Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanko jak zwiekszyć moc w mojej beti z wyjątkiem zmiany silnika na większy oczywiście jak na 1.6 nieżle śmiga ale jeżdzilem 2.0 calineczką i.....brakuje mi troche tego pociśnięcia :(
Opublikowano

:norty: hmmm ja bym ci polecał tak:

1. Pełen zestaw magnetyzerów - najlepiej jak najwięcej i zamontować wszędzie - na rurze wydechowej też gdyż uporządkowują ruch wydalanych spalin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

2. Strumienica - najlepiej ze 2 jak sie zmieszczą no i wolny wydech żeby porządnie buczało przy jeździe po mieście

3. Koniecznie przycisk z allegro - ten za 50zł co dodaje do 20KM z potencjometrem. Jesli tego nie będzie to nie ma szans na jakikolwiek efekt. To musi miec każdy szanujący sie tjunner.

4. Możesz jeszcze zastanowić się nad BODYKIT. Im więcej pozakładasz plastikowych badziewi to będzie bardziej opływowy - co za tym idzie mniejsze opory przy jeździe po suchej nawierzchni - a zimą możesz zawsze dorobić jako odśnieżarka

5. No i kwestia komfortu klimatycznego - proponuję na szyby komplet worków koloru czarnego i nie patrz na przepisy o 70% przepuszaczalności tego i tak nikt nie sprawdza.

 

czy coś pomyliłem - może koledzy jeszcze coś dodadzą od siebie.

 

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano
kOlega napewno chcial byc dowcipny wiec nie traktuj tego jak obraza . Ale z 1.6 niestety nic nie da sie wycisnac za male pieniadze a durzych sie nie oplaca napewno lepiej sprzedac i kopic inne bo jak zaczniesz cos modzic to nic nie wyjdzie , zakladanie soft turbo + cheble+strojenie+wydech+zmiana tyluna tarcze ++++to nie porozumienie . bo nadal masz cos co ledwo dycha i jest malutkie jak szpileczka (mowa o motorku . ) ciag napewno byl ale pamietaj mlody adepcie sztuki tiuningu (KONIE Z POJEMNOSCI SA SZLACHETNE Z RODOWODEM )eleganckie
Opublikowano

Zapomnieliście panowie dodać na tylnej klapie

emblemat M3 - a sama świadomość kierowcy już mu dołoży 200 KM

jak będzie miał wyobraźnie :)

 

Witas żeby mieć z tyłu tarcze w 316 wystarczy kupić kołpaki tarcze są gratis:)

Opublikowano
troche nie rozumie z tymi kolpakami . w 1.6 z tylu sa bebny . chyba ze sie myle . ale kiedys widzialem takie kolpaki z plastikowymi tarczami pewno o to chodzi
Opublikowano

:lol: :lol: :lol:

 

No dobra dajcie spokój z tym sarkazmem :mrgreen:

Najlepszym sposobem na zwiększenie mocy 1.6 będzie poprostu sprawdzenie czy trzyma serie,jak nie no to doprowadzić go do tego,czyli jakiś remoncik i tyle,więcej z tego silnika nie wyciśniesz bo nikt go nie konstruował do wyścigów,pamiętaj że to najmniejszy silnik w gamie więc nie ma co go męczyć,co najwyżej jak napisałem sprawdzić czy trzyma serię i cieszyć się jak ma zbliżone osiągi do seryjnych :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
widzicie to wasze podjecie do 1,6 to paranoja :? mam i nie narzekam dla mnie starcza moze 10km wiecej by sie zdalo. wy odraz ośmieszacie itd nie każdego stan na 2.0lub 2,5 ,co drugi post z tym tematem to rownacie ludzi najlepiej to zmieniece ten klub na m-power i tylko o takich silnikach gadajcie a wszystko co nie ma wiecej niz 100km to padaka .To bmw z milosci a nie osiagow i jestem tego przykladem 1,6 94 i jestem w trakcie remontu i dopieszczenia w granicach 8-9tys i jakoś nie myślę sprzedać auto ma prawie idealna serie silnik igiełka wiec co pozostaje zrobisz resztę,jakis tam pakiecik m-tech lakierek audio i oto w tym chodzi bo jak tak dalej pójdzie to nie będzie 1,6.JA ZACHWALAM BRONIE I POLECAM :8)
Opublikowano

Tak jak pisali poprzednicy - nie ma najmniejszego sensu ingerować w silnik 1.6 bo włożone pieniądze nie dadzą ci tyle mocy co może dać sprzedaż samochodu i kupienie z większym silnikiem.

 

Jeśli martwi Cię eksploatacja (większe spalanie) to nie zwracaj na to uwagi - ja mam 2.8 i pali mi tyle samo co moje poprzednie 1.8i (pewnie zaraz zostanę zjechany jak pies podwórkowy za te herezje) Jedyne co jest droższe to OC :)

 

Pozdrawiam.

"A Pan 9mm Jest Pasterzem Chroniącym Moją Sprawiedliwą Dupę W dolinie Ciemności..."
Opublikowano

Wkładka K&N + chip (jak jest bez immobilisera) - koszt coś koło 250zł - różnica jest odczuwalna - aczkolwiek cudów nie ma. Jednak jak za taką cenę, to jestem zadowolony. Wzrost mocy zauważyły też osoby, które o zmianach jakie wprowadziłem nawet nie wiedziały, więc coś w tym jest - jak ktoś mi zasponsoruje hamownię, to się przejadę.

 

Do tego można dołożyć lepsze świece i lać 98 czy nawet lepszą benzynkę.

 

 

A tak poza tym, to i tak mocy jest mało i ja chcę 2.5/2.8 :cry2:

Opublikowano

Mocy jest zawsze za mało. Ktoś tam pisał że wystarczyło by mu 10KM i by było dobrze.. Ja zaczynałem od forda 1.8 potem było BMW 320- na początku było super - ale brakowało jakieś 10-20KM teraz mam 328 mam prawie 50KM więcej - na początku też było super, ale po jakimś czasie znowu zaczęło trochę brakować.

Na szczęście się opamiętałem bo przypomniał mi się znajomy który po 2 miesiącach po zakupieniu wymarzonej M3 też stwierdził że mało... ostatnio jak miałem z nim kontakt miał jeszcze Mitsubishi Evo7 i też mu było mało i kombinował co by tu zrobić żeby było więcej ... zawsze jest za mało - więc trzeba się cieszyć z tego co się ma, choć z drugiej strony w kombinowaniu nie ma nic złego :) Jak ktoś mądry kiedyś powiedział nie osiągnięcie celu jest najprzyjemniejsze ale przebywanie drogi do niego :mrgreen:

Opublikowano

ja w swoim 1,6 wycialem katalizator i wspawalem tlumik przelotowy, nie dlatego ze chcialem na sile zwiekszyc moc, ale dlatego ze juz brzeczal. po wycieciu katalizatora autko stalo sie troszke zwawsze, a i na tej operacji zarobilem troche grosza.

poza tym zawsze mozna zainwestowac w cos takiego jak ktos ma luzny 1000zl: http://www.godula.pl/index.php?mode=bmw

"there's more to living than only surviving"
Opublikowano
oo co do kata nie jedna ostra rozmowa byla na ten temat ale jestem jzu 2 dni po wycięciu i jak jechalem z moja dziewczyna to sama spytala sie czy cos nie zmieniałem różnica odczuwalna głównie z dolnych partii obrotów.
Opublikowano

A po wycięciu kata dzwiek Ci sie nie zmienił ? Bo jak wyciałem w poprzednim E30 316 to było głosniej i jakby z poloneza a nie z BMW a poprawa dynamiki praktycznie żadna

:cry2: To mozna robic jesli auto juz naprawde trudno sie buja bo kat jest zapchany ale normalnie nie dam sie juz skusic na to w iS.

 

Odnosnie tego podciągania 1,6 to Ci poradze zebys spojrzał czy da sie podłozyc jakis krótszy dyfer. To Ci doda siły ale troche wyzej będa stac obroty bo skrócisz biegi za rozsądną kase.

Ogólnie ja wiem, ze nie kazdy ma tyle kasy ale przychylam sie do opini tych kolegów co mówią o zmienie silnika. Lepiej troche odłozyc i poczekac aż bedzie na zmiane silnika albo auta. Naprawde taniej sprzedac swoje 1,6 , kupic 1,8 16V z osprzetem i włozyc , jak wyciskac moc równą temu z tego mniejszego.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.