego będę bronił. Tak w ogóle to ja mam jakiś wynalazek z Legnicy - że nie ma typowego filtra, zamiast tego jest jakaś wkładka czy coś - ale zastrzegam, to nie jest typowy filtr!

 

Bynajmniej żeby była jasność - po raz wtóry mówię - jeśli udowodnisz mi bezgranicznie wyższość sekwencji nad śrubką - będę zobligowany przejść na Twój front i zainwestować w przełożenie instalacji :worried:

 

Także przenieśmy dusputę tutaj, a nie róbmy śmietnika w dziale "Seria 7"

Nie dysputę, tylko merytoryczną dyskusję :mrgreen: Ale popieram - przynajmniej nie będę musiał odszukiwać Twoich wypocin :clap:

 

Tak więc skonfrontujmy Twoje "przeciw" śrubce z sekwencją. Już wiemy że można stracić wtryski - rozumiem że nie mówimy o wtryskach paliwa tylko o osobnych do gazu?

 

1. Czy istnieje możliwość wypalenia się zaworów?

2. Czy jest możliwe uszkodzenie wtrysków PB przez nie używanie zbyt długo PB zamiast LPG?

3. Jak to jest z instalacją - czy mocno zajmuje miejsce przy wyłapywaniu powietrza? Mam na myśli dolot.

 

Mikser który mam zdecydowanie nie jest tak zamontowany żeby zabierał mi 40% dolotu - ktoś tu wspominał takie cyferki, nie koniecznie Ty Kolego ;)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Nagraj film jak twoje 735i przyśpiesza 0 -100, 80-120 na IV 80-120 na V.

Pomierzymy, pogadamy.

Wrzuć na youtube.com

 

W gazie I generacji musi być zawsze przed lub rzadziej za przepływomierzem zwężka Venturiego. Jest ona po oto aby tworzyć podciśnienie, w ten sposób gaz zassysany jest przez silnik z parownika (takie duże okrągłe, dochodza do tego węże od wody).

 

Policzyłem u mnie, przepływomierz w najwęższym miejscu ma 6000mm2 powierzchni, zwężka ma 33mm średnicy co daje powierzchnię 3419mm2 (ze wzoru na powierzchnię okręgu), czyli jest to zaślepienie około 40%.

 

Wiesz jak zmiejsza się moc aut typu WRC, aby mogły spełniać daną homolagację :?: Wstawia się zwężke do dolotu i już np z 550KM robi się 200KM :roll:

 

Co do strzałów, one nie występuja na beznynie, bo technicznie nie ma takiej możliwości, przy zasilaniu PB, benzyna znajduje sie tylko u dołu kolektora przy łaczeniu z głowicą, tam jest wtyskiwana. Tak samo na sekwencji, technicznie nie ma takiej możliwości, z tego samego powodu.

LPG na śrubkę napełnia cały kolektor mieszanina łatwo palną, wystarczy iskierka....BOOM

 

A może jeszcze jedno cię przekona :D

Zdemontuj Gaz, wyjmij zwężke (mikser), wyjmij klapę antywybuchową.

Zresetuj ECU autka, zalej PB98 + jakieś czyściwo w stylu STP, pojeździ i poczuj prawdziwą moc :norty:

 

Teraz jazda twoim autem przypomina bieg na 100metrów w masce gazowej z mocno przykręconym filtrem, dyszysz, pocisz się, ciemno przed oczami, a biegniesz bardzo powoli, coraz słabiej....

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano (edytowane)

Kolego Amato pprosze Cię, najlepiej wiesz co zrób wyciąk mikser i klape i w tedy sie przejedz, bo z tego co piszesz to pewnie polonez się lepiej zbiera.

A jak uważasz że śruba jest super to wywal wtryski, kompa i wstaw gaźnik bedziesz miał więcej śrubek do kręcenia.

 

Grigorij nie doczytałem twojego posta bo we mnie zagotowało(oto chodziło).

Edytowane przez pietro
Opublikowano
kolego pietro a mógłbyś trochę bardziej merytorycznie? Jeśli nie masz co ciekawego dorzucić to proszę Ciebie abyś ograniczył się do przytakiwania.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
A 123 to masz czy lunołeś, bo jak się prześadłeś z takiego demona przyspieszeń no to nic dziwnego że M30B35 zapie..... mimo tego że ma z 50KM mniej.
Opublikowano

pietro

1. to nie są moje pierwsze samochody/pojazdy, wierz bądź nie, ale wiem co to przyspieszenie, więc nie musisz się starać mi tego unaocznić przez drwinę

 

2. W123 300D przyspiesza do setki ledwie o 3-4 sek. dłużej w porównaniu do 735 M30, wsiądź kolego kiedyś do diesla, nie są szybkie, ale mają przyspieszenie. Mój MB śmigał bez problemu i jęków do 160km/h i uwierz mi - zdziwiłbyś się jakie przyspieszenie może mieć taki MB.

 

3. Nie jestem rajdowcem i nie o tym mowa więc nie będę z Tobą polemizował w taki idiotyczny sposób "kto może więcej" lub "co może więcej"

 

Chcesz być fajny, to rzuć jakieś cyferki, pokaż że potrafisz - bo 40% to w tym wypadku nie 50 a 84,4 KM mniej lub zakładając że zostaje 150 KM daje nam to ujemnie 61 KM.

 

Odezwij się jak ponownie wymyślisz coś fajnego

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
2. W123 300D przyspiesza do setki ledwie o 3-4 sek. dłużej w porównaniu do 735 M30, wsiądź kolego kiedyś do diesla, nie są szybkie, ale mają przyspieszenie. Mój MB śmigał bez problemu i jęków do 160km/h i uwierz mi - zdziwiłbyś się jakie przyspieszenie może mieć taki MB.

Poległem i leżę pod biurkiem...

300d a 735 to kolosalna różnica, miałem przyjemność jezdzić tymi samochodami, i merc przy bmw to straszny muł... tam gdzie licznik się zatrzymuje w 300d w beemce rwie do przodu..

i różnica w przyśpieszeniu do 100 to nie 3-4 sek, tylko z 9-10...

Opublikowano

nie będę szukał dowodów i statystyk, nie to miałem na myśli by dowodzić wielkości czy szybkości MB, niech będzie i 20s - proszę bardzo, giń i gnij gdzie sobie chcesz i kiedy sobie chcesz - to była mało ciekawa polemika ze strasznie ironicznym pietro.

 

Miałeś muła bo tak o niego dbałeś - pewnie z takim samym szacunkiem i zamiłowaniem z jakimś się teraz o nim wypowiadasz.

 

I to chyba normalne że auto mające 88KM nie ma osiągów prędkości takiej jak pojazd na 211KM! Więc nie zgrywaj się robiąc OT! Chcesz być fajny, chcesz się pochwalić? Suuuper, ale przenieś się na inny wątek - ten jest zarezerwowany celem obrony resztek jako takiego imienia instalacji na śrubce oraz wykazania różnic (lepszych bądź gorszych z wersją wtryskową).

 

-------

Grigorij - wracając do tematu - proszę, odpowiedz mi na moje pytania :)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
pietro

Odezwij się jak ponownie wymyślisz coś fajnego

 

Z pewnymi osobami lepiej nie dyskutować, ty jesteś jedną z nich

niewiem ile masz lat i niechcę ci ubliżać ale bzdety piszesz.

Opublikowano
13, a teraz na temat i konkretniej

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Amato zadaj mi jeszcze raz pytania jakie masz odnośnie gazu, ale ponumeruj je, a ja chętnie odpowiem :handshake:

Przepraszam, ale troszkę się zrobił bajzel i ciężko mi je wyszukać :wink:

 

PS

Wiesz 4 lata temu też bym bronił "śrubki" do upadłego, miałem ją w moim 735i, wywaliłem jak przejechałem się 735i bez gazu, nie chodzi nawet o tego niesamowitego kopa, chodzi także o elastycznośc, kulutrę pracy, to naprawde całkiem inny silnik sie robi :cool2:

 

Dobra czekam na pytania :cool2:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Jeśli ktoś chce sie dołączyć do krucjaty to proszę o naukowe potwierdzenie niższości mieszalnika na sekwencją, będe wdzięczny za znalezienie wykresu z hamownii, dotyczy on BMW E34 z silnikiem m50b25.

Na czystym PB ma 192KM

Na LPG ~130KM (nie pamiętam dokładnie)

NA PB z zalożoną instalacją 150KM :duh:

Był prezentowany w magazynie "Auto Po Gwarancji", widziełem go gdzies w necie, ale nie mogę znaleźć :cry2:

 

http://www.godula.cc.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=23906&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

2. W123 300D przyspiesza do setki ledwie o 3-4 sek. dłużej w porównaniu do 735 M30, wsiądź kolego kiedyś do diesla, nie są szybkie, ale mają przyspieszenie.

To może w porównaniu z twoim 735 bo przyspieszenie W123 300D 0-100 to 17,8 s dla wersji 88 KM a były też 80KM (bodajze do września 1979r.). Przyspieszenie dla tej słabszej wersji to 19.9 s.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

Dzięki akrystian zaoszczędziłem na hamowni ;) No tak, ok, przyznaję! Moc spada znacząco.... Jednak nadal uważam że nie jest to takie tragiczne rozwiązanie! :D

 

Teraz przynajmniej wiem czemu mam mniejsze spalanie niż większa część kolegów z "sekwencją" ...

 

Jak powiedziałem, kupiłem to auto ze względu na wymiary i wygodę.

Jutro jestem już umówiony z opiekunem mojej instalacji i zweryfikuję informacje - z kierunkiem na usprawnienie, tak hop to ja 6ooo nie wyłożę na nową instalację :cry2:

 

Jednak kontynuując lub kończąc temat, Grigorij pytanka wypunktowane były ;) no nic, kopiuje i wklejam:

 

Tak więc skonfrontujmy Twoje "przeciw" śrubce z sekwencją. Już wiemy że można stracić wtryski - rozumiem że nie mówimy o wtryskach paliwa tylko o osobnych do gazu?

 

1. Czy istnieje możliwość wypalenia się zaworów?

2. Czy jest możliwe uszkodzenie wtrysków PB przez nie używanie zbyt długo PB zamiast LPG? - czyli nadmierną/intensywną jazdę na LPG z całkowitym wyłączeniem PB.

3. Jak to jest z instalacją - czy mocno zajmuje miejsce przy wyłapywaniu powietrza? Mam na myśli dolot.

 

Swoją drogą to tak mi nagadałeś że kiedy dziś odpalałem autko te uruchamiając silnik zrobiło mały wystrzał (wydechem poszło) .... o mało nie dostałem zawału, przed oczami przeleciało mi tylko piwo dla Ciebie ;)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
To może w porównaniu z twoim 735 bo przyspieszenie W123 300D 0-100 to 17,8 s dla wersji 88 KM a były też 80KM (bodajze do września 1979r.). Przyspieszenie dla tej słabszej wersji to 19.9 s.

Tak, mój MB był z września 1979 - ta nowszą seria, nie wiem czy to druga czy tylko silnikami się różniła, ten konkretny W123 300D miał 88KM

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
panowie wypowiem sie ja mam 730 i 188KM mialem gaz 2 generacji niechciala sie wkrecac powyzej 4000 obr zlozylem se BLOSA grci sie duzo lepiej równiez na bezynie jest ogromna róznica mikser dusi silnik wiem bo czulem nie namawiam na BLOSA bo to jest zawsze jakis kosz ale warto w trasie nadal pali mi tyle samo lecz w miecie spadlo spalanie z 20l na 18l i wyzej moge krecic lecz w lato i tak zakladam sekwencje bo wiem ze wtedy bedzie mocniejszy na wypalenie zaworów musisz jeszcze poczekac to niejest tak odrazu ale mowmy szczeze silnik niszczy sie od tego g..... lecz nasze panstwo ma nas w d..... i winduje strasznie cene benzyny mikser to tylko alternatywne wyjcie
Opublikowano

panowie na ten wykres z hamowni patrzcie z przymrozeniem oka nie bede sie wypowiadal czemu itp itd 50km straty... chyba ze zwezka fi 15mm... :mad2: :duh:

 

dwa na zwezce straci przyspieszenie i moc i wogole. z tym sie nie ma co klucic...

 

trzy jak za duzo pali skrecisz mu srube to bedzie mial za uboga mieszanke.. regulacja tylko i wylacznie z analizatorem...

 

cztery porownujecie sekwencje do sruby...

no ok porownajcie w takim razie malucha z nowa bmw 750iL maluch ma jakies szanse??

 

piec sekwencji do kazdego silnika sie nei zalozy.. srube sie zalozy do kazdego tylko jest to bezsensowne w niektorych przypadkach np pierwszy lepszy silnik m50...

 

 

szesc DOBRZE wyregulowana sruba bedzie dobrze sluzyla i nie bedzie strzelac!!

 

siedem ZLE skalibrowana sekwencja moze tak samo zdenerowowac jak ZLE wyregulowana sruba!!

 

porownanie beczki 300d z bema 735 jest zdeka chore...

 

po co takie tematy?? zeby robic bajzel?? zaraz sie zaczna wypowiadac przeciwnicy lpg i zrobi sie kolejna rozmowa lpg vs bena....

pozdro

Opublikowano

Byłem na warsztacie, zweryfikowałem wszystkie info. Tak zatem podjąłem decyzję że w najbliższym czasie przechodzę na BLOS - w mojej sytuacji przy mojej instalacji wydaje się to idealnym rozwiązaniem - przynajmniej na tą chwilę. 300-350 PLN za ten bajer to niewiele, ostatnio wydałem ponad 700 PLN na hamulce, więc Blos w porównaniu z nimi cenowo oraz w kategorii przeznaczenia wydaje się być tani :mrgreen:

 

Moc silnika ma docelowo wrócić do 211 KM i to jest teraz mój cel ;)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Moc silnika ma docelowo wrócić do 211 KM i to jest teraz mój cel ;)

Daj spokoj z blosem jeśli takie masz założenia.

peace & love
Opublikowano
Przecież BLOS spowoduje że na benzynie auto odzyska swoje kucyki, czyż nie tak? Zatem o co chodzi? :D

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
Tak więc skonfrontujmy Twoje "przeciw" śrubce z sekwencją. Już wiemy że można stracić wtryski - rozumiem że nie mówimy o wtryskach paliwa tylko o osobnych do gazu?

Przy śrubce możesz zatrzeć wtryski, mogą się zapiec od nie używania, sekwencja zawsze dopuszcza benzynę do pracy, nie ma możliwości przełączenia na LPG przed osiągnięciem temperatury cieczy chłodzącej równej 30 stopni, ma to wade w postaci zwiększonego zużycia beznyny, ale zalete tak iż układ ten działa.

 

1. Czy istnieje możliwość wypalenia się zaworów?

Przy źle ustawionej sekwencji, tak, przy dobrze nie, zawory/gniazda zaworowe sa przystosowane do benzyny bez ołowiowej, sa utwardzane, takze są o wiele wytrzymalsze niż w silnikach z lat 60 czy 70 nie przystosowanych do bezołowki

2. Czy jest możliwe uszkodzenie wtrysków PB przez nie używanie zbyt długo PB zamiast LPG? - czyli nadmierną/intensywną jazdę na LPG z całkowitym wyłączeniem PB.

Tak jak napisałem wyżej, instalacja sekwencyjna dopuszcza do pracy system paliwowy automatycznie. Także możliwośc uszkodzenia jest o wiele niższa.

3. Jak to jest z instalacją - czy mocno zajmuje miejsce przy wyłapywaniu powietrza? Mam na myśli dolot.

 

Przy wtrysku gazu dolot jest identyczny z fabryczny, nie ma w tym układzie żadnych modyfikacji, wszystko jest na swoim miejscu.

 

Z Blosem sobie daj spokój, przerabiałem, jest lepiej dużo lepiej, ale to jeszcze nie jest to co ma być, on też jest bardzo szeroką ale jednak zweżką :roll:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

co do BLOSa, to ja jednak się skuszę ;) O sekwencji pomyślę w przyszłości - a na 100% wtedy kiedy zostanę zmuszony do wymiany wtrysków.

 

To jak to jest że wszędzie trąbią że ten BLOS to doskonałe wyjście z tej sytuacji że auto nie traci mocy, a jednak to zwężka jest?

 

Czy po założeniu BLOSa zwiększa się zużycie gazu czy wręcz przeciwnie, zostaje w miejscu lub spada? Mówiąc o BLOS mam na myśli taki "gaźniczek" jak ten tutaj

http://allegro.pl/item299014178_blos_gaznik_brc_promocja_tylko_5_dni.html

 

W ogóle mówiąc o LPG myślę wyłącznie o STAKO i BRC ;)

 

Teraz będę musiał przełożyć zbiornik (mam walcowy, chcę upchnąć go w koło), bo jak się dowiedziałem dzięki koledze typerowi mam worek na narty (umieszczony on jest za podłokietnikiem i butla go blokuje), a dla mojej żonki to informacja równa z "mam dla Ciebie nową kolię, same złoto i diamenty" (uwielbia narciarstwo) :mrgreen: Zatem przekładając zbiornik za jednym zamachem wstawiłbym BLOS.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Tak wygląda działanie blos'a

A tak przyśpiesza moje 728i z 1984 roku o mocy fabrycznej 184KM, na blosie ma 160KM.

 

Hmm, sam mam Blos'a w E23, ale nie polecam, chce kupic teraz E32 735i w manualu, wstawić mu sekwencje, a E23 (rekina) pozbawić gazu i jeździć nim okazyjnie na PB :mrgreen:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

No tak... ale chyba lepszy jednak BLOS niż śrubka? W końcu na BLOS wydam 300-350 PLN a na nową instalację sekwencyjną jakieś kilka ptysi. .... więc chyba w tym wypadku BLOS nie wydaje się być takim złym rozwiązaniem?

 

(OT: na tym drugim filmiku - ten pisk zanim rzuciłeś kamerę, to ostry zakręt czy nagłe hamowanie? ;) )

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Blos jest 100x lepszy, mniej więcej tak jak gaźnik z samochodu Syrena, a 6 gaźnikowy sytem z samochodu Porsche, taka różnica technologiczna.

 

Podejrzewam że na benzynie, jak już naprawię wszystkie uszkodzenia związane z długoletnia eksplatacją na LPG, będe miał około 170KM.

 

Za sekwencję, jak masz już I generację, dasz jakieś 2000-2500zł.

Blos to 300 za zakup, 100zł założenie (choć polecam samemu jest to łatwe) + ktoś to musi ustawić, a z tym kiepsko...

 

Ten pisk to hamowanie, kamerzysta się nie popisał, i wyłączył za wcześnie, a chciałem sprawdzić w ile metrów auto hamuje ze 130km/h do 0. Potem klatka po klatce można sprawdzić w którym miejscu dokładnie byłem, i zmierzyć ulicę do miejsca gdzie zachamowałem.

W książce/instrukcji takich danych nie ma, jest tylko w warunkach idealnej przyczepności hamuje w 28 metrów ze 100km/h :roll:

Mam ABS, także nie byłoby to niszczenie opon.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.