Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem. Rozładował mi się akumulator. Odpiąłem go (żeby wziąć do ładowania) i zatrzasnąłem auto. No i teraz nie mogę go otworzyć... Bez prądu nie działa centralny zamek, a nie mogę przekręcić kluczyka do końca (coś się blokuje). Gdy podniosę klamkę - kluczyk da się przekręcić, ale "grzybek" od zamka podnosi się tylko w niewielkim stopniu - za mało żeby odblokować drzwi. Ta sytuacja dotyczy zarówno lewych jak i prawych drzwi. Nie mogę teraz wejść do auta...

 

Czy znacie może jakiś patent, żeby w tej sytuacji wejść do auta?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
spróbuj otworzyć bagażnik z klucza

 

Niestety mam butlę z gazem blokującą dostęp od bagażnika...

Ale mam pomysł, żeby podpiąć gdzieś w bagażniku 12V z innego akumulatora. Tylko nie wiem, czy gdzieś tam znajdę przewód połączony na stałe z +12V... Jest tam coś takiego dostępne?

Opublikowano
Podepnij się pod oświetlenie bagażnika.

 

Tak spróbuję zrobić. Czy lampki oświetlenia bagażnika nie mają jakiegoś wyłącznika czasowego, który mógłby się spalić przy zasileniu "od tyłu"? (o ile pamiętam, oświetlenie wnętrza ma wyłącznik czasowy gaszący światło po jakimś czasie nawet pomimo zostawienia otwartych drzwi - czy bagażnik tego nie ma?)

Opublikowano

nie ma

spokojnie mozna podlaczac przez lampke bagaznika

ja juz tak kiedys robilem

postaraj sie nie spalic bezpiecznika (nie zrob zwarcia) bo bedzie kiepsko

Opublikowano
A otwieranie awaryjne prawych drzwi nie działa? Ztym podłączaniem pod oświetlenie bagażnika byłbym ostrożny, gdzyż przewody robią się ciepłe raz dwa.
Opublikowano
A otwieranie awaryjne prawych drzwi nie działa?

 

A co to jest? Nie słyszałem o czymś takim. Jak to się robi?

 

*****************************

 

Już mam. Poszukałem "otwieranie awaryjne" i zadziałało. Dzięki za sugestię.

Opublikowano

Napewno coś żle z tą klamką robisz,,

musi się dać otworzyć jak nie jedne to 2 dżwi napewno

Pokombinuj jeszcze troche z tym

Trzeba przekręcić kluczyk do oporu potem podnieść klamke,, kluczyk wtedy powinien dać się przekrącić jeszcze o jakięś pół obrotu ii otworzyc dzwi pokombinuj troszke ze sposzczoną klamką w jadną strone w drógą,, musi sie dać :D

 

:dance: ja się pochwale że mam dodatkowy kluczyk który otwiera dżwi bez konieczność podnoszenia klamki-- :idea: może też taki masz :!: :!:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Trzeba przekręcić kluczyk do oporu potem podnieść klamke,, kluczyk wtedy powinien dać się przekrącić jeszcze o jakięś pół obrotu ii otworzyc dzwi pokombinuj troszke ze sposzczoną klamką w jadną strone w drógą,, musi sie dać :D

 

Dzięki, ale już sobie poradziłem (właśnie w ten sposób).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
w który dokładnie sposób?

 

To już było dość dawno, ale o ile pamiętam - trzeba przy podniesionej klamce przekręcić kluczyk do oporu, a potem jeszcze dalej. Trzeba dość dużej siły - pamiętam, że obawiałem się, że mogę złamać kluczyk.

Opublikowano

Ok, to taka zagadka.

Mechanizm centralnego nie działa, do tego urwane takie małe metalowe cięgno - od zamka (kluczyka - za wkładką) do mechanizmu otwierającego zamek. Taki jakby drucik/pręcik, stoi on prosto do góry ;)

 

No więc ja tak sobie zbadziewiłem sprawę. Naprawiając centralny (ufff... naprawiłem) ... złamałem to coś - ten machanizm który powoduje że przekręcony kluczyk podciąga guzik do góry. Nie pytajcie jak...

 

Teraz, jesli centralny mi siądzie, nie wejdę do auta...

Zamykam auto wciskając guzik. Otwieram bo centralny działa, to otwierają się tylne drzwi i od tyłu otwieram kołek z przodu....

 

Zagadka:

1. Jak się nazywa to coś co mi się ułamało? - muszę wiedzieć żeby kupić....

2. Jak dostać się do auta jeśli zamek centralny padnie? - do drzwi pasażera niestety dobierał się jakiś pijany młokos .... więc i one mają niesprawną wkładkę

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Witam;

z własnego doświadczenia mogę podpowiedzieć co-nieco w temacie klamek.

I w serii 7,i w 5(to wiem);klamka posiada mechanizm przeciążeniowy-przy zbyt agresywnym traktowaniu,pod wkładką ,w części wewnętrznej,przeskakuje mały zatrzask(sorry,że nie dysponuję zdjęciami,ale jak ktoś bardzo by chciał -będę mógł zrobić);i dlatego brakuje mu obrotu.

Najlepiej na spokojnie obejrzeć to po wymontowaniu.Trzeba całość rozebrać i ustawić we właściwej pozycji.

Parę klamek tym sposobem uratowałem.

 

PADRE

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.