Skocz do zawartości

centralny zamyka sie dopiero za drugim razem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w e34 centralny zamyka sie dopiero za drugim razem podejrzewam ze to przetarte kable w wiazce przy klapie tylko powiedzcie ktora to wiazka ta z prawej czy z lewej i ewentualnie jakie sa inne oprzyczyny takiej wady :?:
Opublikowano
Z lewej, dzisiaj właśnie naprawiałem. Prawie wszystkie były do naprawy, aż dziwię się , że to wszystko jeszcze działało.

Pozdrawiam

Marek

Jeżdżę tylko BMW, od 29 lat.

jest, E39 520d FL 2003r

było E28 518, E28 520/LPG, E28 525e , E30 325e, E34 524TD, E34 525 TDS, e39 520D.

Opublikowano
rozgrzebalem dzis ta wiozke przy klapie i niestety wszytskie kable ok :( a centralny jak sie zamykal za drugim razem tak dalej to samo :( kto ma jeszcze jakies pomysly co moze byc nei ta :?: :?: :?:
Opublikowano
Juz tak kiedys miałem. Spalony bezpiecznik pod siedzeniem, i mam tak znowu, ale zauważyłem ze zrobiło sie tak jak załozyłem aku 100 Ah chwilowo :), ja kbyło przez chwile 75 Ah było dobrze, a teraz na 100 znowu to samo...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Po wymianie aku nie zaprogramowałem alarmu od nowa. Przytrzymałem przycisk pilota dłuzej i... Zamyka wszystkie drzwi.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
powiem takl,pierwszy raz slysze o jakies bezpiecznikach pod kanapa,oczywiscie jezeli dobrze rozumiem to pod tylnia a nie pod ktoryms z siedzen :?: :?: sprawdze napewno
Opublikowano
musisz zdjac poszycie z klapy tylnej i tam jest przykrecone do wzmocnienia gdzies za rejestracja .czy napewno to??mmm mozliwosci jest tysiac kazdy pisze jkie mial przypadki a jaki konkretnie jest twoj nie wiem u mnie to bylo przyczyna
Opublikowano
To jeszcze nie sprawdziłeś leniu? Moze mamy podjechac i zrobic to za Ciebie? Ja bym nie wytrzymał w domu jakbym wiedział ze to moze byc tylko przepalony bezpiecznik 30A.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano