Skocz do zawartości

[e39] 535 vs. 540 - osiągi / koszty?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od niedawna zacząłem poszukiania,

tym razem chcę kupić benzynę,

zastanawiam się który silnik będzie dobry pod (LPG)

w rachubę wchodzą 2.8 , 2.5, 3.5 , i 4.4

wiadomo jak to przy V-kach że silniki sa droższe w utrzymaniu, jak i gazownia wychodzi drożej,

ale czy sa jeszcze różnice w cenach hamulców, zawieszenia, tłumików?

i jakie? (przykłady - jeżeli można)

 

z tego co przeczytałem to własnie 4.4 zdecydowanie odbiega w częsciach od całej reszty?

jak to wyglada w praktyce?

i nie chcę żeby ktoś mi tutaj zaraz wypisywał o gazie że to profanacja albo czy mnie stac czy nie stac na to a tamto, jezweli można to konkrety,

Opublikowano
i kierując się tym nie kupisz nic, bo akurat w tych wersjach oferty będą nieciekawe czy kupisz to co będzie i już? Strasznie gdybliwe są te tematy
PawełH
Opublikowano
i kierując się tym nie kupisz nic, bo akurat w tych wersjach oferty będą nieciekawe czy kupisz to co będzie i już? Strasznie gdybliwe są te tematy

 

nie kupie to co będzie, bo mi się nie pali i nie spieszy,

może i temat gdybatorski,

Opublikowano
540 mają inne niektóre elementy zawieszenia co znaczy droższe lecz przyjemnosc jazdy i posiadania v8 kosztuje :P

 

no tak

ale czy tak samo wyższe koszty ma np. 3.5 która także jest V8:)

Opublikowano

Witam,

Jestem szczesliwym posiadaczem V8 3.5 wiec chyba moge sie wypowiedziec. Robilem pare rzeczy w zawieszeniu (amortyzatory przod, dwa wahacze, laczniki i jakies gumki), wymienialem termostat, klocki i jak szukalem czesci, to jest generalnie podzial na te do R6 i do V8. Te do V8 sa srednio 2xdrozsze. Dla przykladu amortyzator BILSTEIN B6 troche ponad 650 zl za szt. Termostat w serwisie 240 zl, a do 520 cos kolo 120zl. Zawieszenie M-Technik to opcja i chyba nie kazde 4.4 musi je miec.

Pozdrawiam

Opublikowano
ej bez przesady.. tragedii nie ma.. logiczne ze V8 jest drozsze bo jest go dwa razy wiecej prawie :D a czesci no jak czesci.. to kosztuje 50zl.. a tu 100.. no to halo.. a rzeczy takie jak pompa abs czy tam nie wiem jakas elektronika to droga bedzie i tu i tu..
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano

generlanie trochę poczytałem i mnie to zbytnio nie przeraża:)

zalezy co się ładnego trafi,

choć początek roku,i jakoś nie widze ciekawych ofert,

ale jak mówiłem mi się nie pali, bo pośpiech złym doradcą,

kolega ma 530i v8 w e34 i podoba mi się jak to auto chodzi,

ma nastukane prawie 400 tyś km, w tym około 180 tyś na gazie i nie widać żadnych dolegliowści, faktem jest że wszystko wymieniane jest na bieząco,

dlatego Vki biore też pod uwagę,

Opublikowano

nastepny temat o niczym :mad2:

blondynka czy brunetka itd/

moze temat marzyciela??? :shock:

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
nastepny temat o niczym :mad2:

blondynka czy brunetka itd/

moze temat marzyciela??? :shock:

 

kolejny nic nie wnoszący post :lol: a ma już ich 739 :lol:

ukryty geniusz? :shock:

Opublikowano
Jest tak jaki piszą koledzy powyżej - zawieszenie jest zupełnie inne i średnio 2x droższe, wiem bo ostatnio coś tam wymieniałem i przeglądałem razem ze znajomym katalogi i jest dokładnie tak jak w poście powyżej - podział na R6 i V8. Amory też zdecydowanie droższe - ja za komplet Bilsteinów dałem 1100zł więc widać różnicę. Reszta czyli więcej świec oleju, płynu to przy tym groszowe różnice. Gazu też pewnie będzie paliła +- 16-20l. No ale przyjemność z jazdy nieporównywalna. Ja też się będę za jakiś czas oglądał za V8 :cool2:
Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.