Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a klockow juz nie kupil do tych tarcz? filtrow nie zmienial? (przeciwpylkowy kosztuje ok. 150zl, powietrza 150zl - pisze o dobrych, a nie badziewiach)...

 

ludzie, jak mozna takie rzeczy pisac, w 1,5 roku ktos wydal 400zl na czesci do e39 530d... chyba, ze caly czas samochod stal... :duh:

 

dobry egzemplarz kupil, malo na czesci wydaje, 7,5l/100km po miescie pali...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ojciec ma 530D z 2001r w ciagu 1.5 roku wydal na auto w czesci 400zl za 2 tarcze hamulcowe textara, pali srednio 7.5 litra w wiekszosci po miescie, oponki troszke za waskie bo 205/55r16 sava intensa po 210zl za sztuke na lato i identyczne save eskimo po 230zl na zime, ja zarabiam (oj szkoda gadac) i mam na utrzymaniu e38 730V8 i zmienilem tylko lacznik stabilizatora przez1 rok (koszt 40zl) dlamnie silnik 3.0D bmw jest najlepszym silnikiem jaki moze byc w aucie osobowym

 

No wiesz mozna jezdzic na savie, a moza na michelinie ... tyle ze do 530d opona 205 sava .. ja mam takie zimowki w E36 ( mowie o rozmiarze bo akurat mam pirelki ).

 

Inna sprawa to utrzymanie w sensie wymiany tego co juz ledwo zyje i dalsza jazda jest niebezpieczna. A inna to np. jezdzenie do ASO na przeglady, nie wiem czy wiesz ale oni tam niewymieniaja tego co juz padlo totalnie i ledwo zyje, tylko wedlug przebiegu, poszczegolne elementy, zmieniaja plyny, takie auto calkiem innaczej sie zurzywa jesli wszystko jest zyleta.

 

Inna sprawa to awaria. 3.0d to fajny silnik ale zapewne wiesz jak skomplikowany, pierwsza powazniejsza usterka i musi kilka wypat wydac.

 

Innaczej, koledze w 530d ale przed liftem padla pompa wodna, okazalo sie ze termostat tez juz niedomagal .

 

Wymiana tych 2 czesci w aso z robocizna i nowym plynem chlodniczymw wyszla okolo 1400 zlotych czy 1500 ... glupie elementy a kasy juz troche.

 

Takze utrzymac moze jesli bedzie wymienail to z czym juz dalej nie pojedzie, bo ciezko jechac z wylanymi amorami.. moze kupic najtansze opony, ale kiedys jezdzilem na kleberach letnich, co bylo tragedia bo wczesniej byl continental, clakiem inna jazda :(

 

Tylko musi pamietac ze zawsze moze zdarzyc sie awaria .. i co wtedy , rok zbierania na naprawe ??

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
a klockow juz nie kupil do tych tarcz? filtrow nie zmienial? (przeciwpylkowy kosztuje ok. 150zl, powietrza 150zl - pisze o dobrych, a nie badziewiach)...

 

ludzie, jak mozna takie rzeczy pisac, w 1,5 roku ktos wydal 400zl na czesci do e39 530d... chyba, ze caly czas samochod stal... :duh:

 

dobry egzemplarz kupil, malo na czesci wydaje, 7,5l/100km po miescie pali...

 

Da sie, jezdzisz jak sie da, padnie cos w zawiasie.. jak sie da to jezdzisz a jak juz nie mozna jechac to zmieniasz. Najtanszy zamiennik jaki istnieje, wymiana u pana Henia z za krzaka i nie robienie geometri przypadkiem ktora sama kosztuje okolo 300 - 350 zl :)

 

Przecierz za 400 zł to okresowy przeglad w aso by polegal na przemyciu szyb, lamp i napompowaniu kol :) moze byc jeszcze wykladzinkki wytrzepali .

 

 

Takie jezdzenie to jest zazynanie auta ... a nie utrzymanie !

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
a klockow juz nie kupil do tych tarcz? filtrow nie zmienial? (przeciwpylkowy kosztuje ok. 150zl, powietrza 150zl - pisze o dobrych, a nie badziewiach)...

 

ludzie, jak mozna takie rzeczy pisac, w 1,5 roku ktos wydal 400zl na czesci do e39 530d... chyba, ze caly czas samochod stal... :duh:

 

dobry egzemplarz kupil, malo na czesci wydaje, 7,5l/100km po miescie pali...

 

w miescie sr. 7,5 l/100km ciekawe chyab nigdy nie kasowal spalania a i to moze nie byc mozliwe albo komputer pokazuje blednie

 

podany rozmiar opon nie odpowiada zalecanemu przez bmw jesli 16" to 225/55 [205 to ja mam w 2.5 vectrze:) ale nie tu], ciekawe co jeszcze mija sie z zaleceniami producenta

 

nie chce mi sie wierzyc za 400 zl... :duh: :jawdrop:

 

same materialy eksplotacyjne w bmw naprawde kosztuja stosownie do klasy auta, nie mowiac o czesciach :)

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. milego zajezdzania autka, mam nadzieje ze przy odsprzedazy nie bedzie w opisie ze serwisowane:)

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano
a klockow juz nie kupil do tych tarcz? filtrow nie zmienial? (przeciwpylkowy kosztuje ok. 150zl, powietrza 150zl - pisze o dobrych, a nie badziewiach)...

 

ludzie, jak mozna takie rzeczy pisac, w 1,5 roku ktos wydal 400zl na czesci do e39 530d... chyba, ze caly czas samochod stal... :duh:

 

dobry egzemplarz kupil, malo na czesci wydaje, 7,5l/100km po miescie pali...

 

w miescie sr. 7,5 l/100km ciekawe chyab nigdy nie kasowal spalania a i to moze nie byc mozliwe albo komputer pokazuje blednie

 

podany rozmiar opon nie odpowiada zalecanemu przez bmw jesli 16" to 225/55 [205 to ja mam w 2.5 vectrze:) ale nie tu], ciekawe co jeszcze mija sie z zaleceniami producenta

 

nie chce mi sie wierzyc za 400 zl... :duh: :jawdrop:

 

same materialy eksplotacyjne w bmw naprawde kosztuja stosownie do klasy auta, nie mowiac o czesciach :)

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. milego zajezdzania autka, mam nadzieje ze przy odsprzedazy nie bedzie w opisie ze serwisowane:)

 

A 225 16R jakiejs marki ktora pozwala czuc radosc z jazdy to juz nie 200 tylko 600 ... itd itp...

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

gdybym wiedział to co teraz (ile kosztuje utrzymanie e39) to bym się poważnie zastanowił nad zakupem :roll: ... jest drogo ...

przy zarobkach rzędu 1,5tys nie polecam

ostatnio wydałem ponad 5 tys na wymianę zawieszenia (230tys km) teraz jeździ się super, ale najpierw trzeba wydać :cry2:

nie ma sensu kupować samochodu którego nie jest się w stanie utrzymać we właściwym stanie

Opublikowano
To chyba logiczne ze trzeba mieć wydatki. Przeciez kazde auto wymaga wkładu a im starsze tym wiecej, a uwierz mi ze części markowych firm do E34 nie kosztują o wiele mniej...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Ostatnio kupiłem nowe michelinki zimowe do swojego 530d .

Przód 235/45/R17H

Tył 255/40/R17

i 3400 poszło .

Ale nie żałuje,bo kwestia bezpieczeństwa jest bardzo ważna .

Poza tym na następną zimę nie będę musiał już kupować,bo te starczą.

Inna sprawa,że u nas ostatnio zim nie ma tylko pory deszczowe jak w tropikach :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moze cos z LPG, albo kup 523 lub 528 i załoz LPG

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4228648

 

taki model wcale nie jest tanszy w utrzymaniu :!:

 

tu nie chodzi o samo kupno auta,ale o jego utrzymanie :wink:

 

kolege stac na kupno my mówimy tu o jego zarobkach w stosunku do utrzymania :8)

 

wiem o czym tu piszemy, ale oczywiste jet ze jak cos padnie w silniku diesla to bedzie drozej niz w benzynowym, a koszty paliwa to tez moga byc spore, wiec dlatego zaproponowalem LPG...

Opublikowano
moze cos z LPG, albo kup 523 lub 528 i załoz LPG

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4228648

 

taki model wcale nie jest tanszy w utrzymaniu :!:

 

tu nie chodzi o samo kupno auta,ale o jego utrzymanie :wink:

 

kolege stac na kupno my mówimy tu o jego zarobkach w stosunku do utrzymania :8)

 

wiem o czym tu piszemy, ale oczywiste jet ze jak cos padnie w silniku diesla to bedzie drozej niz w benzynowym, a koszty paliwa to tez moga byc spore, wiec dlatego zaproponowalem LPG...

 

 

Tylko LPG trzeba zalozyc, nie ukrywajmy ze auto z LPG ma juz przeaznie duzy przebieg, a instalcja jakas sensowna to okolo 5000 ...

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

1500 zł i BMW e39 ? Masz 1,5k zł na utrzymanie czy 1,5k zł na utrzymanie samochodu, jedzenie, oplaty za mieszkanie, i wiele innych ? Nie chce nikomu ublizac ale czlowiek zarabiajacy 1500 zł i w BMW 530d wyglada dosc debilnie.

1,5k zł to dostaje dziadzio renty ze wszystkimi dodatkami i mówi, że mu za zycie nie starcza.....ten bardziej nadziany wyprowadza w niedziele, swoja Skode Favorit,aby przejechac 5 km i starcza mu na styk. Trzeba mieć wiele samozaparacia zeby miec 1,5k zł i jezdzic BMW 9obojetnie jakim, a e39 to juz odlot).

 

 

....IMfuckinO......

 

 

 

zeby nie było, że sie "naśmiewam" z kogoś, że ma 1500 zł miesiecznie, tylko ze nie wszystkie rzeczy sa dla każdego PEACE

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moze cos z LPG, albo kup 523 lub 528 i załoz LPG

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4228648

 

taki model wcale nie jest tanszy w utrzymaniu :!:

 

tu nie chodzi o samo kupno auta,ale o jego utrzymanie :wink:

 

kolege stac na kupno my mówimy tu o jego zarobkach w stosunku do utrzymania :8)

 

wiem o czym tu piszemy, ale oczywiste jet ze jak cos padnie w silniku diesla to bedzie drozej niz w benzynowym, a koszty paliwa to tez moga byc spore, wiec dlatego zaproponowalem LPG...

 

 

 

 

Tylko LPG trzeba zalozyc, nie ukrywajmy ze auto z LPG ma juz przeaznie duzy przebieg, a instalcja jakas sensowna to okolo 5000 ...

 

Przeciez nie kupi za 35 tys zl auta + LPG, tylko np za 30 tys i zalozy sobie LPG, a przebieg raczej w benzyniaku bedzie mniejszy niz w dieslu ( co oznacza mniej wyeksploatowane auto) i zakup 530d bedzie wiekszy o ładnych kilka tys zl. "Bezsensowna" instalację mozna załozyc za 3000...

Opublikowano
moze cos z LPG, albo kup 523 lub 528 i załoz LPG

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4228648

 

taki model wcale nie jest tanszy w utrzymaniu :!:

 

tu nie chodzi o samo kupno auta,ale o jego utrzymanie :wink:

 

kolege stac na kupno my mówimy tu o jego zarobkach w stosunku do utrzymania :8)

 

wiem o czym tu piszemy, ale oczywiste jet ze jak cos padnie w silniku diesla to bedzie drozej niz w benzynowym, a koszty paliwa to tez moga byc spore, wiec dlatego zaproponowalem LPG...

 

 

 

 

Tylko LPG trzeba zalozyc, nie ukrywajmy ze auto z LPG ma juz przeaznie duzy przebieg, a instalcja jakas sensowna to okolo 5000 ...

 

Przeciez nie kupi za 35 tys zl auta + LPG, tylko np za 30 tys i zalozy sobie LPG, a przebieg raczej w benzyniaku bedzie mniejszy niz w dieslu ( co oznacza mniej wyeksploatowane auto) i zakup 530d bedzie wiekszy o ładnych kilka tys zl. "Bezsensowna" instalację mozna załozyc za 3000...

 

Ja sadze ze przebieg benzyny +LPG bedzie raczej wiekszy niz diesla.

 

Diesla mozna kupic zeby miec diesla, ja chcielm to mam, kupilem z niskim pzebiegiem i male przebiegi robie.

 

Taka sama sytuacja jest z benzyna, ktos chce to kupuje benzyne, ale jak chce bardzo duzo nia jezdzic to dodaje LPG>....

 

No tylko 3000 to 2 wyplaty....

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moze cos z LPG, albo kup 523 lub 528 i załoz LPG

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4228648

 

taki model wcale nie jest tanszy w utrzymaniu :!:

 

tu nie chodzi o samo kupno auta,ale o jego utrzymanie :wink:

 

kolege stac na kupno my mówimy tu o jego zarobkach w stosunku do utrzymania :8)

 

wiem o czym tu piszemy, ale oczywiste jet ze jak cos padnie w silniku diesla to bedzie drozej niz w benzynowym, a koszty paliwa to tez moga byc spore, wiec dlatego zaproponowalem LPG...

 

 

 

 

Tylko LPG trzeba zalozyc, nie ukrywajmy ze auto z LPG ma juz przeaznie duzy przebieg, a instalcja jakas sensowna to okolo 5000 ...

 

Przeciez nie kupi za 35 tys zl auta + LPG, tylko np za 30 tys i zalozy sobie LPG, a przebieg raczej w benzyniaku bedzie mniejszy niz w dieslu ( co oznacza mniej wyeksploatowane auto) i zakup 530d bedzie wiekszy o ładnych kilka tys zl. "Bezsensowna" instalację mozna załozyc za 3000...

 

Ja sadze ze przebieg benzyny +LPG bedzie raczej wiekszy niz diesla.

 

Diesla mozna kupic zeby miec diesla, ja chcielm to mam, kupilem z niskim pzebiegiem i male przebiegi robie.

 

Taka sama sytuacja jest z benzyna, ktos chce to kupuje benzyne, ale jak chce bardzo duzo nia jezdzic to dodaje LPG>....

 

No tylko 3000 to 2 wyplaty....

 

przeczytaj spokojnie co napisalem... napisałem o propozycji kupienia silnika benzynowego i w ramach posiadanej na zakup auta kwoty zalozyc instalacje, a nie zbierac z pensji, hej

Opublikowano

Heh mozna i tak.

 

Tyle ze to juz bedzie porazka lekka, nie dosc ze trzeba odjac cene LPG od ceny auta to instalka bedzie tania...

 

nie ma szans eksploatowac e39 za 1500 miesiecznie, chyba ze tylko lac paliwo a jak sie rozleci to sprzedac byle by ktos kupil... i tak ludzie robia :)

 

Tylko 1 awaria wyklucza juz jazda e39 przez dluzszy czas.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No własnie, jak sam zauwazyles mozna i tak, ja akurat tak bym nie ryzykowal i w sytuacji autora postu bym nie kupil E39, ale sa tacy co zaryzykuja i beda liczyc na brak awarii, albo na bogatych rodzicow itp.
Opublikowano
No własnie, jak sam zauwazyles mozna i tak, ja akurat tak bym nie ryzykowal i w sytuacji autora postu bym nie kupil E39, ale sa tacy co zaryzykuja i beda liczyc na brak awarii, albo na bogatych rodzicow itp.

 

 

Jak rodzice zobacza kwote za naprawde 530d z ASO to tez moge dostac oczoplasu :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

normalnie cuda na tym forum, niestworzone historie :norty: :norty:

wszyscy uwazaja samochody za skarbonki i pchaja w nie kase ile wlezie

wszystkie naprawy w aso a co niektorzy to bezposrednio w fabryce :mad2:

czytajac wasze posty nasuwa sie tylko jeden wniosek-CZY NIE TANIEJ JEZDZIC TAKSOWKA?????

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
normalnie cuda na tym forum, niestworzone historie :norty: :norty:

wszyscy uwazaja samochody za skarbonki i pchaja w nie kase ile wlezie

wszystkie naprawy w aso a co niektorzy to bezposrednio w fabryce :mad2:

czytajac wasze posty nasuwa sie tylko jeden wniosek-CZY NIE TANIEJ JEZDZIC TAKSOWKA?????

 

zgadzam się że robienie z 7-8 letniej e39 świętej krowy to przesada,

a już tym bardziej serwisowanie w ASO i uważanie tylko tych warsztatów za jedyne słuszne,

a wydanie np. 1.400 zł za wymiane pompy wody i termostatu w 3.0d to przepłacenie razy 2 :clap:

 

ja wolę sprawdzony doświadczony warsztat do którego jadę ze swoimi częściami,

 

ale są pewne koszty nie do przeskoczenia, i moim zdaniem jeżeli ktos mało km kręci niech sobie kupi benzynkę, nawet 2.0, klimatronic xenonek, jakieś ładne felgi i szpan ten sam, a laski pod wydziałem jakieś uczelni chętnie zagoszczą :) :twisted2:

i zbytnio na nich nie zrobi wrażenie ze masz super common raila :) są inne ważniesze rzeczy w takiej sytuacji :):):):):):):)

Opublikowano
normalnie cuda na tym forum, niestworzone historie :norty: :norty:

wszyscy uwazaja samochody za skarbonki i pchaja w nie kase ile wlezie

wszystkie naprawy w aso a co niektorzy to bezposrednio w fabryce :mad2:

czytajac wasze posty nasuwa sie tylko jeden wniosek-CZY NIE TANIEJ JEZDZIC TAKSOWKA?????

 

zgadzam się że robienie z 7-8 letniej e39 świętej krowy to przesada,

a już tym bardziej serwisowanie w ASO i uważanie tylko tych warsztatów za jedyne słuszne,

a wydanie np. 1.400 zł za wymiane pompy wody i termostatu w 3.0d to przepłacenie razy 2 :clap:

 

ja wolę sprawdzony doświadczony warsztat do którego jadę ze swoimi częściami,

 

ale są pewne koszty nie do przeskoczenia, i moim zdaniem jeżeli ktos mało km kręci niech sobie kupi benzynkę, nawet 2.0, klimatronic xenonek, jakieś ładne felgi i szpan ten sam, a laski pod wydziałem jakieś uczelni chętnie zagoszczą :) :twisted2:

i zbytnio na nich nie zrobi wrażenie ze masz super common raila :) są inne ważniesze rzeczy w takiej sytuacji :):):):):):):)

 

na tym forum wstawia sie tylko czesci oryginakne z aso...zadnych zamiennikow czy cos

 

jesli w swoja bmw wkladałbym takie kwoty o jakich pisza tu niektorzy(chwala sie??? :mad2: ) - to wpakowalbym tego grata do kontenera razem z polonezami i maluchami i innym scierwem ktore codziennie przyjmuje do kasacji!!

niektorzy podaja takie sumy-1500 zl miesiecznie x 12 miesiecyx 2 lata i masz drugie bmw

prosta matematyka

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
normalnie cuda na tym forum, niestworzone historie :norty: :norty:

wszyscy uwazaja samochody za skarbonki i pchaja w nie kase ile wlezie

wszystkie naprawy w aso a co niektorzy to bezposrednio w fabryce :mad2:

czytajac wasze posty nasuwa sie tylko jeden wniosek-CZY NIE TANIEJ JEZDZIC TAKSOWKA?????

 

zgadzam się że robienie z 7-8 letniej e39 świętej krowy to przesada,

a już tym bardziej serwisowanie w ASO i uważanie tylko tych warsztatów za jedyne słuszne,

a wydanie np. 1.400 zł za wymiane pompy wody i termostatu w 3.0d to przepłacenie razy 2 :clap:

 

ja wolę sprawdzony doświadczony warsztat do którego jadę ze swoimi częściami,

 

ale są pewne koszty nie do przeskoczenia, i moim zdaniem jeżeli ktos mało km kręci niech sobie kupi benzynkę, nawet 2.0, klimatronic xenonek, jakieś ładne felgi i szpan ten sam, a laski pod wydziałem jakieś uczelni chętnie zagoszczą :) :twisted2:

i zbytnio na nich nie zrobi wrażenie ze masz super common raila :) są inne ważniesze rzeczy w takiej sytuacji :):):):):):):)

 

na tym forum wstawia sie tylko czesci oryginakne z aso...zadnych zamiennikow czy cos

 

jesli w swoja bmw wkladałbym takie kwoty o jakich pisza tu niektorzy(chwala sie??? :mad2: ) - to wpakowalbym tego grata do kontenera razem z polonezami i maluchami i innym scierwem ktore codziennie przyjmuje do kasacji!!

niektorzy podaja takie sumy-1500 zl miesiecznie x 12 miesiecyx 2 lata i masz drugie bmw

prosta matematyka

 

 

Ale nikt nie napisal ze trzeba inwestowac. Wiesz mozna jezdzic az sie rozpadnie i sprzedac, a moze podczas calej eksploatacji swojego autka jezdzic igla prawie jak z fabryki, lac najlepsze paliwo i serwisowac a aso kwestia jak kto lubi, bo mozna tez dawac byle jakiemu mechanikowi, lac najtansze paliwo i wymieniac to bez czego sie nie pojedzie .

 

Ale nawet utrzymanie e39 w srednim stanie nie jest tanie.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
normalnie cuda na tym forum, niestworzone historie :norty: :norty:

wszyscy uwazaja samochody za skarbonki i pchaja w nie kase ile wlezie

wszystkie naprawy w aso a co niektorzy to bezposrednio w fabryce :mad2:

czytajac wasze posty nasuwa sie tylko jeden wniosek-CZY NIE TANIEJ JEZDZIC TAKSOWKA?????

 

zgadzam się że robienie z 7-8 letniej e39 świętej krowy to przesada,

a już tym bardziej serwisowanie w ASO i uważanie tylko tych warsztatów za jedyne słuszne,

a wydanie np. 1.400 zł za wymiane pompy wody i termostatu w 3.0d to przepłacenie razy 2 :clap:

 

ja wolę sprawdzony doświadczony warsztat do którego jadę ze swoimi częściami,

 

ale są pewne koszty nie do przeskoczenia, i moim zdaniem jeżeli ktos mało km kręci niech sobie kupi benzynkę, nawet 2.0, klimatronic xenonek, jakieś ładne felgi i szpan ten sam, a laski pod wydziałem jakieś uczelni chętnie zagoszczą :) :twisted2:

i zbytnio na nich nie zrobi wrażenie ze masz super common raila :) są inne ważniesze rzeczy w takiej sytuacji :):):):):):):)

 

na tym forum wstawia sie tylko czesci oryginakne z aso...zadnych zamiennikow czy cos

 

jesli w swoja bmw wkladałbym takie kwoty o jakich pisza tu niektorzy(chwala sie??? :mad2: ) - to wpakowalbym tego grata do kontenera razem z polonezami i maluchami i innym scierwem ktore codziennie przyjmuje do kasacji!!

niektorzy podaja takie sumy-1500 zl miesiecznie x 12 miesiecyx 2 lata i masz drugie bmw

prosta matematyka

 

 

A kto kiedy kolwiek powiedział że samochód jest lokatą ?? (oczywiscie są wyjątki, bo zawsze są odstępstwa od reguły) Mając 1500 zł na miesiąc NIE STAC Cie na 530d proste....

 

 

btw coś autor tematu zamilkł....

Opublikowano

faktycznie mozna nie "inwestowac" i tylko lac paliwo, zapewne sa osoby ktore tak postepuja, potem trudno sie dziwic pojawiajacym sie "okazja" [pilnie sprzedam z powodu wyjazdu a moze pilnie wyjade z powodu sprzedazy] na koncu nie pozostanie juz nic innego jak tylko kasacja:)

 

pozdrawiam,

d.

 

wolnosc tomku w swoim [domku] a raczej bmw :norty:

 

ps. moze autor jak to wszystko przeczytal to sie wystraszyl...

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano

Ale nawet utrzymanie e39 w srednim stanie nie jest tanie.

 

To w takim razie powiedzcie ile wydajecie miesięcznie na utrzymanie samochodu. Bo z tego co widze na forum to wszyscy mają beemki, są super zadowoleni, nic im się nie psuje i w ogóle "debeściacki" samochód (i mimo wszystko nadal wierze że tak jest :mrgreen: )

 

A jak sie kolega zapytał to mówicie ze za 1500 zl miesięcznie to samochodu nie utrzyma. To co wy w takim razie z tymi samochodami robicie?? No bo żeby przejechać paliwa za 1500 zł to wg moich obliczeń jest 375 litrów. Czyli jak samochód pali nawet te 10 litrów to jest prawie cztery tysiące kilometrów!!! w miesiąc!!!

 

Ja rozumiem ze cos sie czasem psuje ale żeby aż tak? Wynika z tego że albo przesadzacie i dramatyzujecie ze to az tyle kosztuje albo bmw wcale nie jest taki super samochód skoro cały czas cos sie psuje i trzeba ładować w niego pieniądze

 

 

 

 

 

No teraz to podpadłem ...:twisted2:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano

Panowie!

 

Nie popadajmy z skrajoności w skrajność,

nikt nie mówi ze utrzymanie e39 jest tanie,

 

Autor i tak coś zawinął się z tego tematu a my sobie dyskutujemy,

i moze zaraz jakaś jeszcze kłutnia powstanie,

 

jakbym miał 1.500 zł na miesiąc, nie szukałbym e39,

ale i tak każdy zrobi tak jak uważa,

 

 

a co do dyskusji o częściach i serwisach, to fakt jest faktem że nie każde ASO ma dobrą opinię,

e39 to nie jest puszka pandory, jak ktos obsługuje głównie BMW to po jakimś czasie potrafi szybko zdiagnozować i rozwiązać problem,

dobry warsztat ma porządny sprzęt do diagnostyki, wiedzę + doświadczenie, (są takei warsztaty nieASO) i nie jest tam aż tak drogo,

a co do zamienników to i tak wiele części mozna nabyc wyłącznie w serwisie, ale kupowanie bilstein, sachs, rouville, ATE, jako zamienników nie widze nic złego...

 

naprawdę sporo się nawymieniałem w róznych autach, stety niestety mam zasadę ze wszystko jest sprawne, albo sprawne za chwile będzie,

 

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.