Skocz do zawartości

Zawieszenie czy układ kierowniczy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Przepatrzyłem forum i znalazłem kilka rzeczy na mój temat ale może konkretnie ktoś miał doczynienia z czymś takim.A więc tak podczas jazdy po nierównościach wolno czy szybko słychać stuki z przodu do tego przy rozpedzaniu tak juz koło 70 (wczesniej dało sie nawet powyżej 110 jechac i nic ) zaczyna drgać straqsznie kierownica to samo dzieje sie podczas hamowania. Sprawdzałem luzy na konćuwkach i maglownicy i cholera nic bujam samochodem na postoju tez nic nie stuka.Podniosłem auto na podnosniku i nie ma wyczuwalnych luzów na łożyskach i sworzniach wachacza.Dodam, że jak postanowiłem śrubą w maglownicy zmniejszyć na niej luz drganie ustało ale tak do 100 powyżej 100 zaczyna sie od nowa.Nie mam pojącia co wymieniać?? czy to maglownica czy może cały zawias robic z przodu prosze o rady i sory za ewentualne błędy.

Pozdrawiam Grzesiek.

Opublikowano
A może masz wybite opony lub felgi krzywe?

no tu też istnieje taka możliwość a jak najprościej to sprawdzić ? zdjąć koła i na wulkanizacje albo założyć jakieś inne do mojego autka? czy są jakieś szybsze i prostsze sposoby?

Opublikowano
Temat wielokrotnie był poruszany ale to poprostu wybite sworznie wachacza+tuleje wachacza+łącznik stabilizatora. Wymień wszystko za jedną robotą i znowu będzie pięknie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.