Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

uuu chłopie, chyba cienko szukałeś bo o 3.0d to tutaj jest pełno tematów,

no ale ok, w skrócie :

trudno trafić dobrego diesla z sensownym jeszcze przebiegiem bądź w dobrym stanie,

w kraju pełno kręconych okazji, a na zachodzie te w dobrym stanie sa sporo droższe,

 

a co do samego auta, silnik 3.0d dostarcza sporo dynamiki przy niskim spalaniu, dla manuala około 8, 8,5 a automat z 1 do 2 litrów więcej,

Opublikowano
zgadzam sie naprawde bmw z silnikiem 3.0i ma naprawde co robic zeby odstawic bmw 3.0d mimo ze 3.0i ma 231 kucy i 300NM a 3.0d ma 197 (po lifcie) i 390nm z zego wyprzedzanie na trasie jest przyjemniejsze 530D bo sie lepiej zbiera od benzyny a wystarczy odpowiednio zchipowac silnik np. tak jak ja to uczyniłem 234 konie i 510 momentu jest to istna rakieta polecam ten silnik szczegulnie M57 jest on wspaniały i idealny do tego autka

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mam taką piękna sprawa ale musisz być uważny w kraju pełno sprowadzonych zajechanych kręconych sztuk.Ja szukałem 2 miechy po Polsce i krainie wroga.
Opublikowano

ja mam tds i sie tez przymiezam 530diesla. z tego co czytam i widze to glowne problemy to

turbiny ( tu zazwyczaj wina uzytkownika, trzeba wiedziec

jak sie obchodzic z czyms takim)

pompowtryskiwacze( a tu jest wina po stacji paliw maja

zle paliwo i czesto maja cos wspolne z opalem)

maja duzo elektroniki( czasem nawet blacha pierolka

potrafi narobic bigosu

a i wez znajdz zadbany diesel z malym przebiegiem faktycznym i zadbanego, taki to kosztuje troche.

to tak w skrocie wyglada, zobaczymy jak bedea chodzi jak beda mialy po 500-600 tys km. wtedy tez porownamy z tds ktory ma nipotrzebnie opinie zszargana.

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano

ja moja miamłem leciutko puknieta i sprowadzałem samemu dla siebie :) z francji przebieg miała 56tys km wiedz noweczka prawie :) to była okazja jak sie patrzy :) bez wachania ja kupiłem i wcale tego nie załuje

 

 

co do turbiny w kazdym w aucie z tubo padaja turbiny bo jest to niestety nasze niedbalstwo zwiazane z tym ze na zimnym silniku dusimy a jak silnik jest goracy po ostrej jezdzie gasimi przez co turbina pada zapieka sie

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Opublikowano
ja mam tds i sie tez przymiezam 530diesla. z tego co czytam i widze to glowne problemy to

turbiny ( tu zazwyczaj wina uzytkownika, trzeba wiedziec

jak sie obchodzic z czyms takim)

pompowtryskiwacze( a tu jest wina po stacji paliw maja

zle paliwo i czesto maja cos wspolne z opalem)

maja duzo elektroniki( czasem nawet blacha pierolka

potrafi narobic bigosu

a i wez znajdz zadbany diesel z malym przebiegiem faktycznym i zadbanego, taki to kosztuje troche.

to tak w skrocie wyglada, zobaczymy jak bedea chodzi jak beda mialy po 500-600 tys km. wtedy tez porownamy z tds ktory ma nipotrzebnie opinie zszargana.

 

pompowtryskiwacze?!?!?!? pierwsze slysze, zeby wyszla z fabryki jakas 530d na pompowtryskiwaczach, cos Ci sie chyba pomylilo ze stajnia VW ;)

 

530d to common rail gwoli scislosci...

szukam zadbanej, bezwypadkowej E39 kombi w automacie, z ksenonami, z dużym komputerem najchętniej 528i (ok 30 tys. PLN), 530d, 525d (ok. 40 tys. PLN) z realnym przebiegiem nie wiekszym niz 300 tys. km ;) no i raczej nie z Francji i Włoch ;)
Opublikowano
ja moja miamłem leciutko puknieta i sprowadzałem samemu dla siebie :) z francji przebieg miała 56tys km wiedz noweczka prawie :) to była okazja jak sie patrzy :) bez wachania ja kupiłem i wcale tego nie załuje

 

 

co do turbiny w kazdym w aucie z tubo padaja turbiny bo jest to niestety nasze niedbalstwo zwiazane z tym ze na zimnym silniku dusimy a jak silnik jest goracy po ostrej jezdzie gasimi przez co turbina pada zapieka sie

 

zgadza sie jak sie dba to wszytsko jest ok!!

 

 

ale jak juz padnie najlepszym rozwiazaniem jest kupic u jedynego przedstawiciela na polske firmy garrett [vnt] koszt znacznie nizszy niz w aso

 

bo jak zdaje sie swoja to 3550 zl brutto:)

 

pozdrawiam

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.