Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja ci napisze tak, moim pierwszym samochodem była i jest bunia 325TDS "dostałem" ją będąc w twoim wieku :D cieszyłem się jak głupi bo autko jest super(link do foty pod opisem)Wcześniej przed prawkiem:D woziłem się Oplem forntera 2,3td mojego ojca. Samochodzik masywny, mozolny KOBYŁA:D Gdy dostałem BMW, SZOK :!: :!: moc, prędkość szum wiatru wszystko co trzeba :mrgreen: a że lubie eksperymenty powoli zaczynałem się bawić tylnym napędem aż do 1 zimy :lol: pokonywanie zakretów bokiem z ułańską fantazją zakończyło się pękniętym przednim zderzakiem, naszczęście :modlitwa: Wiec tak jak koledzy piszą do tylniego napędu trzeba mieć respekt nawet jesli wydaje ci się że potrafisz jeżdzić :? po tej przygodzie ułańska fantazja minęła(chyba :8) ) Moją bemką śmigam już 4 rok i jestem w 100% zadowolony że mam taki samochod :D Myślę że jeśli jesteś rozsądny chopok to ogarniesz bemke z troche wiekszym silnikiem bo co do nauki to człowiek się uczy całe życie a najwięcej na swoich błedach

 

 

pozdro

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala

 

rzadna elektronika nie zastapi zdrowego rozsadku, przeciez jest mnostwo wypadkow z udzialem mlodych aut wyposazonych w rozne systemy, ktoregos razu przegniesz i sam sie przekonasz, poza tym jadac takim autem nieczego sie nie nauczysz wlasciwie, kiedys wsiadziesz do innego, nie wyposazonego w owe wspomagania i moze sie zdziwisz jak auto sie zachowa, po prostu nie bedziesz umial tego przewidziec,

Edytowane przez saku82pl
Opublikowano

Ja posaidam E-34 520 z silnikiem M50b20 i ten silnik nawet w większej 5 potrafi zaskoczyć zwłaszcza jak jest ślisko więc lepeij sobie go odpuść w lżejszym aucie najlepeij kup 318 bo podobne spalanie jakw 316 a osiągi ciut lepsze więc na dłużej ci starczy

 

I pamiętaj bez obrazy Gówno umiesz i to nie twoja wina bo na kursaie nie uczą jeździć tylko zdać egzamin:)

 

Teraz dopiero zaczniesz isę uczyć jeździ bez instruktora z pedałami obok...

 

więc R6 lepiej sobie odopuść bo żal następnej E-36 na drzewie

 

Życze ci tej wymarzonej E-36

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala

 

rzadna elektronika nie zastapi zdrowego rozsadku, przeciez jest mnostwo wypadkow z udzialem mlodych aut wyposazonych w rozne systemy, ktoregos razu przegniesz i sam sie przekonasz, poza tym jadac takim autem nieczego sie nie nauczysz wlasciwie, kiedys wsiadziesz do innego, nie wyposazonego w owe wspomagania i moze sie zdziwisz jak auto sie zachowa, po prostu nie bedziesz umial tego przewidziec,

 

Bo tak jest ale od czego jest wyobrażnia , jeżdżę bezkolizyjnie od 20 lat różnymi autami , wiem kiedy można a kiedy nie

Zresztą odbiegam od tematu , a autorowi radzę na poczatek coś z przednim napędęm ew jak już to 316 zresztą na BMW zawsze jest czas

Opublikowano
Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala

 

 

To ty chyba nie słyszałeś o wypadku na drodze do pyrzowic z udziałem e46 gdzie zginęło o ile pamiętam 5 osób, tam też byla kontrola trakcji:/ ale na lodzie, za przeproszeniem gówno daje :| żaden system nie daje nam 100% bezpieczeństwa :!:

Opublikowano
Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala
Może napiszesz coś wiecej jakieś dane np prędkość, jaki zakręt?? Z tego co wiem wystarczy żeby było lekko wilgotnie albo więcej piasku i DSC ciebie nie uratuje.

 

To ty chyba nie słyszałeś o wypadku na drodze do pyrzowic z udziałem e46 gdzie zginęło o ile pamiętam 5 osób, tam też byla kontrola trakcji:/ ale na lodzie, za przeproszeniem [bAD] daje :| żaden system nie daje nam 100% bezpieczeństwa :!:

LIS - na lód nie ma mocnych auta ani mocnego kierowcy, jest tylko szczęście.

Opublikowano

316 dla mlodego kierowcy to i tak za duzo.

 

Mam prawko 4 lata, jezdzilem glownie poldkiem, czasem mamusia pozyczala saxo, a tatus e46 320d. 75 koni ale te marne 140-150 wyciagal, a to na warunki zimowe dosc sporo. Nauczyl mnie pokory, ulanska fantazja minela. Pojezdzilem troche po gorach, w zimie bylo wesolo.

Slaby samochod, w ktorym musisz przemyslec manewr wyprzedzania nauczy Cie do czego sluzy skrzynia biegow zarowno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu. Miekki zawias wyrobi szacunek dla zakretow.

Teraz poldek idzie do piachu a ja zaczynam myslec wlasnie o jakims bmw bo nigdy nie jechalem samochodem, ktory prowadzilby sie lepiej:)

 

A co do DSC - zawsze po odpaleniu auta go wylaczam bo nie lubie jak samochod ingeruje w moja jazde. ABS`u niestety sie nie da.

Opublikowano

W tym wieku inaczej człowiek myśli. Przeżywałem go kilka lat temu i wiem w jaki sposób podejmuje się dezycje związane z kupnem samochodu. Liczy sie wygląd, szpan, silnik. To, z czego tak naprawde osoba nie potrafi skorzystac. Jeżeli Cie stac na utrzymanie wiekszego silnika to nie będziesz szukał małych litrażów. Bo po co? Ladniej brzmi powiedzie komuś, że mam 2,5 a nie 1,6. Natomiast jeżeli ekonomicznie podchodzisz do sprawy to czy kupisz 1,6 czy 1,8 dla mnie dużej rożnicy nie ma. Naistotniejszą sprawą jest tu tylni naped. Zarowno w 1,6 jak i 1,8 mozna sie zabic. Ja Ci odradzam kupno samochodu tej marki. Poszukaj czegos z napedem przednim. W takim samochodzie zdobedziesz troche doswiadczenia, wyrobisz w sobie zachowania w niektorych sytuacjach. I to zaden wstyd ze jezdzisz fiatem czy inna marka.

Juz po Twoich postach widac, że chcesz miec samochod na pokaz, zeby inni zazdroscili troche, zeby mowili o Tobie jaka to masz fajna fure. Szybkie odejscie, nie chce jezdzic szybko, spod dyskoteki. Spojrz na to "z boku" i pomysl do czego ma byc ten samochod... Normalne, że nie bedziesz jeździł cały czas przepisowo, troche poszalejesz bo w ten sposob człowiek sie uczy zachowań samochodu w róznych sytuacjach ale skoro odrazu na wstepnie piszesz tylko o tym, nawet jeszcze nie mając prawo jazdy to dalsze moje pisanie jest zbedne.

Opublikowano
Mike68 napisał:

Nie zawsze , w modelu e46 z DSC system kontroluje poślizg i nie ma bata żeby wypaść z toru chyba że już sie będzie ponad prawami fizyki , ja moją wpadam z taką prędkoscią w zakręty ew gaz w podłogę na nich że np Audi / miałem 1.8T / bym dawno wyleciał z niego - a w BMW nie , system nie pozwala

 

 

 

To ty chyba nie słyszałeś o wypadku na drodze do pyrzowic z udziałem e46 gdzie zginęło o ile pamiętam 5 osób, tam też byla kontrola trakcji:/ ale na lodzie, za przeproszeniem [bAD] daje żaden system nie daje nam 100% bezpieczeństwa

po 1 to było e39

po 2 zgineło 6 a nie 5

po 3 na lód nie ma mocnych :cry2:

pozdr

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
czyli brak doświadczenia oraz głupota ew popis przed kumplami ale chyba wtedy była mgła i ślisko jak nie lud a to przecież widać naj DSC wariuje w zegarach przy przyśpieszaniu , ja nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy bo u nast ona jest po prostu niebezpieczna
Opublikowano

Przeczytajcie:

Przykłąd z życia wzięty.18 latek za kierą e46 320D

 

Mojego ojca znajomy, dał swojemu synowi ostatnio swój samochód na weekend, odebrał dzieciak prawko, niech sie uczy...niech jeżdzi

 

sobota wieczór, trzeba gnać do klubu..młody wsiadł i pojechał ok 21...21.15 dzwoni do ojca..TATUŚ RATUJ jestem tu i tu miałem wypadek..:worried:

ojciec w drugą bryke i ogień...po synka...zajeżdza, raptem 2 km od domu synek stoi na drodze, a BMW w krzakach na zakręcie...

Co siestało?>>..hehe..tylko trzymajcie sie..

młody na lekko oblodzonej drodze chciał wjeść przy ok 100km/h w zakręt..jakies 60 st...ale to nic...:

"Tato mówiłeś że ma ABS,i chyba nie działa, bo myślałem że wyhamuje za mnie...."... :mad2: :duh:

 

no comment..

jak mi ojciec opowiadał to na podłodze z śmiechu leżałem..ale przyszło mi do głowy..'nie śmiej sie dziadku..." ale weż tu sie nie śmiej

 

zrobił ojcu prezent na świeta....na szczęście żadnego "chojaka" nie zaliczył ale i tak kosztty będą git za naprawę..

Opublikowano
Chciał clopak poszaleć(100km/h w zakręt na oblodzonej) i poszalal :duh: A co myślicie o beemkach w dieselu? ile rodzaji diesli było montowanych w E36???
Opublikowano
Szukasz E36, w dziale "Samochody" masz pelne dane techniczne wszystkich Beemek, mozna sobie porownac. Diesle sa w 318 i 325, opinie o nich chodza skrajnie rozne, napewno jest tego pelno na forum... :search:
Opublikowano
Dokładnie tak jak Sendra napisał na forum jest mnóstwo tematów i dieslach, o tym na co zwracać uwage przy kupnie, o ich żywotności, spalaniu itp itd. Ja jestem bardzo zadowolony z mojego TDS-a, może dlatego ze nie miałem nigdy z nim problemów :worried: :wink:
Opublikowano
Też odradzam GAZ. Jeśli marzy Ci się coupe to proponuje 318is. Ma tylko 10 kucy mniej od 320 (czyli 140) ale nie jedna dwulitrówka przy niej odpada:dance: . Sam taką jeżdżę i nie mam co narzekać. :dance:
Opublikowano
Też odradzam GAZ. Jeśli marzy Ci się coupe to proponuje 318is. Ma tylko 10 kucy mniej od 320 (czyli 140) ale nie jedna dwulitrówka przy niej odpada:dance: . Sam taką jeżdżę i nie mam co narzekać. :dance:

ta... z tym ze to nie kultowa 6cylindrowka

Opublikowano
Też odradzam GAZ. Jeśli marzy Ci się coupe to proponuje 318is. Ma tylko 10 kucy mniej od 320 (czyli 140) ale nie jedna dwulitrówka przy niej odpada:dance: . Sam taką jeżdżę i nie mam co narzekać. :dance:

ta... z tym ze to nie kultowa 6cylindrowka

 

Zgadza się - jeżeli kogoś nie ograniczają mocno finanse (bo jednak R4 jest tańszy w utrzymaniu pod każdym względem), to tylko R6. Ja się teraz zastanawiam, czy robić w przyszłości swapa, czy zmieniać samochód.

Opublikowano
Zgadza się - jeżeli kogoś nie ograniczają mocno finanse (bo jednak R4 jest tańszy w utrzymaniu pod każdym względem), to tylko R6. Ja się teraz zastanawiam, czy robić w przyszłości swapa, czy zmieniać samochód.

Co do swapa to chyba lepiej jednak kupić drugie auto mniej pracy i pewnie wyjdzie taniej...

a co do wyboru pomiędzy r4,a r6 to jednak dźwięk R6 rekompensuje większe koszty eksploatacji :twisted2:

Kamil
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odbiegacie od tematu! Chlopak pytal o to jakie ma auto kupic a wy jak prawie zawsze przezywacie jak to r6 jest lepsze od r4 nie doradzajcie mlodemu niedoswiadczonemu kierowcy ba nawet jeszcze nie kierowcy bo nie ma jeszcze prawka auta z silnikiem r6 bo po pierwsze za mocne dla niego a po drugie drogie w utrzymaniu.

🙃🙃

Opublikowano (edytowane)
W tym caly "wyscigu zbrojen" zapominacie o jednym, kolega Malutki bedzie swiezo upieczonym kierowca, dlatego wybaczcie ale ja nie mam zamiaru miec kogos na sumieniu, R4 to maks dla Ciebie kolego Malutki. Obecnie w Krakowie jest 8 stopni, nie pada, mozna powiedziec idealne warunki a mimo to na lekko wilgotnej nawierzchni 316 jezdzi mi na wszystkich zakretach bokiem przy delikatnym wciskaniu gazu, chcecie chlopaka wyslac na takie warunki z R6, powodzenia, ja wole dobrze radzic jesli juz radze... Widze ze feel_x rozsadnie podchodzi do tematu. 1,6 to i tak za duzo, ale jak sie uparles na BMW to wez takie, a samochod to nie proteza nogi, za rok czy dwa mozesz zawsze zmienic na inne... Edytowane przez Sendra
Opublikowano
1,6 to i tak za duzo, ale jak sie uparles na BMW to wez takie

słuszne spostrzeżenie :cool2: jako laik za kółkiem będzie miał spore problemy z 1,6 szczególnie w zimę

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.