Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

silniki M30B30 i M30B35 mają wychyłowy przepływomierz (tzw.VAF) i mixer (mieszalnik) powinien być montowany przed przepływomierzem. Jest to uwarunkowane konstrukcyjnie (komora kompensacyjna VAF).Inne rozwiązanie w tej generacji instalacji LPG tylko przysporzy Wam problemów. Ja dla tych silników polecam jednak wtrysk gazu, brak spadku mocy na benzynie, a na gazie nieznacznie słabszy.

silniki M50B20/M50B25 mają przepływomierz z gorącym drutem lub nowsze z gorącym filmem (tzw.MAF), dlatego można tu kożystniej umieścić mixer: między przepływomierzem, a zespołem przepustnicy. Należy jednak zabezpieczyć kolektor dolotowy, poprzez zamontowanie 2 zaworów (grzybków o śr.50mm) w przedniej ścianie kolektora.

Prawidłowo zamontowana instalacja IIgeneracji do tych silników kosztuje ok.2500zł, jak ktoś proponuje wam taniej to coś może być podejrzane.

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

8)

Standartowe pytanie...

 

gdzie zakładałeś gaz?

możeszten zakład polecić?

 

szukam fachowca, który założy i powie że będziedziałało

a i takiego który zamontuje u mnie sonde pod gaz :twisted:

 

pzdr. titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano
silniki M30B30 i M30B35 mają wychyłowy przepływomierz (tzw.VAF) i mixer (mieszalnik) powinien być montowany przed przepływomierzem. Jest to uwarunkowane konstrukcyjnie (komora kompensacyjna VAF).Inne rozwiązanie w tej generacji instalacji LPG tylko przysporzy Wam problemów. Ja dla tych silników polecam jednak wtrysk gazu, brak spadku mocy na benzynie, a na gazie nieznacznie słabszy.

silniki M50B20/M50B25 mają przepływomierz z gorącym drutem lub nowsze z gorącym filmem (tzw.MAF), dlatego można tu kożystniej umieścić mixer: między przepływomierzem, a zespołem przepustnicy. Należy jednak zabezpieczyć kolektor dolotowy, poprzez zamontowanie 2 zaworów (grzybków o śr.50mm) w przedniej ścianie kolektora.

Prawidłowo zamontowana instalacja IIgeneracji do tych silników kosztuje ok.2500zł, jak ktoś proponuje wam taniej to coś może być podejrzane.

 

 

-Witam

 

-A jak wygląda sprawa w silniku M20 2.5? Auto które niedawno kupiłem posiada chyba najprostszą instalacje z możliwych :x bez elektroniki itp mikser ustawiony jest za przepływomierzem...Póki co jakoś to jezdzi :wink: ale może warto zainwestowac w dołożenie jakiejś elektroniki ?jaka jest możliwie optymalna konfiguracja do tego modelu(dodam że poprzedni właściel wyrzucił kata,sonda raczej już też nie działa :oops: )

 

-pozdrawiam

E34 525i '89
Opublikowano
Gummo masz ten sam silnik tylko troche inne rozwiązanie z mixerem. Jaką masz przepływke ? Klapkową czy gorący drut ? Jaka średnica mixera? Opisz mi twoje wykonanie.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

Jeśli mozna to napisze parę słów.

Zrobiłem 750-ką 100 tys. km na gazie z mikserami.

Zaoszczędziłem na paliwie ponad 20 tys. złotych.

Niedawno zdemontowałem gaz i radość taka jakbym kupił nowy samochód.

Równo chodzi na wolnych obrotach, przyspieszenie lepsze niż podaje instrukcja. :D

ALE 50 zł za 100 km.

Próbuję założyć wtrysk gazu. Na razie najprostrzy.

Jak już zrobię to się podzielę wrażeniami.

Grzesiek 750

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Opublikowano
Gummo masz ten sam silnik tylko troche inne rozwiązanie z mixerem. Jaką masz przepływke ? Klapkową czy gorący drut ?

 

-Niestety nic mi to nie mówi :?

 

Jaka średnica mixera?

 

-Zdecydowanie za mała,w tym tygodniu oddaje instalacje do przebudowy-dam znać jak to zacznie mieć ręce i nogi.

E34 525i '89
Opublikowano
Witam. Jeżeli chodzi o wielkość i moce reduktorów to wystarczy wejść na strony firmy LANDIRENZO http://www.car-gaz.pl/instalacje.htm i tu można poczytać że są reduktory o mocy 250KW albo większe.

Mam też 750 zagazowaną i ciekawe konkluzje związane z LPG w tym aucie. Chętnie bym się spotkał z tobą MARCINIE750 aby wymienić wspólne doświadczenia. Ja gaz montowałem sam i teraz jestem na etapie zakupu 2 kompów do sterowania mieszanką gazu. Po zamontowaniu mikserów, zauważyłem duży spadek mocy silnika przy ruszaniu na benzynie (tak do 50km/h). Ja jestem z Lubuskiego.

 

Marek 750

 

A ja w okolicach Warszawy się przemieszczam...

 

Mam 1 komputer podłączony do 1 sondy... która ostatnio mi się zwaliła i wskazuje cały czas 0.4 V... przy okazji musze je ( bo druga wskazuje 0.2V) wymienić... ael chce powiedzieć, że ciągłe wskazanie Sondy L nie ma większego wpływu na działanie Gazu... wręcz przeciwnie...

 

Na benzynie po odpaleniu dusi mi sie i "kaszle" po przejściu na gaz zaczyna róno i pięknie (w porównaniu z benzyną) chodzić... I chyba nawet mniej pali... (ok 1 litra mniej).. przyspieszenie na gazie takie samo jak przy działającej sondzie... strzałów NIE MA !!! (tak więc w opowiadanie "że strzela bo sonde ma pan zwaloną" juz nie uwierzę...:) )

 

Przez chwilę Sondy mi się "naprawiły" i bezyna zaczęła chodzić prawidłowo... po jakims czasie znowu "zamarły"... :(

Musze je wymienić ale juz się tak nie śpieszę... :lol:

 

Komputer mi zgłasza błędy zły skład mieszanki i sonda L poza zakresem... to info dla tych co mają możliwość czytania błędów...

(błąd 10 i 28).

10 - Sonda poza zakresem jest wtedy jak nie zmienia się napięcie pomiędzy 0-1 V (u mnie jest ciągle 0.4 i 0.2V)

28 - zły skład mieszanki - przyczyny, silnik krokowy, przepływomierz lub sonda L... ( u mnie Sonda L :) , ale ten błąd wyskakuje także w tamtych przypadkach... )

 

Marcin 750

 

PS

Co do mikserów to średnica zewnętrzna miksera jest równa 72 mm a wewnętrzna dziura ok. 35mm. Palnik jets tak zrobiony, że dziurki są do środka, tak więc montować można przed i za przepływomierzem... (po zdemontowaniu klapki antywybuchowej - co zrobiłem na początku)

 

Już kiedyś pisałem, że przed przepływomierzem mi na benzynie nie chciał chodzić - podobne objawy... natomiast montując za przepływomierzem (czyli zostaje tylko guma i juz jest kolektor z silnikiem krokowym) chodzi jak marzenie...

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
no tak do Warszawy mam daleko. Śmigam w okolicach Wrocławia. Mam gaz bez kompa, na dniach kupuje 2 kompy "Lambda system BINGO-S" http://www.kme.com.pl/indexgaz.html . Na razie mam problemy, bo jak mocno wciskam to gaz lubi strzelić. Jak jeżdżę normalnie, bez szaleństw to jest ok. Mam nadzieje, że kompy ten problem rozwiążą. Ciekawy jestem gdzie włączyli Ci przewód od kompa który podłącza się do TPS-a. Normalnie podłącza się go do potencjometru w przepływomierzu przy przepustnicy. No ale to nie ma czegoś takiego bo przepustnicą steruje silniczek krokowy. No i tam trzeba go podłączyć tylko gdzie? Może sprawdzisz?
Opublikowano
no tak do Warszawy mam daleko. Śmigam w okolicach Wrocławia. Mam gaz bez kompa, na dniach kupuje 2 kompy "Lambda system BINGO-S" http://www.kme.com.pl/indexgaz.html . Na razie mam problemy, bo jak mocno wciskam to gaz lubi strzelić. Jak jeżdżę normalnie, bez szaleństw to jest ok. Mam nadzieje, że kompy ten problem rozwiążą. Ciekawy jestem gdzie włączyli Ci przewód od kompa który podłącza się do TPS-a. Normalnie podłącza się go do potencjometru w przepływomierzu przy przepustnicy. No ale to nie ma czegoś takiego bo przepustnicą steruje silniczek krokowy. No i tam trzeba go podłączyć tylko gdzie? Może sprawdzisz?

 

Strzelanie jest spowodowane złymi kablami (świecami) iskra idzie na obudowe silnika... U mnie znalazłem takie miejsce gdzie co chwile cos cykało (nierówno). w Ciemnym garażu okazało się, że iskra idzie przez fajke do głowicy... wymieniłem 1 kabel (kupiłem komplet - niepotrzebnie) i problem strzelania przy silnym naciskaniu gazu zniknął...

 

Strzelał mi jeszcze jak dałem kopa i podczas zmiany biegu (z 5000 na 3000 obr/min) ale i to ustało po wymianie tego kabla...

 

Co do podłączenia TPS'a to moi mechanicy byli w tym przypadku bardzo "prymitywni"... doprowadzili przewód pod pedał gazu... zresztą wcinali się też do sond L.. ostatnio przelutowałem kabelki z Sond na wtyczki i teraz mogę wymienić sondy bez problemu... ale może można gdzieś wyżej się wciąć z tymi sondami??? bo zauważyłem, że przewody które ida koło wydechu zaczynają mi się topić... przelutowałbym to chętnie gdzieś na "górze"... TPS mi nie przeszkadza - więc niech juz zostanie przy pedale gazu...:)

 

Marcin 750

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
Ja zadałem sobie trud i poszukałem dokąd idą te przewody. A idą do kompów w puszcze pod maską. Pinów już nie pamiętam ale mogę sprawdzić. Jeden szedł do jednego kompa a 2 do drugiego. Świece mam nowe, a nad kablami myślałem tylko, że w sklepach nie da się kupić przewodów do BMW 750. Ponoć tylko w serwisie BMW. A to na pewno drogi interes. Ciekawe ile dałeś za komplet przewodów. Myślałem nad kupnem przewodów na sztuki, tylko bym sobie dobrał odpowiednie długości, już nawet mam wymiary tych przewodów. Ponoć trzeba wymienić też kopułki? No i rachunek rośnie.
Opublikowano
Ja zadałem sobie trud i poszukałem dokąd idą te przewody. A idą do kompów w puszcze pod maską. Pinów już nie pamiętam ale mogę sprawdzić. Jeden szedł do jednego kompa a 2 do drugiego. Świece mam nowe, a nad kablami myślałem tylko, że w sklepach nie da się kupić przewodów do BMW 750. Ponoć tylko w serwisie BMW. A to na pewno drogi interes. Ciekawe ile dałeś za komplet przewodów. Myślałem nad kupnem przewodów na sztuki, tylko bym sobie dobrał odpowiednie długości, już nawet mam wymiary tych przewodów. Ponoć trzeba wymienić też kopułki? No i rachunek rośnie.

 

Kable kupiłem w InterCars http://www.intercars.com.pl/ za jakieś 300-400PLN. Są to same kable o różnych długościach... rozdzielacze także tam były kupione, ale ceny nie znam bo to juz mechanicy robili razem z gazem... :( kable (a właściwie 1 z nich) sam wymieniałem później...

 

Sprawdź te piny (może fotka) w komputerze do sond L (znaczy sie czarny przewód - sygnał z sondy). przetne sobie i tam podłącze emulacje...

 

Marcin 750

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
Gummo masz ten sam silnik tylko troche inne rozwiązanie z mixerem. Jaką masz przepływke ? Klapkową czy gorący drut ? Jaka średnica mixera? Opisz mi twoje wykonanie.

 

-A więc przebudowali mi instalacje. Mikser poszedł przed przepływomierz,instalacja podciśnieniowa(która była jakoś dziwnie pokombinowana)wróciła do oryginalnej formy.Auto jezdzi bardzo ładnie.Dodam że kata mam wywalonego a sonde odłączoną :x

 

-Mogę przesłac fotki jak to dokładnie wygląda.

E34 525i '89
Opublikowano

Witam wszystkich.

Jestem nowym, jakże szczęśliwym posiadaczem BMW E38 730i V8 :)

 

Wykosztowałem się przy zakupie dość mocno i powiem szczerze byłem strasznie niemile zaskoczony gdy podjechałem po raz pierwszy na stację benzynową i okazało się że po mieście to BYDLE żre 18L ( trzeba przyznać ze mam dość ciężką nogę).

 

W związku z tym zastanawiam się dość mocno nad założeniem instalacji gazowej.

Byłem już w punkcie gdzie zakładają gaz ale powiem szczerze WIELKIE było moje zdziwienie gdy fachowiec powiedział że instalacja do tego silnika będzie mnie kosztować ponad 6 tys. bo auto ma plastikowy kolektor i On nie założy zwykłej instalacji, tylko z bezpośrednim wtryskiem. Motywował to tym że gaz spala się bardziej wybuchowo od benzyny i lubi "kichnąć" a wtedy może rozsadzić kolektor albo przepływomierz. :(

 

Powiem szczerze - jestem dość mocno zdezorientowany i nie bardzo wiem co robić?

Czy zbierać kasę na instalację z wtryskiem ( co wcale mi sie nie uśmiecha) czy ryzykować i zakładać tańszą instalację.

 

Widze ze macie już doświadczenie w tej dziedzinie, więc proszę o radę.

 

Jak to jest z tym kichaniem ? Czy to jest naprawdę takie niebezpieczne, ewentualnie jak tego uniknąć?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

8)

Moim zdaniem do E38 gaz nie pasuje a już napewno nie otwarta inst. za 2000 - 2500 zł :evil:

 

Ja jestem za gazem ale mimo wsztstko ciągle się zastanawiam nad inst. do swojego auta :twisted: ( mimo tego że nie jest warte nawet połowyTwojego E 38)

 

Jeżeli robisz naprwde dużo kilometrów to załóż inst. wtryskową (5-6 tyś BRC;Landi; )

 

Poza tym na zwykłej inst. spadają ( nieodczuwalnie ) osiągi,

a widać to na bezpośredniej próbie dwóch takich samych aut np. na lotnisku :twisted:

 

pzdr

titto E28 M 535i

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano

Ktoś pisał, już nie pamiętam kto, o mixerach robionych na wymiar :?:

Czy wiadomo coświecej na ten temat :?:

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano
WITAM KOLEGO WIDZE ŻE MASZ PROBLEM A WIĘC ZASTOSÓJ MIKSER FIRMY STEFANELI NAZYWA SIĘ LINER ON POSIADA DOKŁADANE PIERŚCIENIE JA ZASTOSOWAŁEM JE AŻ DWA W MOJEJ BECIE 750 JEST SUPER SPALANIE SPADŁO Z 30L PO MIEŚCIE NA 22LI WKRĘCA SIE DO BULU POZDRAWIAM AHA KOSZT TEGO MIKSERA TO 120ZŁ POZDRAWIAM
Opublikowano
WITAM KOLEGO WIDZE ŻE MASZ PROBLEM A WIĘC ZASTOSÓJ MIKSER FIRMY STEFANELI NAZYWA SIĘ LINER ON POSIADA DOKŁADANE PIERŚCIENIE JA ZASTOSOWAŁEM JE AŻ DWA W MOJEJ BECIE 750 JEST SUPER SPALANIE SPADŁO Z 30L PO MIEŚCIE NA 22LI WKRĘCA SIE DO BULU POZDRAWIAM AHA KOSZT TEGO MIKSERA TO 120ZŁ POZDRAWIAM

 

Gdzie taki mikser można kupić, może jest coś w necie na ten temat?

I've got a power, MPower :)
Opublikowano
WITAM CIĘ MIKSER TEGO TYPU MOŻNA KUPIĆ W KAŻDEJ HURTOWNI GAZOWEJ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU JAK JUŻ PISAŁEM JEST TO MIKSER STEFANELI "LINEAR" MA ON DOKŁADANE PIERŚCIENIE DO REGULACJI MOCY I SPALANIA JEST ON ZROBIONY W ZAKŁADACH LOTNICZYCH JEST TO ODWZOROWANIE TURBINY ODRZUTOWEJ MA ON ŚREDNICĘ WEW 50MM A NIE TAK JAK INNE DZIADOSTWO ZE ZWEŻKĄ 30-37MM TO NIGDY NIEBĘDZIE PRACOWAĆ MOJA BMKA MA LEPSZE OSIĄGI NA GAZIE NIŻ NA BĘZYNIE A SKĄD JESTEŚ KOLEGO BO JA ZE ŚLĄSKA KOSZT TEGO MIKSERA TO 120ZŁ.POZDRAWIAM
Opublikowano
Ktoś pisał, już nie pamiętam kto, o mixerach robionych na wymiar :?:

Czy wiadomo coświecej na ten temat :?:

 

titto

 

DARUJ SOBIE KOLEGO DORABIANIE MIKSERÓW

POZDRAWIAM

Opublikowano
Ja zadałem sobie trud i poszukałem dokąd idą te przewody. A idą do kompów w puszcze pod maską. Pinów już nie pamiętam ale mogę sprawdzić. Jeden szedł do jednego kompa a 2 do drugiego. Świece mam nowe, a nad kablami myślałem tylko, że w sklepach nie da się kupić przewodów do BMW 750. Ponoć tylko w serwisie BMW. A to na pewno drogi interes. Ciekawe ile dałeś za komplet przewodów. Myślałem nad kupnem przewodów na sztuki, tylko bym sobie dobrał odpowiednie długości, już nawet mam wymiary tych przewodów. Ponoć trzeba wymienić też kopułki? No i rachunek rośnie.

 

Kable kupiłem w InterCars http://www.intercars.com.pl/ za jakieś 300-400PLN. Są to same kable o różnych długościach... rozdzielacze także tam były kupione, ale ceny nie znam bo to juz mechanicy robili razem z gazem... :( kable (a właściwie 1 z nich) sam wymieniałem później...

 

Sprawdź te piny (może fotka) w komputerze do sond L (znaczy sie czarny przewód - sygnał z sondy). przetne sobie i tam podłącze emulacje...

 

Marcin 750

WITAJ KOLEGO PRZEPŁACIŁEŚ ZA TE ZAMIENNIKI BO JA PŁACIŁEM 225ZŁ TEŻ TAM I DAM CI RADE POSZUKAJ FIRMY KTÓRA DORABIA KABLE BERU I DORÓB SOBIE BO NATYCH POJEŻDZISZ OK 10TYŚ/KM A TAKA FIRMA ZNAJDUJE SIĘ NA ŚLASKU KOSZT TO 900ZŁ/KPL

POZDRAWIAM ACHA ZMIEŃ MIKSERY NA ŚREDNICEWEW.50MM JUŻ O TYM PISAŁEM I BROŃ BOŻE MONTOWAĆ PRZED PRZEPŁYWOMIEŻEM POZDRAWIAM

Opublikowano
Dzis zmienili mi reduktor na taki powyzej 140kw i sie poprawilo.Niestety strata mocy na benzynie tez wystepuje.Moze gdyby mikser i klapa antywybuchowa mialy wieksze srednice to na benzynie bylo by lepiej.

Mikser ma srednice 37mm a klapa troche wieksza.Roznice w mocy czuc jednak w zakresie powyzej 5000 obrotow.Gazownik powiedzial ze nie istnieja wieksze miksery do takiego silnika.Przy nizszych obrotach silnik stracil jakies 10% swojej dynamiki,przyspieszenia nie zmienily sie za mocno moze o jakies 0.5 s na benzynie i mniej wiecej 1 s na gazie.Co do predkosci max jeszcze nie sprawdzalem.

Gdyby ktos mial dostep do wiekszego miksera niech da mi znac.

Dzieki

Pozdrawiam

 

Ja mam rednice miksera ok 50mm (klapkę zdjšłem - ale nic to nie zmienia, tak samo chodzi z klapkš jak i bez klapki):)

Natomiast ze zdziwieniem muszę stwierdzić, że:

1. jak zamontuje mikser przed przepływomierzem (kolejnoć: filtr, mikser, przepływomierz, kolektor) to samochód muli na benzynie :shock:

2. jak zamontuje ten sam mikser za przepływomierzem (kolejnoć: filtr, przepływomierz, mikser, kolektor) to na benzynie chodzi tak samo jak bez miksera :lol:

 

Dziwne, bo przepływ powietrza powinien być taki sam, a chyba nie jest...

Cały czas mówie o paleniu na benzynie... i wpływie miksera na to spalanie !!! Co do palenia na gazie, to położenie miksera (przed czy za) nie robi większej różnicy :)

 

Marcin 750

 

Marcin, masz mikser średnicy 50 mm, a jaką średnicę ma rura doprowadzająca powietrze? Ciekawy jestem czy u Ciebie też jest taka duża różnica jak u mnie... Jeśli u Ciebie dobrze chodzi przy średnicy 50 mm to poprostu fachowiec przetoczy mi mikser o 10 mm i wstawi większy parownik - ale ciągle pozostaje otwór 30 mm za mały .....

WITAM BĘDZIE MULIŁ NA BĘZYNIE PONIEWAŻ MA ZWĘŻKE NA MIKSERZE

Opublikowano
Masz zwykłą instalke czy komputerem? Ja mam najzwyklejszą przez jednych uważaną za najgorszą a innych najlepszą. Nie ma tu sterowania silniczkiem krokowym i innymi pierdołami. Mieszanka ustawiana jest na parowniku (reduktorze ;-) którego producentem jest niewiadomo kto). Jedynie na zaworze jest napis lovato. Ten palnik czy pierścień siedzi u mnie za filtrem przed przepływomierzem. Za przepł. jest pierścień z klapką zabezpieczającą. Troche to głupie rozwiązanie bo gdyby nie ta klapka to po ostatnim strzale przepływke bym miał załatwioną. Ocalała mi rura do przepustnicy. Są jakieś inne rozwiązania ? Chodzi mi o kolejność przed czy za przepływomierzem palnik.

 

Mam instalkę z komputerem (sonda L, obroty i TPS są odczytywane) i silnikiem krokowym...

Mam mikser za przepływomierzem, czyli filtr, przepływomierz, mikser, rura, przepustnica...

Wszystko mam x2 bo taki to juz silnik... ale sterowane jest 1 komputerem (i 1 sonda)..

 

Nie mam antywybuchu, bo nie jest on mi już potrzebny :)

Poza tym strzały nie uszkadzają przepływomierza tak jak tu niektórzy piszą... (chyba że ja mam farta :lol: ). Strzelało mi tak, że siateczka z przepływomierza przeleciała na drugą stronę.. ale nic nie uszkodziła i wszystko działa jak nowe... klapta u mnie nie miała sensu, bo tylko powodowała rozrywanie rury... :(

 

 

Przestaw mikser za przepływomierz (dla testu)...

Ja wstawiłem go przed przepływomierz (czytając rady na forum) i okazało się, że mi silnik zaczął mulić (ale to strasznie !!!) :shock: Po wstawieniu miksera za przepływomierz chodzi jak burza !!! :lol:

 

Nic nie regulowałem, tylko zwykłe przestawienie elementów - a jaka różnica.. pytałem na forum dlaczego tak jest - ale nikt nie dał jednoznaczniej odpowiedzi... więc może zobacz jak jest u Ciebie?? Może przestawienie Ci pomoże, a jeśli nie to napisz chociaż, że nie pomogło i nie ma różnicy...

 

 

Marcin 750

W 750 JESLI MIKSER JEST PRZED PRZEPŁYWOMIERZEM TO NIGDY NIEBEDZIE JECHAĆ PONIEWAZ GAZ DOPROWADZANY ZAPALA SIE W PRZEPŁYWOMIRZU BO ON DZIAŁA NA ZASADZIE ROZGRZANEGO DRUTU KTÓRY JEST CHŁODZONY POWIETRZEM I NA TEJ ZASADZIE ODBYWA SIE POMIAR POWIETRZA NA BEZYNIE

Opublikowano

Witam. Chciałbym zobaczyć twoją bete "RAFAŁ 750". Ja jestem z lubuskiego, czasem śmigam do Zabrza. A często jestem we Wrocławiu. Inaczej jest jak ktoś coś pisze a inaczej jak się to zobaczy, to wtedy łatwiej samemu przerobić. Fajnie, że Tobie bejka śmiga na gazie bez problemów, ja mam jeszcze troche problemów ale może kiedyś się uporam. A tak przy okazji poszukuje CS 3.4. Pozdrawiam.

 

Marek 750

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.